VELIKONOČNI PONEDELJEK



Kljub malce drugačnim velikonočnim praznikom sem pobarvala jajčka in pripravila male pozornosti za svoje ljube.
 
Letos sem preizkusila recept s šipkovim čajem in kisom, ki da ravno obraten efekt od barvanja s čebulnimi olupki, ki  je meni najbolj ljub.
 
Voščim vam lep preostanek praznikov in vse dobro.


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Zanimiv učinek s šipkovim čajem. Ampak olupki še vedno zmagajo, a ne? Pa kako ljubke košarice si pripravila! Praznični pozdrav!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Tale šipkov čaj je tudi meni dal malo misliti. Fino pride. Sama sem letos "štrihala" v kurkumi, en del pa v borovnicah....čeprav sem doma zagrozila, da se ne bom zafrkavala več s tem farbanjem...ne morem iz svoje kože...samo lajam, grizem pa ne:-))!! Lepo bodi!!!!
Oseba ArtMBR sporoča …
Te košarice so neskončno ljubke. Da pa so notri še prave jajčke v čebulni preobleki in čisto nova tehnika - šipek je pa darilce čudovito. Tudi v moji galeriji je še prostor za kakšno košarico.
Oseba oldpunca sporoča …
Zelo lepo si pocrkljala svoje drage. Košarice so čudovite. Tudi barvanje jajčk je super. Zanimiv efekt si dobila s čajem. Ampak čebulne pa zmagajo. :-)
Oseba iris-irena sporoča …
Darja, ti vedno krasno poskrbiš za svoje. Tvoja unikatna darila so prečudovita in vedno izvirna.
Tudi mi smo letos imeli čebulno obarvane pirhe.

Lp
Oseba suzana sporoča …
O to pa nisem vedela, prav luštne so tudi te pisanice.In košarice so nadvse ljubke. Vedno tako lepo pripraviš in verjamem, da si polepšala praznike svojim sončkom.
Oseba Valerija sporoča …
Tako lepe košarice si pripravila in krasno pobarvala pirhe. Tudi naši so bili obarvani s čebulnimi olupki.
Oseba Simon Durochefort sporoča …
Ponudba posojila brez protokola
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330