ROŽICE



Zvončki in trobentice, mačice, vijolice.........kdaj boste že pokukali.....
Pogrešam jih, rožice namreč, pa tudi fimanje, dolgo že nisem posegla po izdelovanju ogrlic in se mi zdi da sploh ne znam več.
Vseeno pokažem, ker sem bila danes pohvaljena. Sem se spet malo nakitila za v službo.
 


Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Kako je lepa...predvidevam da je tvoja, še iz zlatih časov fimanja:-))...Lepo sestavljena.
Oseba Aleksandra sporoča …
Zelo lepa prava umetnica! pozdravček Aleksandra
Oseba leycika sporoča …
Čudovita je....obvladaš to tehniko..moram priznat da sem jaz tudi ustvarjala iz fimo mase ampak mi nikoli niso gratali taki lepi motivčki :)
Oseba moi sporoča …
Ja, tudi jaz jih že pogrešam in vesela sem včeraj ugotovila, da so že pokukali prvi špički bodočih tulipanov iz zemlje.
Tvoja verižica pa je bogata in vselej jo znaš tako lepo pokombinirat s svojimi oblekami. Nič čudnega, da si bila pohvaljena.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Ogrlica je fantastična, zelo lepa in prav nič čudno, da si bila opažena:). Ko sem se sama pred leti skušala lotiti izdelovanja s fimo maso, je bilo vse tako ponesrečeno, da sem ideje o nadaljnem ustvarjanju pustila v kotu:), zato še toliko bolj občudujem vse vas, ki vam to tako dobro uspeva. Pomlad pa upam, da pride, saj jo vsi tako zelo vabimo:), pozdravček k tebi, Andreja
Oseba Renata sporoča …
Prekrasen komplet!
Oseba oldpunca sporoča …
Ijej, kako lep kompletek. :-) Diši po vijolicah in pomladi, ki jo tudi jaz že zeloooo težko čakam.
Oseba Vladuška sporoča …
jaz temu nikakor ne bi rekla, da ne znaš več. Morda so prsti malo okorni, ampak verjamem, da bi hitro znova prišla v pravo formo. Zelo lepo.
Oseba Helena sporoča …
Še vedno ti gre super od rok. Krasen komplet in ne dvomim, da si bila opažena in pohvaljena.
Oseba suzana sporoča …
Zelo lepa ogrlica in uhani. Ja, včasih gre za krajši čas nekaj v pozabo toda pozabi se ne nikoli.