SREČNO 2022

 


Preživela/i smo Božič, to je čas, ki ga preživimo z družino in prijatelji. Ustvarjamo srečne spomine, ki bodo trajali celo življenje. Ko nas preplavijo praznična čustva, zvezde žarijo močneje, svetleje in zimski dnevi so topli, sploh ko si v družbi svojih ljubih.

                                 

Ta teden sem se ubadala z božično dekoracijo, da bi bil Božični dan še bolj popoln,  zato nisem utegnila papirčkati.

                                 

Še malo, pa se bo zaključil tudi naš skupni veselo decembrski izziv. Najprej sva mislila z Božičkom  izvesti žreb, a sva se odločila, da bova nagradila najbolj pridno.

Nataša Bizjak je v galerijo prijavila največ prelepih voščilnic, kjer je uporabila potiskan papir. Nataša prosim, da mi na e naslov darja37@gmail.com javiš svoj naslov, da ti lahko pošljem nagrado. Ker želim, da je leto 2022, leto prijetnih presenečenj, nagrad ne bom izdala. Naj bodo presenečenje. 

                                                         

V začetku leta in v sredini leta me čakata dva pomembna dogodka, ki jima bom namenila svoj čas. Tako kot vsako leto, pa se bom tudi letos potrudila za vsako izmed vas in vam poslala »božljajček« v zahvalo, ker mi sledite v vsakoletnem izzivu, kar mi veliko pomeni.

Hvala vsem, ki ste mi poslale čudovite voščilnice in lepe želje. Hvala tudi za decembrske in celoletne komentarje, ki mi dajejo voljo do ustvarjanja. Hvala za decembrske srede, ki ste jih delile z menoj in mojim izzivom. Vse do konca leta je seveda  izziv še odprt in vse vaše še dodane voščilnice bodo tista »češnjica na tortici«

Želim vam:

Naj se Vam izpolnijo vsa pričakovanja,
naj bodo začetki prijetni,
naj jih bo čim več in naj Vam prinesejo
mnogo osebnega zadovoljstva.

Nasmeh naj prinese Vam iskre v oči,
naj ogenj zaneti in svetle luči, to leto,
ki tiho ga čas priganja, in prav je,
da vsak o sreči zdaj sanja. Naj sanje
postanejo jutri resnica,
veselje pa širno na nebu kot ptica.
Ljubezni in zdravja, cvetijo naj polja
in vsakogar spremlja prešerna naj volja.

Želim Vam, da bi Vas v Novem letu glas srca
še naprej vodil pri iskanju tistega,
kar se z besedami ne da povedati.

Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Darja,
hvala tebi za prekrasen izziv, čisto po moji meri, ker imam horde potiskanega papirja, ampak sem tudi malce v zatišju - otroci imajo počitnice in smo skupaj, tako da je ustvarjanja manj in še to ponoči ...
čudovite dekoracijo pripraviš vedno, se mi zdi, da je pri tebi kot pri ge. Božiček, vau :)
Čestitke Nataši za prekrasne voščilnice!
tebi pa hvala za vse dobre želje in krasno umetniško voščilnico, ki je pri nas doma in pa vsakič se spomnim nate, ko pogledam na tvojo snežinko, ki visi na naši jelki. naj bo krasno in zdravo leto!
Oseba ArtMBR sporoča …
Težko je verjeti, da je za nami že Božič in da nas čaka le še korak do novega leta. Tudi meni je december in z njim tudi tvoj izziv polepšanje pričakovanja. letošnji je tudi meni všeč, ker sem tudi nekaj ustvarjala s potiskanimi papirji in ne bom še nehala. čestitam tudi jaz Nataši, ki ima res čudovite voščilnice.
Oseba Majda sporoča …
Draga Darja,
hvala za čudovit zapis, ki nam pomaga obrniti se vase in iz sebe pogledati nazaj navzven s hvaležnostjo v srcu za vse darove, ki so nam dani.
Hvaležna zate ti pošiljam velik srčen objem, Majda

Nataši pa iskrene čestitke, njeno ustvarjanje je resnično brez mej : )