SREČNO 2020


Jutrišnji svet pripada tistim, ki zaupajo miku svojih sanj,
z ustvarjalnostjo gradijo prihodnost in verjamejo v to  kar delajo.
Naj leto 2020 mine v zavetju znanja, ustvarjalnosti in osebne sreče.

 

Skupaj z vami drage ustvarjalke sem na svojem blogu začela prvi dan decembra. Zdaj, ko se oziram nazaj in delam inventuro veselo decembrskega izziva mi je preprosto lepo.
Počutim se kot prava Metuljčica, saj je v meni občutek, da bi kar poletela. Ko pogledam čudovito galerijo, ki ste jo zapolnile s svojimi ustvarjalnimi idejami moje srce kliče iskreni hvala.
Obljube, zaobljube in želje, ki jih znamo  ustvarjalke tako lepo izmenjati v božično – novoletnih voščilih, ki jih zapišemo v voščilnice je pravo bogastvo, ki ogreje dušo in srce.

Zdaj pa vam voščim še vse dobro, veliko zdravja, sreče in ljubezni in vam kličem: Na snidenje v ustvarjalnem letu 2020.

Komentarji

Oseba ArtMBR sporoča …
Naj nekaj časa v vašem domu poletavajo še angelčki, tako lepi, na tvoji smrečici in v zraku, kjer je povsod čutiti praznično vzdušje. Mene spominjajo na najino skupno ustvarjanje tistega lepega leta... Vem, da imaš tudi za danes pripravljen praznični načrt in vem, da se ti bo uresničil. V naslednjem letu pa lepo po vrsti, vse bo tako kot mora biti..... Ti boš pa lahko tudi kmalu poletela, kot prava metuljčica, ko posije sončece, do takrat pa od papirčka do papirčka.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Draga Darja, naj bo to novo leto tvoje leto. Z veslejem sem sodelovala v tvoji galeriji in še z večjim veseljem pridem k tebi na obist. Hvala ker si :)!
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Darja, res nisem sodelovala v tvoji galeriji, ki mi je bila nadvse všeč. Sem jo pa pridno spremljala :)
V novem letu ti želim vse dobro in naj te spremljajo dobri angeli!
Oseba Helena sporoča …
Draga Darja. hvala za lepo voščilo. Naj bo res tako. Če se vsak malo potrudi v smeri dobrega, lepega, veselega ..., bo svet prijaznejši. Srečno!
Oseba Valerija sporoča …
Draga Darja, hvala za še eno leto veselodecmbrskega izziva... letos sem bila še posebej pridna s svojimi prispevki. Vedno znova uživam v obisku na tvojem blogu. Hvala ti za to.
Vse lepo in dobro v novem letu ti želim.
Objem!