PLES MED IZZIVI

 Hvala  vsem za povratne objeme topline.   Eno  izmed   voščilnic   iz   prejšnje   objave sem postavila po  skici 52cct, ker pa sem ustvarjala z Mavelu  pripomočki,  pripadajoče voščilnice lepim tudi v galerijo pri Marini.

Ena izmed  voščilnic pa je v beli barvi, saj dekleta iz Vesele hiške v mesecu januarju prisegajo na belo.                    

  
V mesecu januarju praznuje moja sestra in dve nečakinji, zato še vedno delim objeme..

Nekje sem prebrala eno lepo misel o plesu; ples naj nas navdihuje, naj nam razpre krila in obenem nudi varno zatočišče za vrnitev k sebi.

Po zaslugi Magde - ArtMBR sem poplesavala med  rožami in snežinkami. Njena letošnja zgodba me je res navdihnila. Moj poklon sestrični, ki je razprla krila, se razdajala, raziskovala in delila svojo zgodbo z nami. Lepo je bilo spremljati njene objave in zaključiti njen izziv z valčkom med rožami in snežinkami.













 


Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Draga Metuljčica, ples med tvojimi izdelki je balzam za dušo. Čudovito si ustvarjala. Hvala, ker si z belo voščilnico okrasila galerijo Vesele hiške. <3
Oseba Valentina B sporoča …
Čudovito, še malo praznično obarvana zahvalnica. In prečudoviti voščilnici s plesoči snežinko. Prekrasna ideja plesalke s snežiko! Navdušena, čisto sta me očarali! Prav tako pa sta res krasni tudi objemajoča plesoča snežinka z abngelčico in tvojim prekrasnim ozadjem. Ples je res čaroben, saj prav zares daje svobodo in nam daje krila, da poletimo.
Oseba Celeste Goff sporoča …
What gorgeous cards! I love the first one especially. The soft pinks and greens are beautiful!
Oseba Valerija sporoča …
Kako čudovite so tvoje voščilnice. Prekrasne so vse po vrsti. Najbolj vesela pa sem bele, ki je otvorila naš izziv v Veseli hiški. Všeč mi je, da si ostala le pri beli barvi. Vem, da v beli ni lahko ustvarjati, a ko jo narediš, je ves trud poplačan z izjemno eleganco in lepoto.
Objem k tebi
Oseba Majda sporoča …
Kako zelo pravljično je pri tebi, obilo objemčkov, plesa, do letnih časov, pa vse te barve ... čisto sem očarana!
Nad belo pa sploh, saj je tako zelo lepo otvorila prvi, beli izziv v Veseli hiški. In tudi fotografija ti je odlično uspela, saj je tako zelo težko ujeti belino.
Hvala za navdih, Majda
Oseba Majda sporoča …
In ... prehitri prsti - hvala, da sodeluješ tudi v 52 CCT, tako lepo te je srečati :-)
Lepo, lepo bodi, Majda
Oseba Marina sporoča …
Ja waw Darja, koliko lepih voščilnic je nastalo, ena lepša od druge ❤️ Hvala, ker jih deliš tudi z nami na Mavelu razstavi 🤗
Oseba ArtMBR sporoča …
Draga sestrična, vesela sem, da te je vodil tudi navdih iz moje pravljice in ples snežne vile na tako čudovitih odrih, ki si jih izdelala, je naravnost čaroben. Nad vsemi izvedbami sem navdušena, zeleno pa imam priložnost tudi božati. Tale tvoja objava je ena eksplozija tvojih voščilnic in upam, da boš čimvečkrat ako navdihnjena, kajti tvoje voščilnice so res neka posebnega.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Všečkam tvoje objemčke na daljavo, ki pobožajo dušo :). Lepo si se poigrala z izzivi in res je ena lepša od druge :).
Oseba Lucinda sporoča …
A beautifully pretty pink and green Christmas card, what lovely colours! Your dancers are enchanting too. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.
Oseba Andreja sporoča …
Krasno praznično voščilnico si naredila in se lepo lotila moje skice!
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.
Oseba VEANA R. sporoča …
Ooo, kako lepe so vse tvoje voščilnice! Ena lepša od druge... Baletka in njena prečudovita obleka je kar zaplesala v naši Veseli hiški in prinesla dobro voljo. Hvala za obisk in veliko sreče želim. Obejm, Veana R.
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Darja, kako so lepe tvoje voščilnice in na žalost šele sedaj vem, od koga sem dobila zadnjo z objemom:)) - ni bila podpisana in nisem vedela, od koga sem jo dobila. Hvala ti naknadno za ta nežen objem in ti ga z veseljem vračam, čeprav ni v taki lepi obliki, kot je bil tvoj. Pošiljam ti hvaležen in lep pozdrav, Andreja
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Prav lepo se je sprehoditi med vsemi tvojim plešočimi balerinami. Dobro si izpolnila zahteve izzivov.
Tvoje voščilnice so res nekaj posebnega.
Objem k tebi.
Danica
Oseba Hali sporoča …
Kako lepo si ustvarjala, te tvoje plesalke so tako čarobne. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu v Veseli hiški.
Oseba FinArt sporoča …
Kakšna paša za oči je ta tvoj šopek voščlnic. Se kar ne morem nagledat. Prekrasna ideja s snežno balerino. Krilce iz snežinke daje še bolj puhast, nežen, eleganten občutek. Bela me je navdušila. Prečudovita otvoritev novega izzva in novega leta v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT