VOŠČILO


Tina B iz bloga Trenutki kreativnosti je včeraj praznovala rojstni dan in z veseljem sem se odzvala na njeno povabilo. Zaželela si je voščilnico za rojstni dan.
Malce sem "pometuljčkala" in ji zaželela vse najboljše.

Komentarji

  1. Lepo si "pometuljčkala". :-) Čudovita metuljčkasta voščilnica je nastala. Elegantna in nežna v lepih barvah. Sem jo že občudovala na Tininem blogu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo si se potrudila z metuljčkasto voščilnico. Sicer sem tega pri tebi tako ali tako vajena.
    Všeč mi je, ker si izdelala tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si oblikovala in okvirček mi je zelo všeč.
    Tudi barva kombinacija je wwwauuu!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta pa je res metuljčkasta. Zelo lepa in elegantna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo po metuljčkasto si ji voščila. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in bogato voščilnico si izdelala za Tino in tudi notranjost si lepo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  7. En velik WAW za metuljčkasto voščilo - všečkam na polno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. uau zelo je lepa, elegantna in krasne tople rjave barve si uporabila. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala Metuljčica
    prekrasno voščilo
    naj ti nihče ne zlomi kril
    leti in ustvarjaj
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar