nedelja, 20. april 2014

LEPI TRENUTKI VELIKE NOČI


Tudi letos sem uživala v pripravah na velikonočne raznike.  Letošnjim jajčkam sem dodala še ime, drugače pa sem jih barvala po istem principu kot sem prikazala v lanski marčevski objavi.  Pripravila sem velikonočne košarice. Kar nekaj otrokom sem botrca, jutri pa bom spet, birmska…..Lepo je biti v krogu dužine in toplo mi je, ko me moji sončki obiščejo in pridejo po pirhe…………

Želim vam veliko lepih prazničnih trenutkov.





14 komentarjev:

  1. Prekrasno si pripravila. Tudi tebi lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. uau kako lepe pirhe si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako si bila pridna. Všeč mi je ideja in izvedba jajč z imeni!
    Košarice so zanimive in zelo lepe.
    Hvala za praznične trenutke. Naj bo tako tudi pri tebi in tvojih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kaj si super prirpavila košarice! Čestitke birmanki/cu in seveda tudi tebi - botrica :).

    Lepe praznike tudi tebi in tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako lepe košarice si pripravila in jajčka si čudovito pobarvala.
    Lep preostanek praznikov in lepo se imej jutri na velikem dogodku :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne velikonočne dobrote
    lepe praznične dni
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan Uskrs i tebi. Jaja su fenomenalna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji pirhi so pa res mojstersko poslikani. Zelo lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni pirhi, takih z imeni še nisem videla, prepričana pa sem, da so bili otroci navdušeni :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti res vedno tako mojstrsko vse okrasis.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pridna, vse je super narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne košarice sipripravila. Zelo dobra botrca si.

    OdgovoriIzbriši
  13. Upam, da si preživela prelepe praznike…košarice izgledajo zelo mikavne!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kot vedno, s pravim pridihom praznika in velikim srcem. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši