BOŽIČNA ZVEZDA


BOŽIČNA ZVEZDA je  torej druga ključna beseda veselodecemberskega izziva in seveda lahko vsaka objavi tri izdelke, ki  naj vsebujejo vsaj eno majhno božično zvezdico.
Se mi zdi, da se res vse vrti okrog  te krasne rožice, o kateri sem se letos že tolikokrat razpisala.
Z njimi sem okrasila tudi večji format voščilnice, kamor sem si pripravila govor, ki je neka uvertura v zdaj že res tradicionalno praznično kosilo, ki ga s tako velikim veseljem pripravljam za svojo družino.
Leto ki se izteka ubesedim v kratko kroniko in se dotaknem lepih skupnih trenutkov, ki jih potem spravimo v škatlico in hitro zapremo, da  ostane prostor še za spomine skupnega božičnega druženja. 
Na voščilnici je odtis črne blazinice, za božično zvezdo na škatli pa sem uporabila črni embossing prah.  Potem sem jih izrezala in v  izrezu tudi pobarvala z rdečo distress blazinico, da je ostal lep bel rob. No, najboljše da vam pripnem link do pripomočkov, za lažjo predstavo. Evo, to je to.
No,  to škatlico pa sem pravzaprav pripravila za številke srečelova,  ki je tudi že stalnica našega prazničnega dne.  Darilca srečelova so simbolična; obvezna je voščilnica z lepo mislijo in bon, kot na primer:  Uživanje ob dobrih vonjavah mamine kuhinje,  ne izdajte me, ampak razmišljam o eni zvijači, kajti strašno rada bi zadela bon za varstvo vnučka…………

Drage moje božične zvezdice prav lep veselodecemberski pozdravček do naslednje objave, ki bo že čez par dni. 
Še link do prejšnje objave, kamor lahko pripenjate vaše izdelke, ki se jih že vnaprej veselim.










Komentarji

Oseba ArtMBR sporoča …
Tale tvoja objava je spet polna, polna lepih izdelkov, ki imajo dvojni namen, saj hkrati napovedujejo krasna presenečenja. Prelepe barve, ki se prelivajo le na tvoj način. ja, en izdelek z božično "zvezdico", pa res imam, še skupaj sva delali. Se boš spomnila, ko bom objavila in se prilepila k tebi.
Oseba moi sporoča …
Darja, ti vedno vse tako skrbno pripraviš in se spomniš takih lušnih običajev, ki se jih boste še dolgo spominjali. Tvoje božične zvezde so fantastične, tako bogato delujejo in so taprave akterke v tem prazničnem blišču. Držim pesti za srečolov, čeprav vem, da se boš znašla ;)
Prilepi gluedot na ta listek, ki se bi prilepil na škatlo in na koncu ostal tebi ;) Pa benmu povedat!
Oseba Helena sporoča …
Ooo, Metuljčica Darja, kako je to čudovito. Pripravljaš nepozabno druženje. Mislim, da jim ti trenutki ostanejo v srcu preko vsega leta. Krasna zvezda, ki si jo uporabila na čudovit način.
Oseba Vladuška sporoča …
Vem, da boš znova pričarala pravljično in zabavno vzdušje, ki bo polno tvojih čudovitih izdelkov. Prekrasno je vse to in jaz bom čisto tiho držala pesti, da si izžrebaš varstvo vnučka :)))
Oseba Janja sporoča …
Joj, Darja z božičnimi zvezdami letošnje leto ustvarjaš same prekrasne izdelke. Lp
Oseba leycika sporoča …
Krasne božične zvezdice :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Saj vem, da ni lepo, da najprej linkam, potem pa komentiram , je pač naneslo tako. Danes sem bila babi servis (pa nisem dobila prej nobenega bona za varstvo) in ni bilo časa še za klepet. Fantastične zvezde so in brez zamere, tudi črn embosing bom sprobala, ker vidim da je ravno tako krasen kot zlat...Tvoje so res čista pravljica, ....imaš še en talent, ki ga res obožujem...tvoja novoletna družinska praznovanja, ki so speljana od A do Ž...dekoracija, meni, celoletna kronika, mapca (ki bi bila lahko čisto navadna ampak ne, narediš vse v piko, pa da ne pozabim še južne, srečelova)...kapo dol za vse te priprave...vidiš, te sposobnosti pa nekateri drugi nimamo...dekoracija, darila, jelka in južna...to je to pri meni in pa crknjena kot konj. Tebi pa res VELIK priklon za vse to.
Oseba oldpunca sporoča …
Upam, da zvijača uspe in boš potegnila srečko za varstvo vnučka. :-) Držim pesti. Pri tebi božične zvezde krasno cvetijo. Spet zelo bogata in zelo lepa objava. Grem pogledat še prejšnjo, ki sem jo zamudila, potem pa začnem razmišljati, kako se pridružiti tvojemu izzivu. :-)
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite so tvoje božične zvezde :-))
Oseba Tina Z. sporoča …
kako je vse tole lepo pogledati ... in držim pesti!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Zaupaš s čim zalivaš božične zvezde, da tako lepo cvetejo? Fantastične so :)