MOJA PRVA OBJAVA ZA MAVELU BLOG

Danes je moja prva objava na Mavelu blogu in bo seveda na temo nakitkanja, saj mi je Marina poslala čudovit paketek. Pripomočke lahko vidite na slikah. Vse kar ni iz poly mase je material, ki mi ga je poslala. Dodala sem premo maso. Ob mešanju barv in igranju s teksturnimi ploščami Lise Pavelke sem prav uživala. Ker je nova teksturna plošča še na poti, vam bom svoj postopek izdelave prikazala v naslednji objavi 27. Junija, ko jo preizkusim.
Tokrat sem uporabila eno izmed mnogih, kupljeno pred kakšnim letom.
 

Vedno uporabim tudi lepilo Lise Pavelke in gloss, ki da čudovit steklen videz in se suši na soncu.
Na ta  način je izdelana spodnja verižica.
.

 

Kadar mi je kakšen vzorec všeč, recimo kakšen starinski gumb, le tega odtisnem v maso, spečem in na takšen način dobim kalup. Seveda pa so raznorazni tudi izdelani in naprodaj.

Na takšen način sem naredila spodnje izdelke. Rada se poigram tudi z zlatimi lističi,
 ki po spustu skozi pašta mašinico dajejo videz razpok.
 

 

Če v you tube vpišete « mokume gane«  boste sigurno našle kakšen video, ki vam bo všeč. Sama sem uporabila zvezdice in kroge, ki sem jih odtisnila v pardo maso, potem pa sem z nožkom rezala po plasteh, ki sem jih polagala na črno premo maso in iskala lepe vzorce, ki sem jih potem dodelala v obesek.



Za kakršnokoli vprašanje me lahko kontaktirate na mail.

Do naslednjič obljubim kakšen postopek po moje. Zdaj sem v pripravah na petkovo delavnico, ki jo vsako leto izvedem pri prijateljici Suzani in sem malce v stiski s časom. Sem vam pa zato pripravila kar nakaj ogrlic. Upam da vam bo kakšna v inspiracijo.



P.s.: Pripomočki, ki sem jih uporabila, pa so predstavljeni spodaj.








Komentarji

Oseba Ne-Ja sporoča …
Uf, tole pa je inspiracija. Jaz se mrzla v gnetenju fima mase in podobnih materialov, tako da se klanjam temule nakitu - fenomenalno, sploh barvne kombinacije :)
Oseba oldpunca sporoča …
Nakit je čudovit, ampak postopek, kako nastaja, mi je pa znanstvena fantastika :-) Krasne vzorčke si ustvarila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Dragi moji! Zadnji čas da probata! Še daleč od znanstvene fantastike. Pri naslednji objavi si za vaju vzamem čas in vama pošljem podrobna navodila. Za nagrado vama poklonim grlico in potreben material, potem pa akcija. Sem prepričana da bosta "padli notri".
Oseba Martina sporoča …
OOO kakvi divni radovi. Iskreno rečeno i za mene je ovo znanstvena fantastiika. Gledam i divim se. Stvarno je predivno
Lp, Martina
Oseba Helena sporoča …
Imam to srečo, da nekaj od tvojih mojstrskih kosov nakita lahko občudujem v živo :) Ker jih znaš odlično skombinirati z oblačili, zasijejo v vsej svoji lepoti.
Tokrat si nam pripravila kar nekaj paše za oči :) Težko se odločim za tisto, ki mi je najbolj všeč. Morda druga, ker si tako čudovito vključila medaljončke.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Krasen nakit,
čudovita objava
lp Tamara
Oseba suzana sporoča …
Vauu to je tisto kar je meni tako všeč. Super so!
Oseba Mojca sporoča …
Uau kako čudovit nakit! barve se tako lepo prelivajo! čudovito. lp
Oseba Biljana sporoča …
Waw, zelo lepo!
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Nakit že na slikah čudovito izgleda, kako mora biti lep v živo!
Oseba Vladuška sporoča …
Te cudovite zadevice sem obcudovala ze na Mavelu blogu. Res sem vesela, da se tudi tam predstavljas in krasni izdelki so.
Oseba oldpunca sporoča …
In jaz butec svetovni šele danes tole preberem :-))) Jupiiii! Hvala :-) Tole bo pa čisto poseben izziv zame.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Uf...se oproščam, ma sem komaj danes videla, da si se zelooo potrudila za Sonjo in zame - sem bila na dopustu, tko da upam, da mi je pol oproščenega. Hvala v naprej - bo res izziv, naslov pa ti mailam :)