MATERINSKI DAN IN PODELITEV BONBONČKA




Joj, koliko je že ura, a nisem čisto nič zaspana.  Že celi dve uri ustvarjam in uživam ob izdelovanju čestitk za materinski dan. Namenjene so mamici, sestri, sodelavkam…….in ker moj dragi pridno dela v pisarni, ga bom poprosila, da  iz meni tako ljube škatlice izvleče  izžrebanko glasbenega bonbončka. 
 Še prej  pa vam pokažem že omenjene čestitke.  Le kaj naj rečem, treba je poudariti modrost žensk in mam.
Naj vam čestitam z mislijo, ki sem jo zapisala tudi v voščilnice;

Biti mama je nekaj najlepšega. Nauči nas brezpogojne ljubezni in nam v zameno za razdejanje bogato povrne z neizmerno srečo. 


Preživite lep materinski dan.

Takole sem ustvarjala od začetka, do končnega izdelka;




Povejte, če nisem  varčna. Porabila sem celo tiste pikice, na katere sem se že skoraj jezila, saj sem morala za vsak izrez očistiti šablono, s presneto buciko.  Navsezadnje sem iz njih naredila mozaik, ki je bil podlaga Gerbari v vazi.  Zanjo se prav lepo zahvaljujem Andreji, saj je le-ta rožica tako zelo ljuba moji mami. 
 Ob tej priliki bi se zahvalila tudi Martini, ki  je pripravila delavnico barvanja.  Danes sem vadila na tej rožici, naslednjič pa spet korak naprej.  Ni preprosto, kljub temu, da sem pregledala vse linke, ki so mi bili tako prijazno poslani s strani Moi......Ko takole na blogu pogledam njene voščilnice so lepe, a zda,j ko sem jih lahko občudovala od blizu, tam na razstavi, v njenem ustvarjalnem kotičku, vam povem, da so prave krasotice; barvno usklajene, z izbranimi dodatki in seveda čudovito pobarvane.




                                                                            ČAS JE ZA BONBONČEK
 

 Bova  midva to kar na takšen preprost način:
Seveda je  moj dragi pod ustvarjalno prisego pravičnosti, lepo je pogledal stran, roko v škatlico in izžrebal:




                                                             J A N J O
 
Janja, prosim, da mi na e- pošto napišeš naslov, da ti pošljem nagradico.


Rada bi se zahvalila tudi vsem ostalim, ki ste napisale lepe misli o glasbi, pohvalile moje ustvarjanje in vsem ki me spremljate, kar mi veliko pomeni. Dobrodošle tudi v prihodnje. Če mi le uspe, tudi v aprilu, ko pripravljam novo temo meseca pripravim kakšno presenečenje.


 V zadnjem času kroži kar nekaj nagradic, ki si jih podeljujemo ustvarjalke in seveda se z veseljem odzovem, a tokrat sama podeljujem nagradico  vsem, ki  ustvarjate z dušo in srcem.

Naj zaključim glasbeno, kot to počnem že cel mesec; zdaj grem pod tuš in kot vedno tam najrajši pojem. Danes sem izbrala tisto znano……..Mamica je kakor zarja, srček njen je zlat……………..

Komentarji

Oseba Danica sporoča …
Lepe voščilnice za materinski dan si naredila.
Verjamem, da je čiščenje šablon z buciko zelo zamudno delo:)Lp
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čudovite voščilnice za materinski dan, hvala
Čestitke nagrajenki,
Lp Tamara
Oseba Klara sporoča …
Čestitke Janji... tvoje voščilnice v krasni modri kombinaciji pa so mi zelo všeč...sploh tiste prve z metuljčki.Lep, materinski dan tudi tebi... :))
Oseba Andreja sporoča …
Najprej čestitke Janji :-))
Zelo zelo si bila pridna in vidim, da si tudi ti neustvljiva pri ustvarjanju. Mene kar vleče in vleče ... neizmerno uživam v tem. Vidim, da je nastalo ogromno lepih voščilnica, ki niso kar tako, ampak je v njih kar nekaj dela. Lepo jih je pogledati takole na kupu! Sem vesela, da ti si uporabila gerbero in naredila krasne voščilnice. Zelo dobro pride izrezana, kajne :-))
Oseba moi sporoča …
O, kako lušno. Se mi zdi, da si me popeljala v svojo ustvarjalnico in sem s tabo delala te čestitke. Lepe si naredila in modra za modre ženske je modro izbrana ;)
Hvala za pohvale, vidim pa, da ti barvanje gre že dobro od rok.
Lep materinski dan!
Oseba Helena sporoča …
Čestitam Janji!
Voščilnice ob materinskem dnevu so enkratne in si kar predstavljam, koliko dela je v njih. Kot piše Moi - modra izbira barve :)
Oseba oldpunca sporoča …
Čestitke Janji za osvojeni bonbonček!
Voščilnice so prekrasne. Gerbera je čudovita. Sem jo že pri Andreji občudovala. Šparanje najmanjših koščkov? Kako zelo poznano :-)
Oseba Janja sporoča …
Ooooo ... hvala, zelo sem vesela. Kako lep dan je danes :)), čeprav zunaj sneži.
Naslov seveda pošljem .... z veseljem.

Voščilnice so čudovite. Všeč mi je izbira barve. Lp
Oseba Vladuška sporoča …
Lepo si to pripravila za vse mame in vsem vam želim en čudovit dan, pa čeprav zasnežen. Si pošteno zaslužite :)
Oseba Mojca sporoča …
joj kako lepe voščilnice v modri barvi. res krasne! lp
Oseba Čarobna hišica sporoča …
Uf kako krasne so tvoje modre voščilnice ... mi je kar sapo zaprlo, ko sem se priskrolala do prve slike ... in potem tista z gerbero je pa bila pika na i ... SUPER ideja in čestitke dobitnici bombončka ... ;o)
Oseba Simko sporoča …
Oooo, kako si bila pridna! Lepe voščilnice si ustavrila. Kar ne morem verjeti, da si imela še potrpljenje in uporabila vse pikice, ki si jih izpikala z buciko... Bravo!
Pozdravček,
Simona
Oseba suzana sporoča …
Izzvati v sebi že nekoč doživljeno čustvo in nato z irezi, gerbero, barvami, mozaikom, izraženimi besedami, predati to čustvo tako, da tudi drugi doživijo enako lepoto čustva, to je res velika umetnost in ti metuljčica si premaknila struno, ki nas je razburila v najbolj intimnih čustvovanjih mater, žena in deklet. Take umetnine rastejo samo iz velike radosti. Hvala za tvojo domišljijo in tako lepo deljenje.