MILNI MEHURČKI

Ko sem na srečanju ustvarjalk pri Klavdiji videla štampiljko od  Art impressions stamps -picture perfect girlfriends,  sem  takoj dobila idejo za vabilo, saj sem  prejšnji vikend gostila punce.
Potem pa je bil vmes izziv Craftalnice in jaz sem se šla mehurčkanje. Sem pihala kot  v tem videu in se super zabavala. Akrilne barve, ki sem jih imela doma sem zmešala z vodo in tekočim milom. Dodala sem jim še malo inka, saj sem imela ustrezne barve doma, za namen nakitkanja, da ponovim vajo iz Kreatinega tedna. Ni se mi izšlo, zato sem dekleta nakitila kar po bližnjici, kot rada imenujem enostaven postopek nakita s kapljicami. Res preprost postopek, a seveda prelep, sploh če izbereš papir z metuljčki. Bom naredila še kakšnega, pa pokažem. Nastalo je kar nekaj ozadij, za končni izdelek pa me je, kot vedno, spet prehitel čas. 



Predvsem pri  raznih druženjih sem vedno, kot  za dobrodošlico, ali pa pri torti,  ali pa v presenečenje, pihala balončke.  Joj ti spomini.....so jih otroci potem lovili in jih je bilo polno in so tekali sem in tja in se veselili………...  Pravo vzdušje so naredili ti milnati mehurčki.
Ker smo se zbrale same fejst punce in se vse potrudile za dobro vzdušje,  ima mehurčkasto ozadje zame tudi en takšen lep pomen.
Preko njih in krasnih fotografij zdaj že obujam spomine na perfekten vikend party.   Krasen občutek, da si v krogu prijateljev lahko preprosto to kar si, da te sprejemajo, ti pomagajo, zorganizirajo, da vse steče, da  je vzdušje dobro,  da ti skuhajo kosilo, pomagajo pospravit,  uživajo v naravi kot ti, ti poklonijo svoje ročno delo, vse z  eno iskreno dobro energijo,    da se spontano  ustvarjajo tako krasni  spomini,  ki živijo in prijateljujejo  dalje………..Si  predstavljate, čez par let, ko bomo morda kar malce podobne tem ženskam iz štampiljke; komaj čakam na ta selfi………….
Ena je manjkala, zaradi obveznosti seveda, sva  si pa že  izmenjali  vtise na njen in moj vikend preko e pošte.  Velikokrat  so prijatelji tudi v učenje.  Ravno ona me spomni, da se moramo zahvaliti,  da smo lahko hvaležni za marsikaj in ja, hvaležna sem  za ustvarjalni krog prijateljstva,  da si kljub obveznostim vzamemo čas, da se spremljamo na blogih, srečanjih…… Saj veste,  tisti krasen občutek, da veš, da je nekje nekdo tudi zate……………….

Voščilnico prijavljam na 184. Izziv Craftalnice.  in vam pošiljam prijateljske objemčke. Najmanj sedem objemov na dan; ne pozabite........najboljši aspirin...........

Komentarji

Oseba suzana sporoča …
Ja tebi pa tako lepo uspe napihati prave barve in mehurčki so preprosto čudoviti. Evo še tukaj ti vračam objemček naj ti prinese z mojimi željami čudovite praznike in same vesele in lepe stvari in dogodke. Fantastično.
Oseba Helena sporoča …
Darja, mehurčkanje ti je šlo odlično od rok. Upam, da te potem ni preveč bolela glava. V živo so te barve in videz mehurčkov še lepši in intenzivnejši. Pravi barvni spekter, ki se preliva iz ene barve v drugo.
Si morala biti zelo pridna, da si naredila toliko izdelkov s to tehniko.
Čudovite vrečke (z enkratno vsebino :)) ter nagajive in smešne voščilnice.
Objem ...
Oseba moi sporoča …
Krasni mehurčki in verjetno zelo zabavno ustvarjanje. Te podlage so svetovne in potem še vrečke! WOW.
Da ne govorim o teh puncah in selfiju ;)))))))) Sem se tako nasmejala tvojemu pisanju.
Krasne voščilnice. Lepo, da si jih prijavila na naš mehurčkast izziv.
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, res, kakšni mehurčki, meni niso uspeli niti malo podobni temu ... prekrasne pozornosti in vsa ta ozadja so prečudovita ... ja, ta naša srečanja, takšna in drugačna, so res krasna in verjamem, da ste uživale 100/uro.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Namehurčkala si se pa konkretno in seveda ustvarila čudovite osnove za darilne vrečke - da pa ne govorim o "selfijih" - odlične ste:)). Lep pozdrav, Andreja
Oseba Goga sporoča …
Ja krasno, tebe smo pa res navdušile z mehurčkanjem. Koliko krasnih osnov si napihala. Pa tele tvoje prijateljice so tudi luštne. Prav eno njihovo, a malo drugačno imam danes v delu :).
Vrečke so pa tudi noro lepe.
Hvala, da si se nam spet ptidružila in čestitke za top3 prejšnjega izziva Craft-alnice. Lp LILI
Oseba Andreja sporoča …
Zelo lepe voščilnice si naredila in fantastično mehurčkaste vrečke :-))
Tako zelo lepo so ti uspeli mehurčki, da je vrečke res pravo veselje občudovati. Super si prepletala barve.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
(p.s. naslednjič se prijavi s povezavo do objave in ne do celega bloga :-))
Oseba Vladuška sporoča …
Meni so ti tvoji mehurčki zmagovalni in tako lepo izpadejo tudi končni izdelki. In ta štampiljka je tudi mene zelo dolgo nagovarjala in sem si jo privoščila. Super si tole skombinirala. Sem povsem navdušena nad vsem videnim.
Oseba Tanja E. sporoča …
Ijeee, kako si se pa ti lepo mehurčkasto igrala, krasne barve si izbrala, same lepote si nam dala na ogled, zelo mi je všeč, kako si okrogel okvir postavila čez roko fotografinje. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)
Oseba Zvonka sporoča …
Darja, kako lepa mehurčkasta ozadja si ustvarila, prekrasno. Tiste vrečke so top, tako izrazite, močne barve si dobila. In voščilnice z novo štampiljko - fantastično. Lepo bodi, lp.
Oseba Renata sporoča …
Prekrasno! Super ozadja si ustvarila.
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Čudovito!! Nimam besed.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Kako mi je pa ta objava "zbežala", pa res ne vem....vem pa to, da so to najlepši milni mehurčki na svetu. Tudi sama sem ostala brez besed, ker se pri tem ozadju oz. doma narejenem papirju za vrečke-torbice lahko samo priklonim in še enkrat priklonim. Zdaj se pa selim na zadnjo objavo, da mi slučajno tudi ta ne pobegne neznano kam. V glavnem...tole je TOP1,TOP2, TOP 3 IN TOP 100.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja sedaj sedim pred računalnikom in bulim v te tvoje mehurčke...Pismo si si dala dela, vendar je efek popolna zmaga in nikoli nebi rekla, da so osnove za voščilnice in vrečke narejene ročno - tako dobre so :). Vse pohvala in res si super pocartala tvoje "šjore" :).