Strani

četrtek, 30. marec 2017

ZGODBA O ŠKRATU NIKU

Sigurno bi zapolnila blog z lepimi občutki, ki so me prevzeli ob podarjeni knjigi prijateljice Suzane ob prvem rojstnem dnevu našega vnučka.
Bom pa zapisala misel o prijateljstvu.
Prijatelji so naša polja, ki jih posejemo z ljubeznijo in požanjemo s hvaležnostjo.

Uživajte! Tudi poučna je in nosi lepo sporočilo................










11 komentarjev:

  1. O, to pa je darilo in pol. Pa kako si podobna tisti babici iz knjigice 😉
    ČUDOVITA JE.

    OdgovoriIzbriši
  2. tole je pa res čisto posebno in unikatno darilo ... popolna knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa res čudovito in unikatno darilo. Babica ti je pa res malo podobna. :-) Kmalu boš pravljico lahko brala vnučku.

    OdgovoriIzbriši
  4. Darja, darilo je enkratno in čisto nekaj posebnega. Ne vem, če sem že slišala, da bi kdo kaj takšnega dobil. Lepa zgodba s krasnimi ilustracijami. Upravičeno si lahko ponosna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, to pa je prava mala mojstrovina. Tako osebno in dodelano tako v besedilu kot v slikah. Res edinstveno darilo, ki mu ni primerjave. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepooooo - čudovito srčno darilce :-) Hvala za zgodbico, jo bom podelila s svojimi najmlajšimi, saj je zgodba res lepa.
    Ugotavljam, da sem dobro izkoristila trenutke, ki sem jih preživela ob tvojem blogu, vsekakor pa se mi je zarisal nasmešek na obrazu :-) Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepooooo - čudovito srčno darilce :-) Hvala za zgodbico, jo bom podelila s svojimi najmlajšimi, saj je zgodba res lepa.
    Ugotavljam, da sem dobro izkoristila trenutke, ki sem jih preživela ob tvojem blogu, vsekakor pa se mi je zarisal nasmešek na obrazu :-) Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. SEm ga držala v roki in res je čudovita zadeva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Za tako čudovito prijateljico, kot si ti, je pravo veselje se truditi in te razveseljevati. Kot znaš ti vedno z ubrano noto razveseljevati vse okoli sebe. Draga moja ne pozabi nase! In HVALA TI, KER SI.

    OdgovoriIzbriši