SVETA BIRMA

Ravno sem zbrisala prvi stavek, ki sem ga mislila objaviti, ker je bilo tam eno samo jamranje, kako  nimam časa in opravičevanje zakaj nisem to in to………..Od zdaj naprej bom lepo povedala kaj vse sem, glede na to da vstajam ob šestih in grem spat ob enajstih zvečer.............
Med drugim mi tudi ni uspelo narediti vabil za birmo,  sem se pa potem oddolžila z zahvalnicami. 
Mojca, hči moje sodelavke  je ena prisrčna deklica, sicer strastna navijačica NK Maribor, tako da o barvi sploh ni bilo dileme,  vse ostalo pa je prepustila meni. Delala sem vsak večer, cel teden, tako kot to rada počnem, da mi ni potrebno hiteti in da sem lahko natančna in moram priznati da sem uživala. 

 Spellbinders šablone so krasne, a me jezi, ker v šabloni ostane prece j pikic, vijugic  itd…….Res sem vesela, da imam pripomoček za odstranjevanje le teh.
Po izrezu sem  vzorec poudarila z embossiranjem skozi  strojček , z uporabo gume za ta namen, da sem dobila lep reliefni poudarek, nakar sem relief še dodatno poudarila s senčenjem.  Križ je šablona Lea Belities.
Ker je to zahvala, sem  to poudarila z izdelavo  leve strani notranjosti. Na desni strani je prostor za sliko birmanke, ki jo bo nalepila sama in potem razdelila zahvalnice povabljenim.
Ker sem v notranjosti uporabila pripomočke Najlepšega para, zahvalnice lepim v Tinino junijsko galerijo.

Tako, zdaj pa grem porezat prvi grmiček sivke.  Vam pošiljam opojne vonjave in vas vabim na sivkino limonado.

Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Še veš ne, kako imaš prav....najlažje je jamrati, veliko težja je samohvala...od zdaj naprej naj velja pravilo....SAMO TISTO, KAR SMO NAREDILI!!!! Pametni bomo zastopili!!!!!
Aha, zdaj mi je jasno zakaj vijola barva...drugače bi še pomislila, da ti je dala na izbiro in potem bi mi bilo tudi jasno zakaj....čeprav mi komentiranje z versko vsebino nekako ne gre in ne gre....vem pa kaj je lepo narejeno in tole, tole draga prijateljica je več kot vrhunsko...bravo za VSE, kar si naredila.
Oseba Helena sporoča …
Uh, Darja, to pa je bil projekt in pol. Še sreča, da si imela dovolj časa, da si naredila vsa vabila in zahvalnice. Vse skupaj lepo skombinirano in postavljeno. Mojca je vedela, komu mora zaupati :)
V teh dneh, ko sivka cveti, mora pri tebi fantastično dišati.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Kako mi je pa ta začetek posta všeč :))) se povsem strinjam s teboj. Menim, da je več stvari ki jih naredimo, kot pa tistih ki jih ne, pa kar nekaj jamramo!
No kakor koli že, zahvalnice so prečudovite!!!
Oseba oldpunca sporoča …
Imaš prav! Nič jamrat. Treba se je pohvaliti. :-) Časa zmanjka, ko počneš veliko stvari. Če ne počneš nič, ga je dovolj. :-))) Tudi moja sivka že cveti in počasi, sproti, nastajajo butarice.
Tvoje zahvalnice so čudovite. Lep kupček si izdelala. Vse je tako natančno, lepo in domiselno, da je veselje. :-) Uživaj med opojno dišečimi grmički sivke! :-)
Oseba moi sporoča …
Ah ja, kaj vse ni naredjeno, samo kaj vse JE narejeno. Tega ponavadi nihče ne opazi.
Tako samo kapo dol, da ti je uspelo izdelat take zahvalnice. In koliko dela je bilo v to vloženega, lahko le sanjamo. Strojček se je sigurno vrtel celo noč in tvoji prsti so bili sigurno navijači NK MB (sodim po sebi ;)
Čudovite so in tega ni mogoče poplačat.
Na sivkino limonado pa se seveda oglasim ;)
Oseba Andreja sporoča …
Na koncu je vedno vse narejeno! Tudi mene velikokrat baše, pa si rečem, vem da bo na koncu vse tako kot mora biti. In je :-)) Doma te dni tudi sama vonjam svoja dva ogromna grma sivke ... čudovita in opojna je.
Krasne zahvalnice si naredil; lepe barve so in lepo sestavljene.
Oseba suzana sporoča …
Ja, tele zahvalnice so čudovite. Ja, človek mora ceniti sebe, če ne ga drugi ne znajo. To velja tudi zame. Skoraj vedno pa so pripombe tistih, ki ne ustvarjajo. Zagotovo me ustvarjalke vemo koliko truda in dela je vloženega v tole ustvarjanje. Vse kar človek lahko doseže ali dobi brez truda in dela, nima prave vrednosti. Torej si tudi v življenju vedno postavimo ceno. Res pa, da na žalost je včasih polovica življenja želje in polovica nezadovoljstvo. Človeka vedno zavede samo tisto, kar želi. Če sprejemamo in smo hvaležni, smo že srečni. Vsak je lahko samo hvaležen, ker se trudiš, saj ti pričaraš pravo poezijo na papir. Če bi se zavedal, da poleg službe in dela doma, delaš pozno v noč, pa zagotovo vriska od sreče, ko prejme tvoje unikat izdelke. Zato draga moja, pošteno se pohvali, ker je tako edino prav. HVALA TI, KER SI in toliko lepega deliš z nami.
Oseba Majda sporoča …
:-) Sivkina limonada - hvala za še eno super idejo, kako uporabiti mojo sivko... Si me pa že s prvo fotografijo z barvo spomnila na sivko, na NK Maribor še pomislila nisem ;-))
Čudovito lepe zahvalnice si izdelala in ob tem sledila sebi - natančnost z nič hitenja :-)
Hvala tudi za opojen vonj - želim ti veliko časa, da se ga naužiješ brez hitenja, Majda
Oseba Zvonka sporoča …
Darja, prekrasne in bogate zahvalnice so nastale pod tvojimi rokami. Ogromno časa in truda je vloženo vanje in to se jim tudi vidi, zato so tudi tako lepe. Uživaj med svojo sivko in v limonadi. Lep pozdrav. Z.
Oseba Renata sporoča …
Čudovite zahvalnice. Si imela kar nekaj dela.Zato pa je ves trud poplačan. Lepo bodi.
Oseba Hali sporoča …
uauu čudovit projekt, čas pa, ja nekdo nam ga krade in vikende tudi ;-)
Oseba Vladuška sporoča …
Tudi jaz se strinjam s tem, da je potrebno poudariti tisto, kar smo naredili in ne tisto, kar nismo. Mislim, da si nas dobro spodbudila k temu :) Tvoje zahvalnice pa so naravnost čudovite, tako lepo dodelane in bogate, kot ti znaš, ne da bi bilo česa preveč. Res si opravila čudovito delo.
Oseba Janja sporoča …
Darja, zahvalnice so čudovite. Bogate, a ravno prav in zelo lepo izdelane. Lp
Oseba Renata sporoča …
Kako so lepe. Natančne in s pravimi detajli.