POŠILJAM BONBONČEK IN ŠE ZA CEL OGNJEMET IZPOLNJENIH ŽELJA

..................najprej pa en krasen sončen jesenski božljaj.

Danes imam prijetno nalogo in sicer podelitev bonbončka. Prejme  ga Valerija.
 Valerija prosim javi  mi tvoj naslov, da ti pošljem štampiljko Prazničnih medvedkov.

Končno sem spet malce ustvarjala, tudi tokrat praznično in tudi tokrat s pomočjo ustvarjalnih pripomočkov naše Tine.
Tokrat sem se poigrala z  ognjemeti. Letos bom torej za novo leto pošiljala za cel ognjemet izpolnjenih želja.
Pred kratkim sem si ogledala Jennifer-in video, kjer je uporabila alkoholne inke. Barve ki sem jih imela so se mi zdele kot nalašč za ustvarjanje prazničnega neba. Inke sem kupila že dolgo časa nazaj, zato se niso tako lepo razlivali, verjetno pa je bil kriv tudi moj perlast papir. Imela sem še dva papirja Tim Holtz-a in to je bila seveda čisto druga pesem, samo jaz pa fotografiranje.........
Ogledala sem si tudi njegov video in čisto notri padla. Sigurno je videz na njegovem Yupo papirju še boljši, a prvi poizkus je kar o.k., vaja pa itak dela mojstra. Yupo papir in več barv inkov je že na poti k meni..............Včasih sem si kupila oblekco zdaj pa papir in inke, kajti ugotovila sem, da pri  "in" papirčkanju resnično ne smeš "šparati" pri papirju in se je kar dobro držati navodil mojstrov. 

Lepim v oktobrsko galerijo Najlepšega para.









Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Waw so lepe...zaprite štacune za pirotehniko!!!!! letos je ne bo potrebno nikomur kupovat ...ognjemet bo zastonj, ker se bo začelo iskriti takoj, ko boš svoje voščilnice dala na pošto. Grem takoj pogledat Timov video....mogoče bom pa tudi jaz not padla .......bomo pa dve, bo možakar imel vsaj malo taprave družbe.-))
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Sorry Valerija....čestitke za bonbonček. Uživaj z medvedi.
Oseba oldpunca sporoča …
O, koliko energije za srečo v novem letu! Čudovita ozadja si ustvarila. Obožujem šablono ognjemeta. Tudi pri meni je v prvem planu. :-)

Čestitke Valeriji za sladek bonbonček! :-)
Oseba Valerija sporoča …
Jej, Darja, kako si mi pa ti sedaj polepšala dan. Tile medvedki so mi takoj, ko jih je Tina predstavila, padli v oči, a kaj, ko si človek ne more takoj privoščiti vsega, kar ti je všeč... Tako sem vesela ... in ko se vrneta še moji punci iz šole, bomo vse skakale od veselja. Že vidim, kako bomo skupaj barvale simpatične medvedke...
Hvala ti iz srca, takoj ti pošljem naslov.
Lp
Oseba Valerija sporoča …
Od navdušenja sem pozabila pohvaliti tvoje čudovite voščilnice z ognjemeti. Krasna ozadja si pričarala.
Oseba Helena sporoča …
Najprej čestitke Valeriji za dobljene štampiljke.
Darja, prava eksplozija barv so tvoje fantastične voščilnice. Težko verjamem, da bo z novimi inki in papirji še možno doseči boljši učinek :) Ampak se vseeno strinjam s tabo, da je potrebno imeti pravi material :)
Oseba Damjana sporoča …
Uau, kako čudoviti ognjemeti. Odlična učenka si. Prav čarobno izgleda tale kupček bleščečih se prazničnih voščilnic.
Oseba Tina Z. sporoča …
čestitke valeriji, tvoji ognjemeti pa tako veličastni in lepi ...
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Najprej čestitke Valeriji za bonbonček.
Se kar strinjam z Mojco, da se bo tvoj ognjemet širil daleč naokoli. Krasne novoletne voščilnice si naredila. Moram priznati, da Alcohol inki mikajo tudi mene pa se jih kar ne morem lotiti.
Lp, Danica
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čestitke Valeriji za bonbonček! Čudovite ognjemete boš poslala za praznike. barve se res noro prelivajo :)!
Oseba moi sporoča …
O, čestitke Valeriji. Ti pa si naredila tako krasne ognjemete. Super ideja z inki.
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo lepo - pričarala si čisto pravi ognjemet, ki me spominja na tistega v Sydneyu, kjer se skoraj leto dni že potepa moja ljuba ...
Čestitke za mojstrovine, čestitke pa tudi Valeriji, si kar predstavljam, kako je bila vesela :-)))
Prijetno preživet današnji dan ti želim, Majda