VELIKA NOČ


Končno je posijal sonček.  Ravno sem pospravila  po velikonočnem zajtrku, odhajam k staršem, še prej pa vam kar preko velikonočnega ustvarjalnega dogajanja v našem domu  zaželim lep praznični dan.
Za dobrodošlico girlanda……….
Še malce bližje. 
Jajčka sem letos pobarvala takole:

              V dekoracijo pa sem vnesla kar Tinine ideje, pri nas smo zdaj vsi poparčkani., metuljčki so v trebuhi, piščančki se lupčkajo...........

Komaj čakam da  pride Nik po svojo pisanko.














Komentarji

Oseba Keti's Projects sporoča …
Iiii, kako luštno. Lepe praznike tudi tebi in vsem tvojim.
Oseba Marija sporoča …
Od začetka do konca, vse prekrasno. Še posebno lepe so pisanice.
Oseba Helena sporoča …
Darja, perfektno! Dekoracija - girlanda za dobrodošlico je fantastična. Pa še vsak je dobil pisanko s čisto osebno noto. Nik je bil prav gotovo navdušen nad svojo košarico in dobrote v njej.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Oooo kako lepo dekoracijo imate pri vas doma. Fantastične pirhe si naredila!
Tudi jaz menim, a je bil Nik navdušen nad košarico :)
Želim ti lep preostanek praznikov.
Oseba ArtMBR sporoča …
Veliko noč vsekakor doživljamo tudi skozi oči, še posebej naši otroci. Ti si v vaš dom prinesla toliko sonca in igrivosti s temi tvojimi zajčki in piščančki. Girlanda pa je poglavje zase, zelo so mi všeč že same zastavice, ki imajo še šivane okvirje za povrhu. Pa izvirni osebni pirhi in metuljčki ki nosijo slastna čokoladna jajčka. Narjen.
Oseba Renata sporoča …
Waw! Prekrasna dekoracija! In kako domiselno si pobarvala jajčka!
Oseba Zvonka sporoča …
Kako si se ti spet potrudila. Pa saj ni kaj drugega pričakovati. Prekrasno je vse, najbolj pa so me navdušili pirhi z imeni, čudovito izgledajo, pa girlanda, pa metuljčki....TOP.
Oseba moi sporoča …
Darja, koliko zajčkov in piščančkov je prišlo k vam na obisk za Veliko noč. Krasno si se spomnila z barvanjem jajčk, da si dodala črke z imeni in tako napisala komu je košarica namenjena. Krasna ideja in tudi Tinine ideje so tako uporabne in si jih lepo umestila v svoje ustvarjanje.
Girlanda pa tako: kapo dol. Lepo izdelana in tako lepo pisana, da kar vabi pomlad v naše kraje.
Oseba suzana sporoča …
Vsi se trudimo po svojih močeh, toda ti kljub pomanjkanju časa vedno pričaraš pravo pravljico. Všeč mi je tvoja igrivost z razalnimi šablonami in štampiljkami "Najlepši par", ti iz njih prav povlečeš tisto igrivost in navihanost. Girlanda pa ponovno Wauuu.....
Oseba oldpunca sporoča …
Darja, občutek kako ti razvajaš svoje drage je nam, navadnim smrtnikom, nedosegljiv. :-) Čudovita objava. Paša za oči in dušo.
Oseba Majda sporoča …
Darja, od navdušenja sem čisto preč!!! Kako selo lepo, srčno si ustvarjala. Brez besed sem ostala res!
Hvala, da si delila z nami tvoje čudovito ustvarjanje, si mi tako zelo polepšala dan!
Objem k tebi, Majda
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja kapo dol, tvoj vnuček je bil zagotov navdušen 100 na uro :)!