VELIKA NOČ



Naredila sem veliko takšnih cvetlic, ki sem jim v "srčku "cveta (kjer je na spodnjem aranžmaju krogec) dodala slike s praznovanja prvega rojstnega dne najinega vnučka.
Letos sem se za barvanje jajčk poslužila kar starega preverjenega recepta s čebulnimi olupki. Pravi užitek, nekatera so dobila tudi cvetlično oblekco….
Danes je že nov delovni dan. Naj bo prav takšen, kot ste si ga zamislile.






Komentarji

  1. Ijoj kaj so cart tile pirhi z rožčasto oblekco....všeč mi je ideja....Oh, sem pa tud ena trola....saj to bi od tebe pričakovala, da bo nekaj novega in izvirnega. Ampak sem vseeeeeeeno navdušenaaaaaa. Bravo TI.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čebulni olupki so vedno garancija, da se bodo jajčka lepo obarvala. Tvoja pa so dobila še oblekice :) Pridna si bila pri ustvarjanju in razveselila svoje domače.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj velikonočni šopek je čudovit. Kot vedno: delano in izdelano z ljubeznijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lepa dekoracija so tele rožice, praznično vzdušje lahko vedno pričaramo z čudovitim šopkom. Tudi jaz vsa leta prisegam na barvanje pirhov z čebulnimi olupki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cart praznična dekoracija, tudi sama sem barvala s čebulnimi olupki in to kar na delovnem mestu z mojimi varovančki - večina tega načina ni poznala :-)
    Naj bodo tudi tvoji nadaljnji dnevi, kot si si jih zamislila, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna dekoracija in vedno je tako bogata s tvojimi izdelki. Super zamisel s temi rožicami!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo okrasitev si pripravila. In to z rožicami je dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Darja, kot vedno, si bila tudi tokrat zelo pridna in ustvarjalna. Vaša dekoracija je zelo lepa in rožice so top. Lep pozdrav. Z.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pridno si ustvarjala. Čudovit aranžma. Zelo si se potrudila. Cvetlični pirhi so prav izvirni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si izdelala.
    Hvala, da si ustvarjala z nami v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita dekoracija. Ja, čebula je preizkušen recept, ki vedno vžge in še kombiniraš ga lahko povsod :). Super ideja, da si v rožice dodala tvojega sončka :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar