SREČNO 2018


Tako, pa je za nami Božič, pa tudi veselodecemberski izziv. 
Danes  je moj delovni dan, a sem se okrepila in »zrelaksirala«.  Pirstavila sem eno »đezvo« vode, počakala da je zavrela, potem pa sem v vodo dala vrečko sivkinega čaja, pokrila in počakala nekaj minut. Ožela sem limono in potem dodala še cvetlični med.  Sploh ni bilo težko v službo………….
Sestrin Božiček mi je prinesel difuzor za eterična olja in cela pisarna diši…..Prvič imam občutek, da se malce umiraja vse skupaj in tudi sama…….
Vesela sem bila, da sem zapakirala kuverte za vse, ki ste  sodelovale in ustvarjale preko ključnih besed, ki sem jih že četrto leto pripravila za vas. Luštno se je bilo igrati z vami.
V vsem kar sem sem si zadala za  december,  sem skoraj pozabila poslikati dekoracijo doma, ki sem ga pripravila ob božičnem kosilu, ki ga vsako leto pripravim za najino mladino.
Letos  so prevladovale zvezdice. Naj se utrnejo tudi tiste na nebu  in vam izpolnijo veliko želja.
Preko teh utrinkov našega Božičnega dogajanja,  pa naj vam zaželim samo še SREČNO 2018.











Komentarji

Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Še letošnji zadnji vzdih pri tebi....kako lepo in z občutkom si izdelovala vse to. Velike zvezde se mi dopadejo....Imaš to kakšno posebno šablono???? Še enkrat hvala, ker sem lahko igrala svojo igro v tvoji zimski pravljici. Vse dobro v letu 2018 ti želim.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Mi je kar žal, da je konec zimske pravljice, tako lepo je bilo prebirati zgodbice :)
Svoj dom si zopet lepo okrasila in mu vdihnila praznični izgled.
Želim ti vse dobro in lepo v letu 2018.
Oseba Metuljčica sporoča …
Mojca hvala ti še tule, zaradi tebe je bilo še posebno pravljično. Ja, za zvezde imam šablono. Obstajajo tri šablone. Velika, srednja in mala in so te črne od X cut-a, so bile znižane v Artu MB. Ti pa moram prišepniti, da se dolgo delajo, ker je treba sestaviti vsak krak in vse skupaj zlepiti, potem pa še s temi zavihki skupaj sestaviti. Pa ene skoraj izrežejo utore, pri drugih jih moraš pa še sam poglobiti... So pa efektne, to pa drži. Če jih imaš voljo delati samo povej, z veseljem ti posodim šablone.
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi tebi vse dobro v letu 2018 in hvala za božljajčke preko veselodecemberskega izziva.
Oseba Helena sporoča …
Darja, prekrasno. Če bi bilo drugače, bi bilo že kaj narobe :) Tako pozorna si vedno in misliš na vse podrobnosti. Tvoja okrasitev je prava paša za oči.
Želim ti lep preostanek tega leta, v letu 2018 pa vse tisto, kar potrebuješ za srečno, mirno, zadovoljno življenje! Naj bo tako tudi pri tvojih dragih!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
O hvala ti...imam ene od Sizzixa, pa so tudi mukotrpno opravilo...sem mislila, da so tvoje bolj na easy...hvala vseeno...11 mesecev bo mir pred krancljanjem. Zdaj že mislim na morje:-))
Oseba Metuljčica sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ti Helena, v venčku ki si mi ga podarila vedno prižgeva svečko in si privoščiva čaj v najinem kotičku ob teh malo bolj umirjenih prazničnih dnevih. Tudi tebi in tvojim dragim želim/o lep preostanek leta in veliko lepih čutnih občutkov, ki grejejo srca.
Oseba mimoza sporoča …
Srečno ter vse lepo in dobro tudi tebi in vsem tvojim najdražjim ter hvala, da smo se lahko igrali s tabo.
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo lepo!!! Bleščeče, žareče a hkrati spokojno in hvala za namig, kako okrasiti mizo ;-)
Naj bo tudi v prihodnje pri tebi umirjeno in zadovoljno vzdušje!
Vse dobro draga Darja od mene do tebe, Majda
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, ma ti si res cukerček, kako lepo si se zopet potrudila za domače :). Samo ne vem pa kdaj ti vse to uspe ob službi? Paketki s sivko pa so tudi prava paša za očli in verjamem da tudi za nos. Hvala ti in lepe praznike tudi tebi in tvojim!
Oseba moi sporoča …
Darja, spet si prekosila sama sebe ;) Krasno si pogrnila mizo in izdelala menuje, pa z zvezdami okrasila vaš dom. Všeč mi je tudi niša s sanmi in jeleni, kako lepo paše noter ;) Vse je skrbno pripravljeno. In spet si nas vse obdarila. Res si ena taka dobra duša in skrbiš za vse. ♥♥♥
Oseba Metuljčica sporoča …
Tudi tebi srečno in zdravo leto ki prihaja. Hvala za lepe želje in za druženje v veselodecemberskem izzivu.
Oseba Metuljčica sporoča …
Draga Majda! Hvala tudi tebi za čudovite objave, ki jih tako rada prebiram, za tvojo srčnost in toplino. Sem vesela da ti je všeč pogrinjek. Vse dobro tudi tebi.
Oseba Metuljčica sporoča …
Letos mi je sestrin Božiček prinesel difuzor in ne vprašaj kako lepo diši iz njega po sivki. Pravo umirjajoče vzdušje sem si ustvarila med prazniki. Za svoje ljube z veseljem ustvarjam. Si to zaslužijo, mi dajejo energijo in ko človek daje se mu tudi vrača...Tudi tebi hvala in lepe praznične dni ti želim.
Oseba Metuljčica sporoča …
Jaz tudi poznam eno dušico, mojo palčico, ki je vedno pripravljena pomagati. Hvala ti iz srca, si mi velik vzor. Jupiiii, včeraj sem dala paketke na pošto....Lepe praznike vsem.
Oseba Marija sporoča …
Kako lepa dekoracija. Svoje najdražje si zelo lepo pocrkljala. Tudi tebi želim vse dobro v letu ki prihaja.
Oseba ArtMBR sporoča …
1. tudi z moje strani pohvala za hišno dekoracijo, ki sem je imela srečo videti še malo več in to z "glavno zvezdo" na sliki.
2. Zvezda je fantastična, še posebej zaradi tvojega čudovitega senčenja. Mi je kar žal, da sem takrat tako cincala in nisem izkoristila popusta za šablono.
3. Danes je tudi pri meni zadišalo iz kuverte. Čajček s snežinko- super ideja. Hvala tudi za vse ostalo.
4. Drugo leto naj bo spet izzivalno pri tebi.
5. Hvala, za vse.
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Darja, najprej iz srca hvala za dišeče darilce, ki je danes prispelo v naš dom. :-) Lepo se je bilo igrati s teboj, občudovati tvoje prekrasne škatlice in prebirati zgodbice. Pravljično si okrasila vaš domek. Pa saj drugače ne znaš! :-) Pogrinjek me je še posebej očaral.
Oseba oldpunca sporoča …
Ma, sem nerodna...
Vse lepo v letu, ki prihaja!
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ti, ker me spremljaš. Tudi sama bom v letu ki prihaja večkrat prišla na obisk k tebi. Vse dobro tudi tebi, iz srca.
Oseba Metuljčica sporoča …
Hvala ker si bila glavna sponzorka pri izzivu, vse punce so najprej napisale kako lepo je zadišalo iz vrečke....... Tudi tebi hvala za vse, te pridem objekt, takoj ko bo možno, pa še v živo kakšno rečeva.
Oseba Metuljčica sporoča …
Glede na vse lepe besede, ki sem jih prejela ti povem, da človeku sploh ni težko, ker je bil trud poplačan z domače in ustvarjalne plati. Ob tako lepih odzivih, človek prav nič drugega ne potrebuje....najlepše je občutiti toplino......Vse dobro.
Oseba leycika sporoča …
Srečno 2018 tudi tebi :) Svoj dom si krasno okrasila, sem prepričana da so bili vsi očarani :) Hvala ti za vse krasne ideje, ki jih deliš z nami :) Vse lepo
Oseba Metuljčica sporoča …
Vse lepo tudi tebi, z veseljem, lepo mi je v ustvarjalnem svetu in tudi tebi hvala za vse.
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Prekrasno si razprla svoja ustvarjalna krila. Čudovito okrašen dom.
Vse dobro v letu, ki prihaja
srečno
Tamara
Oseba Majda sporoča …
Draga Darja - hvala za čudovito darilce. Obožujem sivko v vseh oblikah in že pomladi te poprosim za dodatna navodila glede priprave čaja;-) Tvoj čajček bom pa prihranila do 1.1. in si ga ob zaključku dneva privoščila v moji tradicionalni kopeli hvaležnosti. Zaradi tebe bo tradicionalno/netradicionalna ;-)
Smeha in objemov polno praznovanje ti želim, Majda
Oseba Valentina B sporoča …
Draga, Darja!
Predlansko leto sem našla tvoj veselodecembrski izziv in te imela tudi priložnost spoznati v živo. Si res prava Metuljčica, ki svoja krila razprostreš v ustvarjalnem svetu, kjer vse postane umetnija in ena sama pravljica. Prav taka kot si jo ustvarila v svojem domu. Z največjim veseljem sem prebirala tvoje pravljice in občudovala, kako obdaruješ svoje najdražje. Čeprav mi (sedaj že) lansko ni uspelo pogosteje zapisati kakšno besedo občudovanja več, je v zadnjih decembrskih dneh tudi k meni prišla dišeča pošiljka. Iskrena hvala za pozornost in zahvalo. Vonj sivke je tako pomirjajoč in sproščujoč. Zato ti želim, da ostaneš obdana z zakladom sivke in še naprej širiš svoja ustvarjalna krila. Naj bo leto ustvarjalno, čarobno in čudovito!
Oseba Tina Z. sporoča …
pa sem mislila, da sem komentirala ... joj, se ti sploh še nisem zahvalila za krasen, krasen paketek in res, tako omamno dišeč. prava mojstrica in perfekcionistka si, najlepša ti hvala, da smo lahko del tvojega izziva! čaj sem si pripravila po tvojem navodilu, snežinke pa uporabila za okraske na naši novoletni jelki.
tvoj dom je pravljičen, prav neverjetna si! upam, da si lepo vstopila v novo leto in vse dobro v tem letu ti želim!