ČOKOLADNO-SMETANOVA TORTICA

V maju praznujeta dva moja fanta, kar nekaj sorodnikov in prijateljic, zato sem se že dlje časa želela lotiti peke čokoladno-smetanove tortice. V darilnici Klavdija sem imela že nekaj časa nazaj rezerviran izrez za torto, v aprilu pa sem jo tudi prejela, kot je bilo dogovorjeno.
 Navdih zanjo sem dobila pri Zvonki, saj mi je bila všeč njena ideja.
Izdelala sem tudi voščilnico, kamor sem poleg voščila priložila tudi recept za navedeno torto. 
V kosih torte pa se skrivajo; pecilni, vanilni, mini smetance, mini maslo.........
Čisto na koncu sem dodala še perlice za popestritev.
 Ko pa sem spekla in okrasila torto pa sem se šla malo sprehajat, enkrat v soncu, drugič v snegu, tretjič v vetru , danes pa že cel dan dežuje, tako da sem dežnikala do vnučka.....

Želim vam lep preostenek prazničnega večera in jutrišnjega še prazničnega dne.












Komentarji

Oseba Damjana sporoča …
Mmmm, te tortice se pa ne bi branila. Tudi sama imam šablono, pa se je kar ne upam lotit, ko gledam vse te vaše čudovite izdelke. Darja, kapo dol. Tale torta je tako brezhibna, da pazi, da je kdo res ne bo pojedel. Tudi tebi želim lep praznični ponedeljek.
Oseba Čarovnije z male kmetije sporoča …
O, je pa res lepa! Kot prava! Kako lepi papirji, izrezki, barve in te rožice so čudovite! Pa podstavek je nobel - tudi sama naredila?
Oseba Helena sporoča …
Te torte so sedaj res moderne. Kaj ne bi bile, če so tako krasne in še redijo ne :)
Super lepo izdelano in všeč mi je tudi vsebina :)
Oseba DidiArt sporoča …
čudovito, kaj več reči :) lp
Oseba Janja sporoča …
Joj, kako je pa ta torta brezhibna. Čudovito si jo okrasila in zelo mi je všeč ideja z vsebino. Voščilnica je krasno sestavljena. Lp
Oseba Zvonka sporoča …
Darja, prekrasno torto si izdelala s čudovitimi cvetovi. Na prvi sliki je prav vauuu. Vsak jo bo zelo vesel. Mislim, da bodo kmalu te tortice postale modni hit. Lep praznični dan tudi tebi.
Oseba Danica sporoča …
Torta in voščilnica sta prečudoviti. Všeč so mi izbrani okusi :))
Pozdravljam tvoj sprehod v dežju...v dvoje zna biti zelo romantičen ;)
Oseba Metuljčica sporoča …
Podstavek je pa od ene kupljene prave čokoladne tortice in je plastika, sem ga pa prelepila z lepim trakom, pa malo biserčkov pa je to. Super, ker je bil točno za 12 kosov. Pozdravček.
Oseba Renata sporoča …
Prekrasen projekt! Kar sline se mi cedijo ;)
Oseba leycika sporoča …
To pa je projekt! Enkratno si izdelala tole :)
Oseba Andreja sporoča …
Vau, kako čudovita torta in kako lepo narejene rožice na njej :-)) Tudi voščilnica je krasna.
Oseba moi sporoča …
Čudovito torto si naredila, krasno okrasila in še napolnila ;)
Sem te že mislila vprašat katere šablone si uporabila za rože, pa sem se spomnila, da jih imam tudi sama.
Perlice pa so tako pika na i.
Res vedno vsako darilo dodelaš v nulo. Moj poklon.
Oseba oldpunca sporoča …
U, kako slastno torto si "spekla". :-)) Zelo je lepa in krasno okrašena. Super domiselno si napolnila koščke torte. :-)) Tudi voščilnica je čudovita.
Oseba Tanja E. sporoča …
ohhh, kako lepo, čisto v tvojem odličnem, žlahtnem in popolnem stilu, zelo lepo, lp, T.
Oseba ArtMBR sporoča …
Sem te pogrešala na družinskem srečanju, sedaj pa vidim, da si pekla za svoje slavljence. Nimam kaj dodati razen to, da ne pomagajo kaj dosti pripomočki, če jih ne znaš uporabiti tako kot ti. Dovršen projekt v nulo, vključno s fotografiranjem in obdelavo posnetkov. Snamem klobuk in se poklonim.
Oseba Vladuška sporoča …
uuu, kakšna čudovta torta. Šablona je res prišla v prave roke in jaz bi kar en kos :) Uživaj.
Oseba Aleksandra sporoča …
Čudovita tortica, voščilo pa je prekrasno. Mi lahko zaupaš, kje se dobi šablona z mrežo na voščilnici. Pozdrav Aleksandra
Oseba Metuljčica sporoča …
Pozdravček Aleksandra! Obe šabloni sem naročila v Darilnici Klavdija. Za izrez z mrežo sem ti želela dodati link, pa je verjetno več ni na zalogi. Sem pa našla eno podobno, je tudi zelo lepa, ti pripenjam link in ti želim lep dan in veliko ustvarjalnih užitkov. Lp. http://www.darilnica-klavdija.si/index.php?route=product/product&filter_name=joy&product_id=5482
Oseba Aleksandra sporoča …
Hvala za sporočilo! Pozdrav Aleksandra
Oseba Sanja Novak Jurjavčič sporoča …
čudovita tortica ;)
Oseba Tina Z. sporoča …
tole je pa res čudovito, prečudovito - tako lepo elegantno, vse te barve in senčenja so prekrasni ...
Oseba Renata sporoča …
Torta za vikat. Lepo si jo okrasila in cvet je nekaj posebnega na njej.
Oseba Renata sporoča …
Torta za vikat. Lepo si jo okrasila in cvet je nekaj posebnega na njej.
Oseba Hiška iz papirja sporoča …
Čudovita torta, Darja! In zelo zanimiva vsebina, bravo za idejo. Mene med vikendom čaka okrasitev dveh takih papirnatih tort, ki ju bo Nina nesla v vrtec za svoje prijateljčke. Ne bosta tako dovršeni kot tvoji, bom malo poenostavila vse skupaj :) Odkar se je začelo delo na vrtu mi kronično primanjkuje časa za ustvarjanje.
Upam, da si pred časom prejela mojo voščilnico za tvojega vnučka, sem jo poslala z zamudo, ker je nisem uspela prej narediti. Kako lepo dobrodošlico si pripravila mladi družinici, vse pohvale! Veliko lepih skupnih trenutkov vam želim!
Pozdravček, Maja
Oseba Ne-Ja sporoča …
Bravo za idejo s filo za tortico. Že sama izvedba je svetovno, potem pa še presenečenje, ki se skriva znotraj... všeč. zeloo všeč :)!
Oseba suzana sporoča …
Čudovita torta. Joj že vidim, koliko čarobnosti bo tale šablona še doživljala, presenečenj tudi za malega Nika, ki bo komaj čakal, kaj je v vsaki tortici. Uživajte vsi skupaj.