PRIHAJA ČAS VESELJA

UVERTURA V ČETRTI VESELODECEMBERSKI IZZIV

Prazniki - čas pričakovanja, upanja in veselja....
Letos imam pomočnike, ki jim ne manjka idej in meni ni bilo potrebno ne vem kako razmišljati. Ponosna sem na sina in snaho, ki sta se tudi podala v ustvarjalne vode in pred kratkim vzpostavila spletno trgovino s svojimi izdelki. 
Tam bo kmalu na razpolago tudi ena izmed meni najljubših voščilnic z gugalnim konjičkom.
Ker je to uvertura v moj veselodecemberski izziv, mi je prav všeč, saj sovpada  z njihovo nagradno igro do katere lahko dostopate s klikom na NAGRADNO IGRO CraftyDots.
 Delite stran na svojem blogu in facebooku, lahko seveda tudi napišite kakšen komentar, pa ste že v košarici za žreb, ki bo na Miklavževo. Na desni strani Metuljčice je tudi povezava do strani. Prisrčno vabljeni na ogled simpatičnih izdelkov ki jih ponujajo.
Še slikica nagrad:
Z nagrado pa se bo seveda končal tudi  veselodecemberski izziv pri meni.  Danes bo kar nekaj prijetnega klikanja za vas na CD, zato naj moja končna nagrada ostane skrivnost.

Letos se bomo družile predvsem preko adventnega koledarčka, ki sem ga pripravila za vnučka Nika, oziroma za celo mlado družinico.  Koledarček spremljajo tudi pravljica, lepa misel in uganka. 
Pa nazaj k izzivu;
Izdelala sem že vsem poznane škatlice presenečenja za vseh 24 dni in nastal je koledarček z nalogami in nagradami. Ravno zaradi izziva sem jih razdelila v 4 sklope, tako da se bomo družile od 1. do 24-ega decembra zvečer do 23.59 ure, ko se izziv zaključi.  Prisrčno vabljene tudi letos.  Kaj več pa ne izdam, bi rada da bi bilo to za moje ljube presenečenje.
Samo še nekaj navodil, ki so seveda stalnica decemberskih izzivo. 
Vsak teden bom v naslov objave vpisala ključne besede. Vsak petek bodo objavljene nove ključne besede, ki se bodo navezovale na škatlice tedna. To pomeni, da mora biti na vašem izdelku vsaj ena izmed izbranih tem, lahko pa so seveda tudi vse. Kakorkoli boste razumele ključno besedo mi bo prav, saj veste da ne kompliciram.  Tudi števila prijavljenih izdelkov ne bom omejila. Boste pa tiste, "ta pridne"  dvakrat vpisane v program, ki bo izbral nagrajenke .  
V naslednji objavi bom pripela tudi link, kamor  se boste lahko prijavili/e z vašimi izdelki.  

Tako, zdaj pa samo še objemček in se beremo spet v petek, ko bom ob otvoritvi  izziva vriskala kot vsako leto in  verjele ali ne, vriskati zna tudi naš Nik.
Ej punce, samo še to........Kaj pa pravite na  praznično podobo bloga?

Za pikico na i današje objave  in en hvala za vašo vzpodbudo, pa kliknite na CD božično zgodbo…Ne pozabite prižgati zvočnikov….. Hvala vsem, ki ste že prebrale zgodbo in pustile lep komentar.



Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Kot vedno NAVDUŠENA!!!! Kaj sploh sprašuješ, saj veš da komaj čakam, da začnem v tvojem izzivu. Najprej pa, da pohvalim novo slikco....Ej punce, a katera pozna to mlado, lušno frkljo, ki je na sliki v desnem kotu...?????
Upam da veš, da ne gre za nagrado pri tvojem izzivu!!!....Zame je že to velika nagrada, da se vsakič napasem do onemoglosti po tvojih izdelkih (o mama mia za nagrado v rjavih tonih!!!!)
Saj veš da ne morem klikat, ker nimam Facebooka, bom pa z veseljem delila to tvojo trgovino na svojem blogu.
Le kdo bo zdržal do 1. decembra????? A si mogla vreči kost že 6 dni prej????? Darja, vsa čast spet za izvirnost....se že veselim druženja s tabo.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Pa lušna zgodbica....sorry no, sem pozabila, če sem pa buljila v nagrado!!!
Oseba moi sporoča …
Krasna preobleka in lušna Božička, ki nas gleda iz tvojega profila. A veš, da sem zato morala še sama zamenjat obleko svojemu blogu, tako si me navdušila ;)
Tamlada sta tudi pridna in naredila sta imenitno stran, ki sem jo seveda tudi poklikala in delila na FB. Komaj čakam tvoje ključne besede in naj se odventno odštevanje začne.
Nikec je lahko res srečen otrok pri takih starših, predvsem pa babici.
Oseba ArtMBR sporoča …
Juhuhu, izzivi in nagrade, kaj bi lepšega človek pričakoval na črni petek, ko naj bi se po Marininih raziskovanjih začelo božično novoletno praznovanje.

Sinovo in snahino Prodajalno poznam že v detajle, tako, da jo lahko samo pohvalim in želim da steče po maslu in seveda z radovednostjo bom spremljala nove izdelke. Lepo, da gredo tamladi po tvojih stopinjah in lepo, da jim daješ podporo in vzpodbudo.

Nov izgled tvojega bloga mi je seveda všeč, sploh povečan seznam spletnih strani, ki jih spremljaš, saj ga tudi jaz pridoma uporabljam, ki sem na Wordpresu, pa imam s tem nekaj težav.

