PACKANJE



Že nekaj časa nazaj sem v Artu MB kupila alkoholne inke. Včeraj sem jih preizkušala in uživala v packanju, ki se ga bom še sigurno lotila,  saj sem nora na ozadja.  Pogledala sem že cel kup navodil  in čudovita ozadja s tuši so me čisto očarala. Ob prvi priliki se bom lotila raznih preizkušanj.  
Sicer ne vem kako strogi sta letos učiteljici,  jaz sem si namreč  zamislila nebo s krogi. Na prvi voščilnici sem uporabila Yupo papir Tim Holtz-a, ki je zame definitivno najboljši, a ga nimajo nikjer na zalogi. Drugi papir pa je  Yupo iz Rayherja.  Pri  prvi sem kroge izrezala, pri drugi pa samo zarezala, natisnila sem tudi nekaj snežink in jih potem zbrisla, kot je to lepo prikazal  mojster. 
Imam tudi nekaj ozadij z jesenskimi listi, a  o tem drugič.




Zadnjo voščilnico pa sem naredila tako, da sem najprej z distress blazinicami pobarvala mos gumo, ki sem jo nato prelepila s selotejpom, kot nam je pokazala Tina, nakar sem  spet samo zarezala zvezdice. Je prišel en takšen lep efekt zaradi selotejpa. Ne znam lepo poslikat, žal.  Nekaj zvezdic pa sem izrezala iz  papirja z bleščicami kot pikico na i. Vse pa sem ozaljšala s čudovito pentljico.


Je pa prav zanimivo, kako sem morala iskati barve ko sem barvala angelčke za prvo in drugo voščilnico.  Anglečki z rumenimi laski sploh niso pasali na prvo ozadje. To mi je bil pravi izziv, glede na to, da sem najprej izdelala ozadja.  
Za konec pa še cel tris z enako sestavo in različnimi ozadji.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ker sama nisem tako vešča v izdelovanju ozadij, toliko bolj občudujem vas, ki tako lepo "packate" :) Darja, nebeško lepa ozadja so in bi takšna tudi bila, če ne bi uporabila angelčkov.
Oseba Hali sporoča …
hvala za linke, prelepa ozadja in angelčki so res kot naročeni zanje...
Oseba helena sporoča …
Uvauuu, čudovito ozadje. Jaz alkoholnih inkov nimam in se jih kar malo otepam, ampak če bom dolgo gledala te umetnije, me zna kaj zagrabiti. Rajši ne... Voščilnice so enkratne, komaj čakam jesenskih listov.
Oseba moi sporoča …
Kako dobro se počutijo tile angelčki na tem modrem ozadju. Krasno packanje.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Krasno si napacala ozadje - jaz se tega reje ne lotim ;). Anglečki fantastično pašejo v komplet, ti pa verjamem, da si iskala prave barvne odtenke, ker je ozadje tako bogato :).
Oseba leycika sporoča …
Krasno ti je uspelo :) tile angelčki so mi takooo zelo všeč :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Pri tebi sem že navajena na tako krasna ozadja....me pa z vsakim bolj navdušiš. Spet bo krasna tvoja kolekcija novoletk.
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasne voščilnice in prav takšna ozadja. Super navdušena!
Oseba Vladuška sporoča …
Tvoja ozadje me vedno znova povsem navdušijo. Mojstrica, ni kaj. Krasne voščilnice.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Darja, sem čist navdušena nad intenzivnostjo barv, ozadja so fantastična in čeprav sem rekla, da si ne bom nabavila prav nobenih "novih pripomočkov-alkoholni inki", sem sedaj že malce v dvomih, če bo to držalo. Zelo mi je všeč:).Lep pozdrav, Andreja