LISTJE V KRASNI JESENI

Letošnja jesen je krasna.  Čarobne barve listja se v toplem, jesenskem soncu prav lesketajo.

Navdušena sem nad kostanji, gobami, trgatvijo in potem že skočimo v prve zimske dni, v veseli december; lučke, plašči, škornji, kape rokavice, domači čaj, kuhano vino……
..

Ne vem, nekaj je na tej jeseni, polna je nostalgije……..Ravno včeraj sem občudovala krasen sončni zahod…….
Krasne pa so tudi »moje punce«,  ki praznujejo v jesenskih mesecih.   Danes je tvoj dan, sem jim zaželela in jim preko ustvarjalnosti povedala da so tudi zame.... 


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ja, tudi meni je jesen blizu in uživam v njeni raznolikosti in bogastvu.
Krasna ozadja - barve se lepo prelivajo. Same lepotičke so dobile slavljenke.
Oseba Valerija sporoča …
Krasne jesenske voščilnice si naredila, ko bi bila vsaj tudi zunaj tako lepa in topla jesen, kot so barve na tvojih čudovitih izdelkih...
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Jaaaa in tole zadnjo lahko občudujem tudi jaz. Tako vesoljsko pride kombinacija s črnim moss gumijem, da ni za povedat....do zdaj smo lahko občudovale tvojo vijola kombinacijo ampak tale...tale je pa res za dol past...hvala še enkrat.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Lepe jesenske in verjamem, da te je ta čudovita jesenska barvitost očarala. Se mi pa zdi, da boš morala kar hitro preklopit na zimsko varianto, kajti pri nas je že sneg in če želiš ti ga pošljem za vzorec. Lep pozdrav, Andreja
Oseba moi sporoča …
Res so čudovita ta tvoja jesenska ozadja in prav vesela sem, da imam jeseni rojstni dan in je ena pripotovala v naš dom. Hvala ti ta lepe želje in čudovito voščilnico.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Prav zanimive jesenske voščilnice si naredila za naše kolegice.
Zelo so mi všeč.
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Metuljčica, jesen na tvojih voščilnicah je še lepša, kot v naravi. :-) Hvala za lepotičko, ki krasi moj brlogec. <3
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Krasne jesenke , naj bo še naprej lepa
lp Tamara
Oseba Janja sporoča …
Že tako lepim jesenskim barvam si dodala še nekaj lepih variacij. Zelo lepo izdelano. Lp
Oseba ArtMBR sporoča …
Lepe jesenske barve neverjetno poživi črna barva. Tudi materiale in izreze si čudovito uporabila. Res si asica na področju ozadij in senčenja.
Oseba Vladuška sporoča …
V živo so še bolj čudovite in ena izmed njih krasi tudi mojo ustvarjalnico. HVALA :)
Oseba Tina Z. sporoča …
vedno me tvoje tehnike in mojstrovine navdušujejo in takšne jesenske so mi zaradi barv zelo blizu.