MATERINSKI DAN


Danes je materinski dan in zato v prvi vrsti  en velik objem vsem mamicam. Ravno sem poklepetala s svojo;  dan je lepši……….
Ogrlico sem namenila njej.

Komentarji

  1. Metuljčica, ogrlica za mamo je prekrasna! Všeč so mi drobne rožice, ki dopolnijo obesek.
    Vidim, da si že vadila doma, kar si se naučila na delavnici z Evo :)
    Lep materinski dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW, prekrasna je.
    Tudi tebi in tvoji mami in seveda vsem mamam tega sveta: EN PREKRASEN DAN!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo ogrlico si ji naredila in glede na to, kako hitro beži čas, sem skoraj pozabila, da je danes ta dan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za mamo samo najboljše in najlepše. :-) Preprosto povedano: čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita ogrlica. Všeč mi je tudi nov izgled tvojega bloga. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in verjamem, da jo bo mami z veseljem nosila. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Vedno ima vsakdo del materine ljubezni in vsi jo imajo vso. Ljubezen raste tam, kjer se jo seje.
    Čudovito ogrlico si naredila za svojo mamico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vedno ima vsakdo del materine ljubezni in vsi jo imajo vso. Ljubezen raste tam, kjer se jo seje. Čudovito ogrlico si naredila za svojo mamico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito orglico si naklonila mami - se vidi da sta dbora naveza :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar