ROJSTVO PRAVLJICE Z NASLOVOM PALČEK ZOBOBOLČEK IN ROJSTVO PRAVLJICE ŠTORKLJICA BINCA MINCA DOBI BRATCA

Drage prijateljice!


En lep pozdrav, dolgo me ni bilo, zdaj pa sem spet tu. Nisem sama, prihajam v družbi Zobobolčka in Bince Mince.  Vse vam povem..........


 Objavo bom razdelila po temah, da se boste lažje prebile skozi: 

- uvod 
- presenečenje
- ključne besede
- nagrade
- nagradna igra
- zaključek
- lepe želje

1. UVOD:
KOT VSAKO LETO TUDI LETOS VESELO DECEMBRSKI IZZIV BO, OZIROMA SE S TEM ZAPISOM ŽE ZAČENJA: 

UVERTURA V SEDMI VESELO DECEMBRSKI IZZIV! 

VAS BOM PA LETOS MALCE PREJ IN MALCE DRUGAČE IZZVALA.
UPAM, DA SEM POSULA DOVOLJ ČAROBNEGA PRAHU ZA PRAVLJIČNOST. 

Še vedno sem pri papirju, pri trdih platnicah, v merah 21 x 21, v šivani notranjosti. Rodili sta se namreč dve novi pravljici, poklanjam ju svojima vnučkoma, vsako sem namenila enemu in seveda obe obema. 

2. PRESENEČENJE    

  Prva nosi naslov PALČEK ZOBOBOLČEK,
 druga pa:
ŠTORKLJICA BINCA MINCA DOBI BRATCA 
Pravljici sta nastajali čez celo leto, izdani pa sta v »korona« času. Meni sta v pravi navdih in tolažbo. Lepo mi je, ko vam v teh drugačnih časih lahko ponudim nekaj lepega in čarobnega. 
Z zgornjim odstavkom vas bom nagovorila tudi v začetku pisma, ki vam ga bom poslala iz elektronskega naslova darja.pravljicna@gmail.com in je namenjen promociji obeh pravljic. 

Ostanite doma, pazite nase in na druge, mi trije pa vas varno na daljavo objemamo in vas vabimo s seboj v pravljični svet. Če ocenite, da bi bila vsebina primerna še za kakšno pravljično dušico mi to prosim napišite. Torej se beremo na darja.pravljicna@gmail.com 

Danes pa bi z vami podelila mojo prvo družinsko promocijo pravljic. 

Se spomnite, kako ste kot otrok verjeli, da je življenje čarobno? Pa zdaj? Verjemite, čarobnost življenja je resnična, le vi jo morate ponovno prebuditi v sebi……
Ko sem zaslišala svojega dvoletnega vnučka, ki je prosil babi še……….je bilo res čarobno…. Že dan prej sva skupaj z mojo drugo snaho pihali balončke, nekaj sva jih napolnili s helijem in se prav zabavale ob okrasitvi ustvarjalnice.

Seveda sem predstavitev rojstva obeh pravljic zmagoslavno pričela z govorom, nekaj odstavkov sem zapisala tudi vam, v zgoraj omenjenem pismu. Po slavnostnem kosilu smo odprli otroški šampanjec in nazdravili času zmagoslavja.

Zobobolček in Binca Minca pa sta nas, verjeli ali ne celo obiskala in nas posladkala vsak s svojo torto. 
 
Kar nekako sem zadihala in vse je spet lepo in prav, dano mi je, da imam družino ob sebi in da mi turobne dneve popestrita vnučka. Zdaj ko ne moremo v vrtec, je zelo obiskano naše gledališče, ki smo si ga naredili kar iz obešala za oblačila, ki je na dveh kolesih in zelo priročno za predstave. Babi je našla stare zavese in lučke za novoletno jelko, pa je bila scena tu. 
Veliko se pogovarjamo o zdravem načinu življenja, o skrbi za zobke. K temu je sigurno pripomogel Zobobolček, ki je glavni igralec v naših predstavah, poleg Bince Mince seveda. Ne vem kaj bosta na to rekla ati in mami, oziroma stric in teta, ampak Binca MInca, kar naprej načenja pogovor o novem družinskem članu.  Verjamem, da boste tudi same zaznale didaktično sporočilo obeh pravljic. 

