Zaspati z nasmehom na ustnicah in mirom v srcu je veliko lepše kot zaspati z napetimi rameni in stisnjenimi zobmi .
In nato je tudi jutro sončno, sem nekje prebrala in se seveda strinjam.
Pred službo sem si v svojem cvetličnem vrtu odtrgala roza vrtnico, ki mi krasi pisarno, okrog vratu pa spodaj videni nakit, ki sem ga dodelala včeraj pozno zvečer. Lepo se  poda k roza majčki in ja; resnično je sončno jutro in človeku se razleze nasmeh preko ustnic.
Lep vikend.


P. s. : Več slik najdete v  pod slikami-profil-fimopekarija na povezavi http://metuljcica-ustvarja.si/

Komentarji

Oseba Karmen sporoča …
Prečudovita je!
Oseba moi sporoča …
Všeč mi je, kako dodelaš nakit. Pri meni ostane pri obesku ;)
Krasni sta, OBE!
Oseba Helena sporoča …
Se strinjam s tem, kar si napisala na začetku. Čisto drugače se zaspi in zbudi, če je človek umirjen in zadovoljen.
Krasen nakit! In verjamem, da se lepo nosi!