CRAFT IN FORWARD IN OSMOMARČEVSKI SWAP

Lep je ta mesec marec. Ko takole ob jutranji kavi prebiram bloge ustvarjalk, vidim, da si znamo ženske same narediti pravljico………in prav je tako. Že lepa  misel polepša dan in prav lepo je videti nasmejane obraze ljudi, ki te obkrožajo. Ja, ženske  imamo to moč, da nam uspe, če le želimo - zmoremo in že je tu naša lepa melodija..............
Drage moje, čestitam vam ob Dnevu žena, za čestitko moji izbranki pa sem prepisala lepe misli ustvarjalk o glasbi, ki so jih pustile na mojem blogu. Hvala vam.


 Sicer se včasih sprašujem sama, pa tudi kdo me vpraša kdaj najdem čas, saj poznajo moj tempo, ampak takšna pač sem, meni se mora dogajati........
V spodnjih slikah lahko vidite ogrlico, uhane in voščilnico,  za osmomarčevski swap. Včeraj sem prejela čudovito ogrlico in uhane ter prelep zapis v čestitki.
Hvala moji  pošiljateljici, se ji bom še osebno zahvalila preko e-pošte.
  
Ko sem prebrala objavo pri Maji, sem se nekako »našla« v njej in ker ustvarja z eno svojo »noto«, ki preprosto pritegne, seveda rada pokukam na njen blog. Odločila sem se  »pofočkati« pod njeno objavo in z veseljem bom pripravila darilca za tiste, ki se boste »pofočkale« po mojo. Verjamem, da mele pozornosti bogatijo in za prijatelje si je treba čas uzet.............
Zdaj pa le še navodila za CRAFT IN FORWARD, ki sem jih kar prekopirala od Maje. Tudi če se ne boste prijavile, lahko pustite komentar, vedno sem vesela vašega pisanja. Še vedno se lahko "pofočkate" pod Metuljčičin bonbonček.

Petim blogerkam  bom podarila svoj DIY- »naredi sam« izdelek. Ko boste prejeli  mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete  Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Če se mi bo katera pridružila, se naj "pofočka " pod to objavo.

Naj vam bo lep današnji dan, pa ne le današnji, tudi vsi prihodnji.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Tole bom napisala, da povem, kako noro dober je ta tvoj zadnji nakit in res kapo dol, ker v svojem intenzivnem življenju najdeš čas za ustvarjanje. V igri ne bom sodelovala, ker ... Trenutno je preveč vsega in premalo idej :)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Hvala za čestitke, enako tudi tebi draga ženska. Seveda čestitke vsem ženskam tega sveta-izjemne smo, ne? Zmoremo marsi kaj.
Tvoji izdelki so čudoviti, žal se tudi jaz ne morem obvezati glede igre, ker od nedelje dalje delam, delam in delam...
Lep dan in konec tedna
Tamara
Oseba Nataša sporoča …
hvala ti za lepe želje draga dama :) in želim ti enako, vsega polno največ pa lepega sonca okorg tebe... kaj pa vem... mogoče pa bi jaz tole poskusila... sem kod ti nevem kje najdem čas...se pa najde vedno .. me pa skrbi ker moj blog spremljevalcev je bolj slab :/ nevem kako jih pritegnit da bi me spremljali... pomoč? :)
Oseba Klara sporoča …
Krasni so tej tvoji unikatni "biserčki". Hvala za lepe misli in lep dan tudi tebi. Tale projekt se zdi zelo mikaven ampak žal, tudi meni ne bi časovno uspelo.
Želela sem ti tudi povedati, da bom za bonbonček, ki sem ga pripravila, izžrebala samo spremljevalce svojega bloga in škoda bi bilo, da ti nisi med njimi...pohiti, ker se čas že izteka... :)
Oseba moi sporoča …
Krasne in bogate verižice delaš. Včasih mi je kar malo žal, da ne nosim uhanov. Tile me spominjajo na češnje.
Se pa že igram ti igro in moram samo še objaviti kaj sem prejela od McCrafty ;)
Zato dam še drugim priložnost.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Z glasbo, Marcy in nakitkom pridi do mojega bloga na obisk, tam te čaka nagradica.
Lp Tamara
Oseba Andreja sporoča …
Čudovit nakit, enega lahko sama doma samo občudujem; res ti gre dobro od rok!
Oseba Mojca sporoča …
Zelo zelo lepo nakit in tudi z malce zamude sicer lep dan žena tudi tebi. lp
Oseba Vladuška sporoča …
Res si neverjetna in polna energije in vedno le-to znaš deliti tudi z drugimi. Krasno si vse pripravila.