Letos se oproščam, zatajila sem s komentarji, objavami in še čem. Nisem čisto sama kriva, Binca Minca in Zobobolček sta mi ves čas za petami, ta naš celoletni projekt je bil za vse nas kar precejšen zalogaj, zato smo že v akciji. 


3. KLJUČNE BESEDE

Verjetno se sprašujete in iščete ključne besede veselo decembrskega izziva. Že v začetku sem vam zapisala, da vas bom letos izzvala malce drugače. Vse kar morate storiti je to, da preberete naše pismo. Seveda bomo veseli če nam odpišete. 

4. NAGRADE

Ob koncu veselo decembrskega izziva, pa bomo, tako kot vsako leto izžrebali nagrade. Letos jih bo sedem, kot se tudi spodobi za sedmi veselo decembrski izziv. 

Joj, joj, moja dva junaka se že prepirata kdo bo žrebal glavno nagrado. No, do Božiča se bomo že zmenili. 

Tudi letos sem izbrala ustvarjalko iz moje okolice, ki čudovito kvačka. V barvah decembrskega loga na Metuljčici je nakvačkala prelepe drobižnice. 
Glavna nagrada sta obe pravljici in drobižnica, podelila pa bom še šest drobižnic. 
V žreb pa gre seveda vsak naročnik pravljice. 
 
5. NAGRDADNA  IGRA

Na FB strani Metuljčice, pa poteka nagradna igra. Vabljeni! 


Še nikoli ni bilo težje ubežati negativnim vibracijam, ki se širijo na vse strani. Nihče si niti v sanjah ni mislil, da nas bo doletel tak virus, ki nas bo osamil, odtujil in onemogočil uživati v druženjih, praznovanjih, srečanjih in še čem. Vesela sem, da mi je uspelo izdati pravljici proti koncu leta. Veliko mi pomeni, da nas lahko takole varno na daljavo pravljično povežem. Prepričana sem, da se skupaj z menoj veselite rojstva obeh pravljic.

7. LEPE ŽELJE

Pošiljam vam dobro pravljično družbo. Veliko zdravja, ljubezni v krogu vaših ljubih, sreče, pravljičnosti in čarobnosti v tem letu in v letu ki prihaja.

Komentarji

Oseba suzana sporoča …
Draga Metuljčica,
fantastično, kakšen zalogaj, kar dve pravljici. Mnenje večine ljudi je, da so pravljice namenjene izključno otrokom. Lahko bi se našel tudi kdo, ki bi trdil,drugače. To sem jaz. Še vedno rada prebiram pravljice...... pa čeprav jih trenutno berem sama sebi. Ampak, že razmišljam komu vse lahko podarim letos za Božič. Tvoji pravljici sta kot nalašč, čudovito darilo. Komaj čakam, da mi, napišeš kako jih lahko naročim in plačam.
Hvala ti, da si mi olajšala delo. To je nadvse čudovito.
Vse dobro in lepo želim in v tem času vsem veliko ZDRAVJA.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Kako lep prihod nazaj si nam pripravila. Čudoviti pravljici si pripravila. Se strinjam s Suzano, da pravljice niso le za otroke. Ti zaupam, da v mesecu decembru tudi sama že leta odpotujem v pravljični svet :) to je zame en velik trenutek sprostitve, stran od stvari, ki nam v življenju sedejo na rame... Kakor koli že zelo sem se razveselila tvoji pravljic in komaj čakam, da jih dobim v roke. Seveda jih bom poklonila moji vnučki, ki ravno tako rada lista po knjigah. Hvala ker si, ostani zdrava ❤️
Oseba Valerija sporoča …
Draga Darja, kot sem že na FB napisala. Najprej iskrene čestitke, res sem vesela zate. In ja, vsako leto, ko si nas v decembru razvajala s svojimi pravljicami, ki si jih pisala za vnučka Nika, sem si mislila, da bi iz tega lahko bilo še kaj več, pravljice za velike in majhne širom naše dežele... In evo, tukaj sta tvoji prvi pravljici v knjigi. Mislim, da bo nastala še kakšna, kajne?!
Bravo, neverjetna si!
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Mislim, da sem ti že vse povedala v pismu....sem vesela, da je proti koncu leta posijalo malo sončka v obliki tvojih knjigic....Če se leto ni začelo pravljično, se bo pa končalo....tudi zaradi tebe. Že komaj čakam obe knjigici, dodam lahko samo še.....ej Darja!!!!...napiši še 3 ....imam 5 vnukov!!!!!!
Oseba ArtMBR sporoča …
Toplo mi je pri srcu ob pogledu na tvoj blog.

