VELIKA NOČ



Naredila sem veliko takšnih cvetlic, ki sem jim v "srčku "cveta (kjer je na spodnjem aranžmaju krogec) dodala slike s praznovanja prvega rojstnega dne najinega vnučka.
Letos sem se za barvanje jajčk poslužila kar starega preverjenega recepta s čebulnimi olupki. Pravi užitek, nekatera so dobila tudi cvetlično oblekco….
Danes je že nov delovni dan. Naj bo prav takšen, kot ste si ga zamislile.






Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Ijoj kaj so cart tile pirhi z rožčasto oblekco....všeč mi je ideja....Oh, sem pa tud ena trola....saj to bi od tebe pričakovala, da bo nekaj novega in izvirnega. Ampak sem vseeeeeeeno navdušenaaaaaa. Bravo TI.
Oseba Helena sporoča …
Čebulni olupki so vedno garancija, da se bodo jajčka lepo obarvala. Tvoja pa so dobila še oblekice :) Pridna si bila pri ustvarjanju in razveselila svoje domače.
Oseba oldpunca sporoča …
Tvoj velikonočni šopek je čudovit. Kot vedno: delano in izdelano z ljubeznijo. :-)
Oseba suzana sporoča …
Prav lepa dekoracija so tele rožice, praznično vzdušje lahko vedno pričaramo z čudovitim šopkom. Tudi jaz vsa leta prisegam na barvanje pirhov z čebulnimi olupki.
Oseba Majda sporoča …
Cart praznična dekoracija, tudi sama sem barvala s čebulnimi olupki in to kar na delovnem mestu z mojimi varovančki - večina tega načina ni poznala :-)
Naj bodo tudi tvoji nadaljnji dnevi, kot si si jih zamislila, Majda
Oseba moi sporoča …
Krasna dekoracija in vedno je tako bogata s tvojimi izdelki. Super zamisel s temi rožicami!
Oseba Vladuška sporoča …
Lepo okrasitev si pripravila. In to z rožicami je dobra ideja.
Oseba Zvonka sporoča …
Darja, kot vedno, si bila tudi tokrat zelo pridna in ustvarjalna. Vaša dekoracija je zelo lepa in rožice so top. Lep pozdrav. Z.
Oseba Keti's Projects sporoča …
Pridno si ustvarjala. Čudovit aranžma. Zelo si se potrudila. Cvetlični pirhi so prav izvirni.
Oseba Trenutki kreativnosti sporoča …
Čudovito voščilnico si izdelala.
Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudovita dekoracija. Ja, čebula je preizkušen recept, ki vedno vžge in še kombiniraš ga lahko povsod :). Super ideja, da si v rožice dodala tvojega sončka :)