Strani

sreda, 08. avgust 2012

SONČNICE V NARAVI IN NA OGRLICI

SONČNICE

Tako se razcvetajo moje sončnice. Všeč so mi, saj imajo velike cvetove, kljub temu da so nizke rasti. Lansko leto sem hranila posušene sredice in z njimi hranila ptice. Poplačilo  sem dobila v letošnjem čudovitem razcvetu.
Vse skupaj me je navdihnilo, da sem si izdelala zgoraj videno ogrlico, uhane in prstan v barvi moje poletne garderobe. Zgoraj je oblekica črna, spodaj pa v barvah, ki sem jih lepo ujela v fimo masi. Na črni podlagi prav dobro izpadejo in se ujamejo s spodnjim delom.
Letos imam toliko sončnic, da jih z veseljem delim tudi z vami. Lahko se mi oglasite na blogu ali pa na e-pošto, pa vam jih pošljem.
Želim vam sončen dan.
Bogu ni ljubše nobeno kadilo,
ko sliši pesem ponižno in milo;
sončnic, ki le poleti tu živijo,
gledajo tire, žareče cvetijo.

Polni zahvale so njihovi klici,
ko na večer zadonijo zvonovi
in v dvigujoči se rahli meglici
zginjajo dimniki, daljni mostovi.



Njihovi spevi še dolgo zvenijo
v rjavkastem zraku. Vroče so trave
od ljubljenj, ko se vrtijo, majave
v poljubih, in govorijo vagonom:adijo.

6 komentarjev:

  1. Krasne sončnice imaš. Tudi nam jih zasejejo ptice, ki jim padejo semena iz kljuna ;)

    Spet si si naredila krasen komplet in si lahko samo predstavljam kako super vse skupaj zgleda (na tebi seveda ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sončnice so krasne in me kar razveselijo, ko jih vidim ali dobim.
    Vauu, kakšno odštekan komplet si naredila. Super bo pasal k tej krasni obleki.
    Lepo nosi (no, to tako vedno).

    OdgovoriIzbriši
  3. Sončnice so čudovite, kompletek je pa prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala dekleta, lepo je prebirati vaše komentarje. Uživajte v sončku....Poleti se malce težje fima, zato se zdaj bolj ubadam s sestavljanjem že narejenih kosov, ki se jih je nabralo za celo škatlo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si ujela barve na kompletu. Popolnoma usklajeno z obleko. Sončnice so enkratne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Sončnice so tudi meni zelo ljube in vsekakor je bila tvoja prijaznost na veliko poplačana in še več lačnih ptičjih ust ti bo letos hvaležnih :) In tudi lepo te je inspiriralo za nastanek obeska. Krasne poletne barve.

    OdgovoriIzbriši