Strani

petek, 27. marec 2015

ELIZABETH CRAFT DESIGNS




 

ELIZABETH CRAFT DESIGNS  postavitve voščilnic so me navdušile.

Ustvarjala sem v barvah, ki jih vzamem v roke ko potrebujem energijo.

 


Čaka me čudovit vikend in druženje s prijateljicami, tako da sem vesela do zvezd………. 

 

 
 
 

 

 

 

 
 
 
 


11 komentarjev:

  1. uau kako simpaičen komplet, ovica je takooooo kjut! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit kompletek. :-) Voščilnica s sovico mi je super. Barve in papirji in postavitev, vse je zelo lepo, toplo in prijazno. Tudi misel. :-) Uživaj s prijateljicami, pa pošteno se načvekajte.:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ta komplet je fantastičen! Oboje je dodelano v nulo.
    Danes je res dan za uživanje s prijateljicami :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepo si vse barvno uskladila. Krasen kompletek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni kaj za dodat, so punce pred mano že vse povedale...razturaš v dizajnu, barvi, ...pa v čvekanju upam, da tudi....čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep kompletek si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen obesek in zelo lepa voščilnica. Krasne stvari si se naučila na delavnicah in 3x HURA za druženje s prijateljicami ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako prisrčna je tale sova in te šablone so res zanimive. Pa zvezda je tudi krasna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Voščilnica zelo lepa, obesek pa krasen. Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zagotovo si uživala v dobri družbi. kompelt ej fantastičen, sovica pa za čisto 10-ko :)

    OdgovoriIzbriši