In na koncu samo še vprašanje: "Le kateri fotograf te je ujel v svoj objektiv ravno v trenutku, ko iz tvojih oči sijejo ustvarjalna navdušenost in iskrice?" Moram pač povsod svoj piskerček pristavit.

Skratka s polno paro naprej v ustvarjalnih vodah celi družini.

Ti pa preklopi na uživanje v najlepšem mesecu leta, tako, kot znaš.



Oseba Tina Z. sporoča …
oo, komaj čakam, da se tale izziv začne in vidim, da ste vi že začeli prekrasno božično pravljico ... čisto navdušena nad vsemi vami ...
in nova podoba bloga je krasna, že razmišljam, da bi lahko tudi pri sebi kaj spremenila ...
Oseba Valerija sporoča …
Ooo, super, tudi letos bo veselodecembrski izziv... upam, da se mu uspem pridružiti vsaj s kakšnim izdelkom, bom morala našega 6 mesečnega navihančka lepo naprositi za kak prost trenutek :)
Joj, navdušena nad videzom tvojega bloga, še bolj pa nad tvojo fotografijo... prva misel je bila, a nisi rekla da si babica, s fotografije pa se smehlja taka frkljica... vse pohvale!
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Metuljčica, vse sem poklikala, pregledala, všečkala... Čudovito trgovinico imata tvoja tamlada. Fotografije so zelo lepe. Všeč mi je nova podoba tvojega bloga. Se že veselim izziva. :-)
Oseba Helena sporoča …
Ja, tudi meni je oko najprej padlo na glavo bloga - izvirno, praznično, simpatično. Pa končno vidimo tvojo fotko v profilu :)
Čestitke tvojim ta mladim za pogum in vse odlično na novi poti. Čudovita spletna stran.
In tu še tvoji decembrski izziv. Komaj čakam, da vidim, kaj si nam pripravila.
Oseba Metuljčica sporoča …
Mojca hvala, za ono frkljo, za vspodbudo izziva, za vse, lepa hvala ker si takoj delila CD na blogu. Tudi jaz se veselim druženja s tabo. P.s. Sva s ta mlado takoj ukrepali in je igra tudi na blogu, ti samo oddaj komentar pa si zraven.........
Oseba Metuljčica sporoča …
Lep je tvoj blog, nova oblekca mu pristaja. Hvala ker si delila stran. Tudi sama komaj čakam da se začne, pa tudi komaj čakam kakšen bo Nikov odziv v petek.......Poročam. Zlata si.
Oseba Metuljčica sporoča …
Hi, hi, najprej o fotografu, oziroma fotografinji. Jo poznaš? Ustvarjalka je, pomaga mi pri izzivih, pa pri delavnicah, pa sivko ima rada, pa neverjetno lepo ustvarja.... itd. Pa na M ji je ime in moja zlata sestrična je. No, ona tako lepe slike dela. Hvala ti tudi za današnjo objavo na tvoji strani in vse vzpodbude in nasvete.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tina pozdravček in tudi tebi lepa hvala. Vesela bom, če se bova družili v božični pravljici. Navdušena sem nad vsem kar si zapisala. Samo v akcijo, morda pa je v tem tako spontano tudi malce izziva za lepe praznične blog preobrazbe.
Oseba Metuljčica sporoča …
Seveda bom vesela če se bova družili, a zdaj je tvoj navihanček tvoje največje veselje in ti trenutki so prvi in nepozabni, neponovljivi.....Naš navihanček pa bo drugo leto marca star že 2 leti in ja, res sem ponosna babica. Hvala ti za vse pohvale.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi sama se veselim draga Sonja. Imava že zgodovino, pa naj gre za izziv, ustvarjanje, prijateljstvo.....Hvala ti, resnično dobrodošla tudi letos.
Oseba Metuljčica sporoča …
Draga Helena! Tudi jaz komaj čakam. Hvala za vse pohvale in imaš en kofetek v dobrem, ker si dala prvi komentar na CD.
Oseba Majda sporoča …
Draga Metuljčica, eno samo občudovanje me je - očarljiva preobrazba bloga, očarljiva gospa Božička, imenitna Pikasta trgovinica, ki sem jo z veseljem všečkala in delila - naj čim več ljudi najde pot do nje ... tako lepo si me popeljala v današnje jutro pa komaj že čakam, kaj mi bo prinesel advent pri tebi ...
Pri meni je že tako praznično - tudi zaradi tebe, hvala :-) Majda
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ti draga Majda, obljubim da bo to en lušten advent in moram ti povedati, da tudi sama čutim kot ti; tudi zaradi tebe...
Oseba Keti's Projects sporoča …
Luštna nova podoba bloga in krasne fotografije. Čestitke tudi tamladim za spletno stran.
Oseba Vladuška sporoča …
To sem v mislih že zdavnaj pokomentirala in meni je nadvse všeč svež izgled tvojega bloga :))) Spletna stran ta mladih pa je tako ali tako čudovita.
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ti za pohvalo.
Oseba Andreja sporoča …
Všeč mi je nova podoba tvojega bloga in tudi nova spletna trgovinica je krasna in zelo mikavna. Tvoji izdelki pa kot vedno dih jemajoči :-)) Tokratni izbor barv mi je strašno všeč.
Oseba suzana sporoča …
Čudovito, tvoji izdelki so popolni. Spletna stran, pa vas bo še v nečem združevala, in vas kaj novega naučila. Želim vam vse dobro in lepo, ter veliko zabave in prodaje.