Kako hitro preletavamo skozi čas. Preko svoje Metuljčice sem se izražala preko ustvarjalnosti in tako kot to počno metulji sem želela v vsakdanje dogajanje vnesti lahkotnost in igrivost, nekaj smisla za humor in za ples. Poplesavala sem skozi utrinke trenutkov.Nekje na netu sem našla zapis, s katerim želim na svoj način dodati svoj pridih po želji do ustvarjanja, ki me je vodila skozi uspešno leto. Metulji nas vabijo, da zaplešemo skozi utrinke trenutkov sedanjosti, izplešemo vsa negativna čustva iz telesnih celic in se potopimo v zamaknjenost svojega notranjega bitja. Gibanje, že sam premik z mesta, kjer smo obtičali, nam neizogibno prinese spremembo in vrne užitek do življenja. Metulji imajo okuševalne organe na svojih prednjih nožicah, zato lahko okušajo cvetlice tako, da stopajo po njih. Tudi mi ne moremo okusiti in spoznati neke situacije v življenju, dokler ne vstopimo vanjo. Na metuljev način to storimo lahkotno in zaupljivo. Ko mine leto, se ponavadi ozremo nazaj, si želimo kaj izboljšati, spremeniti….Vsaka sprememba pomeni korak naprej, pravi učenje metuljev. Ko se odprejo priložnosti, je pravi čas, da jih izkoristimo in napredujemo, se razvijamo in rastemo. Preobrazba je neizogiben del življenja, metulji pa nam kažejo, da se lahko spreminjamo brez bolečin, trpljenja in travm. To lahko storimo ravno teko nežno, sladko, radostno in lahkotno, kot si želimo. Če smo vešči umetnosti pravočasja, ne zamudimo nobene možnosti za duhovno rast in osebnostni razvoj. S sproščeno in vztrajno aktivnostjo pa spremembam vseskozi dovajamo dovolj energije, da se lahko prizemljijo in uresničijo. Danes ko praznujem svoj prvi rojstni dan svoje Metuljčice sem se pač malce razpisala in zdaj je čas da se prizemljim in uresničim kar sem obljubila, kar se za prvo leto mojih objav tudi spodobi. Na sliki je prikazana le voščilnica, ostalo vsebino bonbončka, ki sem ga pripravila za vse vas, ki me spremljate, komentirate, kontaktirate ali pohvalite preko e-pošte, pa si oglejte med slikami v profilu PRVI ROJSTNI DAN METULJČICE - BONBONČEK. Vaša naloga je, da v http://metuljcica-ustvarja.blogspot.com, preberete navodila, ki vodijo do bonbončka. (moj link na vaš blog ali spletno stran in vaš link pod moje komentarje-vpiši komentar in ga potrdi s klikom na komentiraj in svojim linkom). Hvala vam za vse vaše pohvale in božljaje, ki sem jih bila deležna v prvem letu. Lepo vas je spremljati, drage ustvarjalke. Bonbonček bom izžrebala 25. Maja 2012. Vse dobro in veliko ustvarjalnega zaleta vam želi Metuljčica.


Komentarji