SREČNO NOVO LETO!

Danes vas bom »pometuljčkala«  zadnjič v tem letu in sicer z venčkom  božično-novoletnih voščilnic, kot je Helena prikupno naslovila svojo objavo.
Nekaj idej sem našla pri ustvarjalkah,  nekaj na Pinteresu, nekaj je čisto mojih, tako da sem prepletla prijateljstvo, ki nas druži preko virtualnega sveta.
Prve tri voščilnice,   prijavljam tudi na 98. izziv Craftalnice pod temo Božični čas.
Zaključila pa bom z  smrečico, službeno in domačo,  saj sem decembrsko temo poimenovala po njej.
Drage ustvarjalke; hvala za mnoge drobne stvari, za katere med letom se zdi kot, da jih ni, pa vendar v toplini preznične noči zanje vemo le mi, prijatelji.
Iz srca vam kličem srečno 2014.

Metuljčica Darja










Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Hvala za ta lep metuljčkast prelet,
naj se ti sreča vsede, kot metulj na tvojo dlan in nai ti z letom, ki bo kmalu prišlo
prinese le najboljše stvari.
Srečno
Tamara
Voščilnice so čudovite, smrečici pa tudi.
Oseba Helena sporoča …
Čudovita objava tako v besedi kot v fotografijah.
Občudujem tvoj čut za elegantno! Čeprav so voščilnice bogate, je na njih ravno dovolj, da pride glavni motiv lepo do izraza.
Srečno tudi tebi in tvojim!
Oseba Karmen sporoča …
Hvala enako tudi tebi. Voščilnice so prekrasne, smrečice pa tudi.
Oseba Ana K. sporoča …
Čudovito praznično ustvarjanje, tudi tisto iz prejšnjih objav, ki sem jih zamudila!
Vse lepo v novem letu!
Oseba Vladuška sporoča …
Zelo lepo Darja in povsem v tvojem prepoznavnem stilu. Hvala za lepe želje in tudi tebi želim vse dobro, veselo in predvsem zdravo leto.
Oseba Anonimni sporoča …
Tako lepo mavrično si nas pripeljala do konca leta. V novem, ki je tik pred durmi, tudi jaz tebi želim vse dobro in predvsem veliko skupnih ustvarjalnih užitkov, pa še naprej tako lepo deli z nami.
Oseba oldpunca sporoča …
Hvala Metuljčica Darja za tole in za vse tvoje čudovite objave :-) Tebi in tvojim dragim želim vse najlepše v letu, ki prihaja!
Oseba Andreja sporoča …
ooo koliko čudovit stvari je nastalo pri tebi!!!
Želim ti lepo silvestrovo :-))
V letu 2014 pa veliko sreče, veselja, ljubezni in predvsem zdravja!!!
Objemček Andreja
Oseba Mojca sporoča …
oooo kako lepo! vse dobro ti želim v letu 2014. lp
Oseba Biljana sporoča …
O, super izdelki! Želim ti veliko zdravja in uspeha!
Oseba Danica sporoča …
Hvala Darja za to prelelp objavo. Naredila si ducat krasnih voščilnic.
Želim ti srečno in kreativno leto 2014.
Lp Danica
Oseba suzana sporoča …
Hvala tebi, da si nas razvajala s svojimi besedami in izdelki. Želim ti veliko ustvarjalnega duha in polno novih idej v letu 2014 pa naj ne manjka niti zdravja, sreče, osebnega zadovoljstva, ljubezni in vsega lepega.
Oseba Nella sporoča …
Krasni izdelki! V novem letu pa vse naj naj!
Oseba Tanja E. sporoča …
Čudovit venček krasnih voščilnic si pokazala in z užitkom sem pregledala še nekaj zadnjih objav.
Zahvaljujem se ti tudi za tvoje prijazne komentarje na mojem blogu. Tudi jaz tebi in tvojim najdražjim želim vse vse dobro v letu 2014, lp:)
Oseba Klara sporoča …
Wow...to pa je nekaj. Prav vsak izdelek je krasen po svoje. Še veliko ustvarjalnih izzivov in priložnosti v novem letu ti želim. :))
Oseba Goga sporoča …
Čudovite voščilnice, srečici in objava. Hvala, ker si z nami v Craft-alnici. Naj bo tako še velikokrat v novem letu. Srečno Lili
Oseba Urškin Raj sporoča …
Metuljcica oglasi se na moj blog saj si dobila nagrado!
Oseba Urškin Raj sporoča …
Metuljcica oglasi se na moj blog saj si dobila nagrado!
Oseba Andreja sporoča …
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!
Oseba Metuljčica sporoča …
Lepa hvala, več kot srečna sem za čudovit in bogat bonbonček. Na e-pošti imaš moje sporočilo in seveda naslov.
Oseba moi sporoča …
O, tole sem pa skoraj spregledala.
Lepe voščilnice si naredila, in lepo okrasila smrečki.
Verjamem, da si decembra s svojimi pozornostmi razveselila marsikoga.
Hvala ker si!
Oseba Janja sporoča …
Kako lepo si vse okrasila za praznike. Tudi voščilnice so zelo lepe.
Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp