52CCT IZZIV TEDNA - BARVNI IZBOR - pink, purple and blue




Tokratni izbor barv pri  52CCT mi je preprosto všeč. Na večji papir sem nanesla roza, modro in vijolično barvo. Nato sem ga izrezala, kar pa je ostalo, sem uporabila za črke in napis. Da je vse skupaj še bolj praznično sem dodala še bel, in srebrn papir z bleščicami.

   

Zgornja voščilnica je večplastna, snežinke pa  sem toplotno embosirala z roza prahom. Uživala sem v packanju barv za ozadje,  izboru pripomočkov, srčkanja, sestavljanja...
  

Nastale so tri voščilnice, ki jih lepim v:

52CCT-February ColourChallenge










Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Vau, osupljive barve. Tako lepe in tako različne.
Oseba Lucinda sporoča …
I love the boldness of your colours, really jewel - like, and luxurious. Gorgeous cards. Thanks for playing along at 52CCT this week.
Oseba moi sporoča …
U, ti si že pri prazničnih. Bravo.
Oseba Valerija sporoča …
Čudovite so. To so res krasne barve! Uporabila si tudi zelo lepe izreze.
Oseba ArtMBR sporoča …
Tale izziv te je pa zadel naravnost v srce. Najprej si izbrala čudovito paleto barv in krasno pomešala. Potem pa uporabila še izjemno lepe izreze. Seveda je tudi postavitev čisto tvoja. Vse tri so izjemno lepe in tole bo huda konkurenca na izzivu pri 52CCT. Pa so se začele lepo nabirati tvoje srčne voščilnice.
Oseba Majda sporoča …
Draga Darja, kako pa si ti lepo uporabila barve izziva - pravo pravljico si pričarala in me popolnoma navdušila.
Hvala za navdih, Majda
Oseba Fabiola sporoča …
oh c'est splendide, elle scintille et elle est lumineuse, merci de jouer avec nous chez 52CCT biz
Oseba AndrejaM sporoča …
čudovita barva eksplozija! Hvala ker sodeluješ pri 52cct
Oseba Andreja sporoča …
Čudovite voščilnice si naredila in lepo sledila zahtevanim barvam :-)) Krasno ozadje si jim ustvarila! Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT! Pridi spet.
Oseba ArtMBR sporoča …
No in tale stunnning snowflake je našla svoje mesto v našem domu. Hvala.