HVALA

Srečen je človek,
ki ne teče za srečo,
kakor za metuljem,
ampak je hvaležen
za vse kar mu je dano.

 
Ta objava je namenjena vam, drage ustvarjalke, ki ste me osrečile, bolj kot sploh znam napisati. Še tule resnično hvala vsem za prekrasne voščilnice in vsa darila, ki krasijo mojo ustvarjalnico. Vsakega povabim pogledat vaša ročna dela in prav vsi so navdušeni, jaz se pa kar malo »važim«  in lepo mi je.
En lep pozdravček od rakice, pravzaprav sem se letos prelevila v morsko deklico Malce sem se potopila v globino, v svojo dušo in res sem hvaležna………..Lepa hvala še enkrat iz srca.
Voščilnico prijavljam v 189 Izziv Craftalnice – Voščilnica za lastno dušo.

Želim vam eno krasno poletje. 


Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
prekrasna voščilnica, ti morski deklici sta fenomenalni, predvsem pa ozadje, vau, vsi ti efekti ... in prekrasen pogled na tole mizo, čisto prav, da si malo važna!
Oseba vilinke sporoča …
Zelo simpatična voščilnica, všeč so mi barve ki si jih uporabila.
LP Vilinke
Oseba Zvonka sporoča …
Čudovit je pogled na tvojo mizo in verjamem, da si bila srečna ob prejemanju in prebiranju.
Tvoja zahvalnica je pa strašno simpatična. Zelo ljubki morski deklici. Lepo bodi.
Oseba moi sporoča …
Koliko čudovitih voščilnic si prejela. Krasen pogled na tvojo razstavo.
Tvoji morski deklici pa tako uživata na tvoji voščilnici. Lepo si ju pobarvala.
Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo si vse razstavila in ustvarila pravo malo razstavo. Prekrasni izdelki pa naj si bodo iz papirja ali kakšnega drugega materiala. In ta tvoja zahvalnica je krasna morska.
Oseba Majda sporoča …
Hvala za tvojo razstavo krasnih izdelkov - se z očmi sprehajam kot v pravi galeriji :)
Tvoja zahvalnica pa je kot ti - nasmejana, igriva, prisrčna in topla, čeprav osvežujoče morska!
Hvala ker si, Majda
Oseba Helena sporoča …
Lepo je videti vse dobljene voščilnice na kupu. Same lepotičke.
Tvoji morski deklici sta čisto v svojem elementu.
Oseba Unknown sporoča …
Uau kako lepo ozadje in morski deklici, pa napis...vse je čudovito☺ Srečno☺
Oseba Andreja sporoča …
jeej kako lepo morsko zahvalnico si naredila in kako krasnih barv je (kot vedno) :-))
In lepo razstavo imaš doma ...
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Oseba Goga sporoča …
Čudovito si razstavila vse krasne voščilnice. Naj ti tu še jaz zaželim ve najboljše in najlepše.
Krasne morske deklice si dala na zahvalnico.
Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili
Oseba Tanja E. sporoča …
Darja, cudovito voscilnico iz tvoje duse za tvojo duso si ustvarila, v tvojem prelepem prepoznavnem stilu. Hvala ker si z nami v craftalnici in vse najboljse tudi od mene, lp
Oseba suzana sporoča …
HVALA TEBI, KER SI tudi ti za nas!