ZGODNJI BOŽIČ

Po kosilu sem si privoščila ustvarjalno popoldne, kar se za nedeljo tudi spodobi. Najprej sem pregledala bloge čudovitih ustvarjalk, ki jih redno spremljam in se veselila njihovih  idej in spretnosti, ki so tudi mene inspirirale k ustvarjanju.
Midva z Rudolfom sporočava; že polniva baterije, da bova lahko popeljala Božička.  Rudolfov nosek postaja rdeč,  moj pa tudi, saj sem šla malo prej  po drva in zunaj je brrrrrrrrrrrrrrr. Sicer pa smo letos  že imeli sneg in se mi je zdelo že skoraj praznično.  No, zdajle pa mi  čisto nič ne manjka; s prenosnikom sedim ob peči in se prijavljam na izziv 68 – Zgodnji Božič.
Lep preostanek nedeljskega večera želim.
Končna

Prva

Akcija

Božična zvezda

Komentarji

Oseba Andreja sporoča …
Lepa čestitka je nastala in Rudolfu se res lepe sveti rdeč nosek :-))
Zelo všečne!
Oseba Janja sporoča …
Lušten motiv :). Lep kupček si naredila. Lp
Oseba Helena sporoča …
Ooo, kako sta bila z Rudolfom že pridna! Lepo ozadje si je našel :)
Oseba moi sporoča …
O, Rudolf že kuka v hišo kako bi prinesel darila. :)
Super, zgleda smo že vse v novoletnem vzdušju ;)
Oseba Mojca sporoča …
Oooo kako luštnega Rudolfa si si izbrala :) in seveda tale rožica je tudi luštna. LP
Oseba Vladuška sporoča …
Nagajivi in radovedni Rudolf :) Ta modra lepo ponazori zimo in Rudolf je lušn. Ti pa le uživaj ob peči.