Strani

sobota, 17. maj 2014

"NATEČAJ ZA MAVELU.COM USTVARJALNI TIM"


Odlašala sem skoraj do zadnjega dne, a mi ni dalo miru. Odločila sem  se in prijavljam se na natečaj za ustvarjalni tim, ki ga je razpisalal Marina.

Ker sem v pripravah na praznovanje Abrahama moje boljše polovice se bom predstavila kar z vabili zanj,


 
 
z  nakitom, ob katerem dam svoji domišljiji prosto pot in sem najbolj vesela nepredvidenih vzorcev,
 

 
za konec pa še dva angela  iz gipsa, vlita v kalupe in ročno pobarvana.

 
 
Ob pogledu na izdelke sodelujočih sem si pošteno napasla oči , čudoviti so! Zatorej ustvarjalkam vso srečo, Marini pa hvala za priložnost sodelovanja. 
 
P.s.: Slikice na prejšnji objavi so urejene in bolj vidne. Se oproščam za " računalniškega škratka" ki    je ponagajal.
 


 

17 komentarjev:

  1. Čudovita vabila, nakit in angelčka :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  2. Darja izbrala si čudovite in raznolike izdelke :) Pozdravček,

    Marina

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe radove si izabrala. Želim ti puno sreće.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Prave izdelke si izbrala...krasni so. Nakit pa je res nekaj posebnega. Srečno... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Držim pesti zate. Vabila so krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tvoj nabor je krasen! Vso srečo pri izboru :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res lepo, da si se odločila in prijavila svoje krasne izdelke. Držim pesti :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri tvojem nakitu, sploh ogrlicah, mi je všeč to, da se ne potrudiš le z obeskom, ampak tudi z ostalimi deli. Tako pride tvoje delo še lepše do izraza.
    Vabila so enkratna in se vidi, da je v njih veliko ljubezni.
    Angelčka si zelo lepo pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne izdelke si izbrala, srečno pri izboru!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vsi izdelki so čudoviti. Želim ti ogromno uspeha in srečo pri izbiri.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav si se odločila. Krasni izdelki. Všeč mi je, da so tako različni. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vesela sem, da si se odlocila za ta korak, saj vem kako raznolike in lepe stvari znas narediti. Stiskam, stiskam pesti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti raznoliki izdelki! Tudi jaz stiskam pesti... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  14. :) lepo si se predstavila. Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga dekleta! Zdaj že prejemam čestitke in resnično sem vesela, da sem ena izmed izbrank ustarjalnega tima Mavelu.com Lepa hvala vsem za lepe in vspodbudne besede.

    OdgovoriIzbriši