CRAFTALNICA - #212 - ROŽE






Ta vikend je bilo pri nas vse v razcvetu, vse cveti, prihajajo lepe novice, sonček sije in rumeno sem vnesla tudi v tokratno rojstno dnevnico, ki sem jo namenila dragi prijateljici Heleni, svoji sokrajanki. Rožice s pripadajočim izrezom so od Altenew. Največ truda sem vložila v ozadje, pa sem ga potem kar precej zakrila, a brez sončnic pač ni šlo. Sem pa navdušena nad embossing prahom, ki sem ga kupila pri Klavdiji, ker se presneto dobro zašajna.
Voščilnico sem podarila osebno, saj sva včeraj s Heleno končno prišli do najine »kavice«, ki sva jo že dvakrat prestavili. Sva pa seveda tudi nazdravili njenemu rojstnemu dnevu in se posladkali s tortico.  Za prijatelje  bi si morali res večkrat »čas uzet«, prav lepo sva se naklepetali.
 Kakšen razcvet pa si je zamislil ustvarjalni tim Craftalnice, pa si oglejte pri Lili, Andreji L. in Andreji M. 
V tem mesecu sem jih  vestno spremljala in občudovala njihove izdelke. Lepo pa je bilo spremljati tudi vse ustvarjalke, ki so se tako pridno odzvale na vse tri izzive.  
S to objavo zaključujem svoje gostovanje pri Craftalnici. 
Zahvaljujem se za vabilo in sodelovanje.


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ja, ta lepotička pa je pri meni in sem navdušena nad vsakim detajlom. Že samo ozadje je nekaj posebnega. Potem še sončnice, ki so na nek način (zaradi latinskega imena :)) moje priljubljene rože. Črn napis in rob voščilnice pa se res fantastično šajna.
Še največ pa mi je pomenilo, da sem jo osebno prejela in zvedela za veselo novico :)
Pozdrav in objem s hriba v dolino :)
Oseba oldpunca sporoča …
Pravo lepotičko si nam pokazala. In srečnica Helena se lahko važi z njo. :-) Prelepo ozadje, čudovite izrezane sončnice in svetleči črni dodatki jo naredijo fantastično.
Oseba helena sporoča …
Uh, kako zelo je lepa. Verjamem, da si imela z njo kar veliko dela, ampak se splača, če je namenjena prijateljici. A takšne dobijo Helene za rojstni dan? Potem bom kar počakala ...... :)
Oseba Hali sporoča …
uuu prelepa je, ozadje in napis je res lep in se fajn šajna :-)
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasna je in embosing je res fenomenalen.
Oseba Marija sporoča …
Prekrasna voščilnica. Sicer pa kjer so na voščilnici sončnice je vedno zelo lepo. poleg lepih cvetk pa še posebno izstopa napis.
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo cvetoče in dišeče je pri tebi. Čudovito ustvarjanje, najbolj pa sem navdušena, ko vidim, da lahko črno rumeno kombinacija tako imenitno izgleda :-)
Navdušena sem tudi, da sta s Heleno našli čas za prijatelje!
Objemov poln vikend ti želim, Majda
Oseba Janja sporoča …
Ozadje se lepo dopolnjuje z izrezanim cvetjem in svetlečim napisom. Krasna je. Lp
Oseba Valentina B sporoča …
Za prijatelje si je res vredno vzeti čas. Prekrasno voščilnico si izdelala za Heleno. Vidim, da je tudi sama navdušena. :) Meni je najbolj všeč, kako krasno in elegantno izpade črna barva na sončnicah. Mene vedno spominjajo na poletje in prijatelje.
Oseba Tina Z. sporoča …
kakšna čudovita kombinacija in te krasne sončnice, prav neverjetno vse skupaj s tem prahcem! in kako lepo, da sta se s heleno videli, to je neprecenljivo!
Oseba suzana sporoča …
O kar vonjam jih, rumeno in bogato, čudovita voščilnica.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Prekrasna voščilnica in Helena je lahko ponosna da je lastnica take lepotičke :).