V življenju je neizogibno, da se kdaj čas ustavi, kot se je pri tebi ob izgubi dragega očija in mojega strica. Kot sestrični sva pred kratkim doživeli še eno tragično izgubo.

Ampak bistveno in pomembno je, da si se iz najtežjih trenutkov izkopala in se oklenila tistega, kar te osrečuje in pri tem premagala vse ovire. Pomislila si na svoja dva vnučka, ki sta lučki in v kateri je vredno vlagati. Pri tem pa si morda celo ne da bi se zavedala, odkrila oz. nadgradila svoj talent pisanja pravljic. Ne samo pravljici, ki so za otroke in odrasle, pripravila si presenečenje v paketu. Izdala čudoviti ilustrirani knjigi, ki bogatita tudi mojo knjižnico. Tudi sama rada zbežim v svet pravljic. Mislim, da vse ustvarjalke itak imamo veliko otroka v sebi.
Draga sestrična, čestitke in n velik hvala, da lahko to čudovito izkušnjo delimo s teboj. Pa kot je bilo že napisano. Naj ne bo zadnja.
Uživaj v sadovih svojega dela.
Oseba moi sporoča …
Čestitke za obe knjigici, ki sta kljub vmesnim nevšečnostim ugledali luč. Naj prižgeta iskrice v očeh mnogim malim in velikim otrokom.
Oseba Metuljčica sporoča …
Lepa hvala vsem za lepe besede, vzpodbudo, predvsem pa za čudovit sprejem "rojstva" obeh pravljic. Za vse ostalo pa mi prosim pišite na e naslov: darja.pravljicna@gmail.com. Lep začetek tedna vam želim.
Oseba Helena sporoča …
Draga Darja, tvoja ustvarjalnost nima meja in se kaže na toliko različnih načinov. To, da si vešča pisanja in pustiš domišljiji prosto pot, že vem iz preteklih objav na blogu, še posebej, ko si pisala o svojih vnučkih. Sedaj pa lahko s ponosom to svojo ustvarjalnost primeš tudi v roke in s pravljicama razveseliš vse manjše in malo večje, ki si v svojem življenju želimo vsaj malce pravljičnosti.
Iskrene čestitke!
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Čestitke za rojstvo projekta in pol. Naj se širi med ljudi.
Vse dobro, lp Tamara
Oseba leycika sporoča …
Ok kar zasanjala sem se ob branju. Tako sem se vživela v vse trenutke, ki si jih opisala in delila z nami. Res BRAVOO ponosna sem nate. Kar čutim kako super babi si <3 oh ja to leto si bomo vsi zelo dobro zapomnili. Bili so lepi trenutki, kot tudi zeloo težki. Ampak verjamem da bo nas to samo še bolj povezalo skupaj ter ustvarilo še več čarobnosti in unikatnosti.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja a veš da me je končno računalnik spustil do komentarja te objave...Nima pojma zakaj nisem mogla takoj komentirati ko si objavo spustila v svet. V glavnem - hvala ti za tako lepo predstavitev pravljic, v živo sta še lepši in vrejamem, da bosta navdušili marskikaterega malčka - hvala ker si :)!
Oseba Majda sporoča …
Se že veselim, da se tvoji junaki predstavijo v moj pravljični kotiček, že tvoja predstavitev na daljavo je čarobna!
Čaroben vikend ti želim in hvala še enkrat, da si ponovno polepšala predpraznični čas, Majda