ROŽICE V BARVI SIVKE



Prijatelji so kot rože….saj prinesejo barve v naše življenje
Za našo rožico Vladko…….



Poplava Altenew rožic tudi na mojem blogu. Vidim da nisem edina v rožicah, pa tudi barva sivke ni prevzela samo mene,kar me prav veseli.
Še nekaj vmesnih faz, kjer je upam da vidna menjava embossing prahu- črni, vijolični, srebrni, zeleni.
Želim vam čudovito jesen in prelep vikend.

 


Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Vau! Čudovito. Tako tvoje, tako lepo barvno usklajeno in v nulo dodelano, da je veselje. Mislim, da bo Vladka navdušena. Prihajam od Helene in njene rožice. Res obstaja neka telepatska povezava med nami. :-)))
Oseba Helena sporoča …
Iii, pa sva res obe za Vladko ustvarjali v lila odtenkih :)
Darja, prelivajoče se ozadje je fantastično in krasna podlaga odtisnjenim cvetovom. Pa tisti okvirček na prvi strani je tako bogat in nežen. Tudi na notranjost nisi pozabila. Perfekcionistka!
Oseba Renata sporoča …
Čudovita. Krasno ozadje, ki je samo tvoje. Celotna voščilnica je izdelana v nulo. Zelo mi je všeč.
Oseba Tanja E. sporoča …
Uauuu, kako je pa tole lepoooo. Res je v nulo in tudi meni je za trenutek dih zastal, prelepo:) Lepo bodi, Tanja.
Oseba Damjana sporoča …
Uau, čudovito ustvarjanje z Altenew-om. Kako lepe rožice. Barva sivke je pa res zakon.
Oseba Tina Z. sporoča …
res prav občudujoče lepo!
Oseba Danica sporoča …
Uuuu to le je prava fantazija, čudovita voščilnica...menim da bo Vladka res zadovoljna.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Res je krasna tale rožica, ki je odšla k drugi rožici...ampak tale naša rožica se tako dolgo že namaka v morju, da se je po moje spremenila v morsko deklico....
Fantastičen izdelek izpod tvojih rok...res imaš zlate prste... Jaz se ravno danes afnam s temi štampiljkami...res je afnanje prava beseda, ker samo štempljam in štempljam in fotram kontejner za papir....zaenkrat še ni to to, kar bi jaz rada.....če sloh kdaj bo??? Ko gledam tvoje odtise....ah, saj bi človek kar zajokal.....
Oseba iris-irena sporoča …
O, kako čudovita je!
lp
Oseba *Urška* sporoča …
Nebeško lepa.Vladka bo zagotovo več kot navdušena.
Oseba Keti's Projects sporoča …
Čudovita je! Barve so res krasne in ozadje je pika na i.