K O L I N E




MI SMO IMELI PA KOLINE…….

Po pravici povedano, imam koline ali furež - po štajersko najrajši,  ko ga je konec, ampak letos sem imela pomoč staršev in mladine, tako da je šlo vse kot po masti, resnično smo bili  pridni…….,zdaj imamo dobre mesnine in  jaz bom lahko naredila čudovito božično večerjo za moje najbližje.
Nanjo se že lep čas pripravljam z dekoracijo in malimi pozornostmi , da jih presenetim, ker  so tako zelo moji in ker si to preprosto zaslužijo.  Veliko mi pomeni to naše vsakoletno druženje.
Zadnji čas me prav spontano spremljajo inspiracije. Preprosto jih  vklopim v domišljijo in tako sem cel november  vstajala in šla spat  s pujski.  Pred službo sem vlila enega v kalup in pred spanjem spet enega, pa se je nabralo nekaj naravnih mil za obdaritev.
No, naj nadaljujem………..potem pa sem ob mešanju masti imela čas in sem k pujskom  inspirirala en mali kozarček  masti z slastnimi ocvirki, pa še pripadajoča rima se mi je od nekje pripeljala,  za popestritev.
No in danes je res en lep srečen dan, saj sem povabljena k Vladki, ki je, kot same veste,  asica ustvarjanja in inspiracij in vzornica marsikatere ustvarjalke.
Trikotna škatlica, v kateri čaka na umivanje prikupen pujsek s sporočilcem za samo srečo in dekoriran steklen kozarec z ocvirki in mastjo pa postavim na podstavek, zavijem v celofan pa je nared  moja mala pozornost za čudovita dekleta. Komaj čakam, da se po dolgem času spet vidimo.
 




Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ojej, kaj zamujam :)
Darja, kakšne simpatične pujske delaš. In kozarček domačih ocvirkov ... Njami. Pa vse čudovito zavito in dekorirano. Čisto v tvojem stilu.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ne samo, da sem si napasla oči ob tej fantastični barvi in vseh izdelkih, ki si jih naredila (res je lepa ta vijola) ampak si me še fino fejst nasmejala. Prav uživam ob tvojem blogu.Pujsek milo in pesmica +5 lp
Oseba oldpunca sporoča …
Tile žajfasti pujski, ocvirki in pesmica so enkratno in zelo simpatično darilce! Ideja, da imaš vso dekoracijo v eni barvi se mi zdi fenomenalna. Že lep čas uživam v tvojih vijoličnih objavah :-)
Oseba Mojca sporoča …
joj kako krasne škatlice in zopet lepe rozetke. tudi barve so mi zelo všeč. lp
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
O kako leppost v belo vijola kombinaciji.
Pujski so pa carski
lp Tamara
Oseba Simko sporoča …
Vredno se je potruditi za svoje najdražje! ...in ti si se res potrudila! Povsem si me navdušila s svojimi čudovitim izdelki...
Pozdravček,
Simona
Oseba Martina sporoča …
Koliko prekrasnih poklona i dekoracija. A boja bijelo ljubičasta je zakon.
Jako lijepo.
LP, Martina
Oseba Tina sporoča …
O, kako je vse lepo in tvoji gostje bodo navdušeni...podariti ocvirke s pujskom...kako domiselno!!!
Oseba Anonimni sporoča …
Samo gledam in se čudim. Uživam s teboj in zaradi tebe.
Oseba Danii sporoča …
Čudovito darilo :-)
Oseba moi sporoča …
Tvoja dekoracija je za čisto petko. In ta darilčka tako lepo in domiselno zavita in pa seveda v stilu. Pujsek že počiva na polici v kopalnici in ne verjamem, da ga bom uporabila, ko pa je tako luškan.
Oseba Vladuška sporoča …
Darja, tvoja dekoracija je resnicno fantasticna in vsakic ko odprem hladilnik obcudujem tvoj krasen kozarcek. Ocvirki pa so itak zakon z jajcko :) Pujsek pa ze lezi udobno na umivalniku in vsakic ga malo pobozam po trebuscku :) Hvala ti se enkrat.
Oseba suzana sporoča …
Res, pričaraš čarobnost, kjer koli se pojaviš in domiselna darilca narejena z veliko ljubezni, to se res preprosto čuti. Naj vas v novem letu vse skupaj spremlja zdravje, sreča, ljubezen, domiselnost, kreativnost, nove ideje in osebno zadovoljstvo.