IZZIV MESECA AVGUSTA ZA MAVELU.COM - OKROGLO



Kot sem že omenila v tej objavi,  sem priletela do stotice, kar je ena lepa okrogla številka.  Marina je  tudi temo meseca avgusta poimenovala okroglo.

Voščilnica je seveda metuljčakasto poletna.   Namenila pa sem jo vam, drage "frendice", ki zvesto preletavate mojo metuljčico, kar mi veliko pomeni. Hvala vam.
Pa še nekaj slikic samega postopka izvelave.





 


 




Zmagovaki  izziva v mesecu avgustu pa bom ob svoji stotici poklonila štampiljko z metuljčkom in okroglo ogrlico.


Zdaj pa hitro za ustvarjalno mizico,  sama imam celo okroglo…………..



Komentarji

  1. Prav luštni so teli tvoji metuljčki.
    Sem mnorala dvakrat gor in dol, da sem ugotovila kako si jo sestavila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Metulji so res tako hvalezni motiv pri ustvarjanju in tudi na tvojem izdelku lepo preletavajo. Nagradica pa je super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za 100 objav! Fantastičen metuljček za tvojo okroglo obletnico in super darilce, ma tokrat sva na isti strani :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna, obožavam leptire.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Metuljček pri Metuljčici :-)). Kako lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. joj kako prisrčno zgleda! res lepo si jo sestavila in metuljček je prečudovit. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo zanimiva voščilnica in hvala za prikazani postopek.
    O nagradici pa tole: vauuuu - super je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Metuljčkasto in okroglo VUUU. In dobila si krila, da lahko poletiš še višje. Ljubezen pa ustvarja srčnost in dobroto. Čestitke nagrajenki. Tebi pa hvala, ker vse deliš z nami. Velik je vedno tisti, ki deli. Hvaležna sem, da te lahko spremljam in občudujem tvoje izdelke ob tem pa dobim tudi jaz marsikatero idejo. Hvala za tvojo veličino in ljubezen, ki jo vedno čutim v tvojih izdelkih. HVALA, KER SI!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si tole naredila. Voščilnica mi je zelo všeč. In čestitke za okroglo število objav
    Želim ti jih še vsaj 10x toliko. : )

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam za sto objav, lepa številka je to! Zanimivo tehniko si uporabila za voščilnico, krasna je. Nagrada pa tudi čudovita, nekdo bo zelo vesel :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar