PROVANSA UJETA V ALBUM

 Magda,  sestrična moja zlata, kot radi pokličeva druga drugo, mi je  javila, da me je izbrala za njeno novo rubriko "Jaz tebi, ti meni" inspiracija :).  Pravzaprav  midve že leta tako delujeva in pred korona časom sva skupaj izdelali album. Ustvarjanje albumov me je navdušilo in trenutno so moja prioriteta. 

Pravzaprav sem kar hitro našla svojo ljubo objavo, ki se imenuje Sivka ujeta v album.  Tudi sama imam te čudovite papirje, a sem morala  pred izrezom omenjenih listov narediti eno vajo z drugimi, tudi sivkinimi seveda.

To je stran moje sestrične. Njen čudovit album najdete na tej povezavi.                                            


 To pa je moja stran, albuma, ki sem jo postavila med majski razcvet v svojem skalnjaku.

Kolikor poznam inspiratorko in sebe, sva v mislih že pri svojih  gredicah sivke. Letos je suša kar nekaj sivke mi je pomrznilo, a ni obupala, v sredini žene.....Vem da ji bo uspelo in se bo v junija bohotila v vse svoji lepoti, ko ta  v najinih albumih.
Lepo mi je, ko sem deležna vzpodbude pri svojem ustvarjanju in vam lahko pokažem že drug video albuma. Upam da bo pričaral vonj po sivki Magdi in vsem vam, ki naju berete. 

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Uau, kako čudovit album. Tako lepe barve in fantastični detajli. Bravo!
Oseba Helena sporoča …
Mmm, kako lepo vse cveti, se bohoti in razkazuje svoje čare. Mislim na cvetje na tvojem vrtu in v obeh čudovitih albumih.
Oseba ArtMBR sporoča …
Kako čudovito se mi je zaključil 1. maj. Ob obhodu moje sivke, ki je že lepo zelena, ena je že celo v popkih, pridem domov in ob čudoviti glasbi, meni ljubega Dragojeviča sledi ogled prekrasnega albuma. Najlepša hvala za sodelovanje pri meni in ta filmček je profesionalen. Še bolj profesionalen pa album. Moj globoki poklon.
Oseba oldpunca sporoča …
Kako je pa to lepo! Že stran iz albuma, za katero inspiracijo si našla pri Magdi, je pravi balzam za dušo, ogled celega albuma pa te ponese nekam daleč, kjer diši lavanda in pljuska morje... Čudovito. <3
Oseba Valentina B sporoča …
Draga, Metuljčica Darja.
Pa mi je uspelo zopet pustiti moje sledi tudi pri tebi. V veselje mi je bilo vaju s sestrično srečati v Veseli hišku. v tvojem ustvarjalnem kotičku vedno diši po sivki. In ravno zaradi tebe sedaj vem kakšna je razlika med sivko in lavandinom. ;) Sivka me vedno spomni nate. ♥
V vaši družini se je pri Ustvarjalcu življenja res usul ustvarjalni navdih. Obe namreč navdušujeta s popolnimi izdelki, polnimi drobnih detajlov in vsekakor tudi z dobrosrčnostjo ter ljubeznijo, ki jo delita v ustvarjalnem svetu. Hvala ti ! ♥
P.s: In ko sem odkrila še videoposnetek tvojega albuma z Oliverjevimi melodijami pa je bilo prav dih jemajoče in me je odneslo na morje. :)
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, fantastično si poustvarila svetoven Magdin projekt :). sivka vama je res pisana na kožo :).
Oseba suzana sporoča …
Oooo, kakšno božanje..... Prava čarodejka in polna čudovitih idej. Zraven, pa se vedno sprašujem, poleg varstva vnučkov, službe, gospodinjstva, kdaj vse to zmoreš. Ali pa te že preganja pomlad in si dobila krila...... Barve, kot bi jih narisala s čopičem. Album pa je preprosto čudovit. Draga Metuljčica, tvoji mavrici manjka samo še ena barva. Želim vam veliko zdravja, vse dobro in lepo.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Darja, kako super sodelujeta in se dopolnjujeta, vajino ustvarjanje pa je čudovito. Naj vama uspeva še naprej, lep pozdrav Andreja
Oseba Simon Durochefort sporoča …
Ponudba posojila brez protokola
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, zato nas je spodbudilo, da vam zagotovimo posojilo v višini 2.000 EUR pod zelo preprostimi pogoji in ne glede na raso. Prav tako vlagamo in dajemo posojila med posamezniki vseh vrst. Pišite nam po whatsapp ali e-pošta.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330