SLADKANJE

Čudovit vikend.   Naš  Nik je prvič prespal pri naju.  Ati je praznoval rojstni dan in so mladi malo žurali.  Pravi zakladek  je naš vnuček, samo da je sit in previt, pa se samo smeji in spančka.  
Včeraj  pa smo imeli skupni praznični dan s sorodniki.  Sinu in možu sem spekla torto,  zvečer pa sem  začela  z obljubljeno peko za vas,  drage ustvarjalke.
Glede na to, da bi se po posti torta »stopila«, sem po navdihu sestrične  našla rešitev.  Vem da si boste z veseljem same postregle s kosom torte. Pripravila vam bom vse (kot bi bile na delavnici pri Marini),  uživanje ob ustvarjanju in lepljenju  pa vam prilagam »gratis«.
Ko sem izdelovala voščilnico iz prejšnje objave, so iz čudovite izreze popadali takšni koščki, ki so me spominjali na koščke čokolade ali pa čokoladne mrvice, zato sem jih nekaj  polepila na torto.Včasih se že kar ustrašim, saj hranim tudi najmanjše koščke ….
V tej sliki sem združila ves tutorial.
Tole pa prejmete po pošti.

Ne  zamerite mi,  če ne takoj,  ker sem v tem tednu več ali manj službeno odsotna.  Prosim, da mi prvih dvanajst poda svoje naslove na e pošto darja37@gmail.com.

Res mi je ljub ta okvir. Lepo se poda tudi tej krstni, prejela jo je  vnukinja prijateljice.

Naj vam sije sonce…….

Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Obe tortici sta krasni - prava in tudi papirna. Krstna voščilnica je pa prav srčkana. Zelo mi je všeč ta mali angelček in roza barva.
Lepo bodi, jaz se pa že veselim svojega koščka tortice.
Lp, Valerija
Oseba Renata sporoča …
O, kako slastno zgleda vse skupaj, prava in papirnata. Krstna voščilnica je prečudovita. Ta okvir jo res naredi posebno. lp.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Po 100 letih se konektam na blog in vidim tole tovjo sladko objavo... super si se spomnila in kos tvoje torte zgleda njami :). Čestitke pa tudi tvojima slavljencema -tista taprava torta ej morala biti tudi zagotovo dobra.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Vse najboljše moški polovici v hiši..vse naj naj želim obema. Že vidim, da bi bilo bolje, ko bi tvojo objavo odprla šele jutri zjutraj. Zakaj???? Že eno uro razmišljam, če bi še kaj vtaknila v usta, jaz pravim da ne, moj želodec protestira že od kosila, ker ni dobil nič konkretnega (konkretno je zanj nekaj sladkega v veliki dozi!!!)....kdo bo zmagal, še ne vem, ko gledam tvojo torto,.....težek boj me čaka.
Jeeee, prišla sem med prvih 12, sladkala se bom. Se ti oglasim.
Joj, za konec pa še tale posladek s punčkasto krstno voščilnico. Prelepa je in mi je čisto jasno, zakaj ti je ta okvir tako všeč.
Sonce....SIJE, če ne ga pa narišem. čao

Oseba leycika sporoča …
To pa je ta pravi sladkiš :) čudovito si jo sestavila, ter čestitke slavljencema :)
Oseba mimoza sporoča …
Krasna sladka objava in seveda cestitke slavljencena, obe tortici zgledata zelo njami. Krstna voscilnica pa niti malo ne zaostaja.
Kar se pa papirckov tice.....sve na istem. :)
Oseba mimoza sporoča …
Avtor je odstranil ta komentar.
Oseba Tina Z. sporoča …
oo, same krasne tortice, kako si se potrudila z obema - te mrvice so prav svetovne, krstna voščilnica pa prekrasno punčkasta.
Oseba Damjana sporoča …
Mmmm, nobene od teh tortic se ne bi branila. Izgledata slastni. Tudi okvirček mi je zelo všeč in lepo se poda voščilnici za krst.
Oseba moi sporoča …
Te kar vidim kako pokaš od veselja, ko je Nikec prespal pri vama ;) Čarobno, kaj? Po moje lahko ati še večkrat čaga ;)
Krasno torto si jima spekla in tudi meni kruli v želodcu, kako bi zmazala en kos :)
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako sladko je pri tebi. :-)) In skrajno neumno od mene, da sredi noči gledam tole slastno tortico in cedim sline. :-))) Se ti oglasim na mail za en papirnati košček tortice. Kar se pa majhnih in najmanjših koščkov papirja tiče, pa si lahko podava roke. :-))
Vse najboljše tvojima fantoma! Uživam, ko berem, kako lepo ti je v družbi malega Nika. :-))
Krstna voščilnica je pravi cukerček.
Oseba Helena sporoča …
Čestitam tvojima slavljencema! Slastno torto sta dobila. Ampak naši koščki ne zaostajajo za njo in se že veselim, ko jo bom sestavljala in lepila ... Nič se ne mudi, saj se ne bo pokvarila :)
Krstna voščilnica pa je čudovita!
Oseba ArtMBR sporoča …
Spet ena krasnih izvedb v živo in na papirju. Vsako zgodbo znaš zaključiti s piko. In naj bo takih zgodb in stavkov še veliko.
Oseba Vladuška sporoča …
Krasno, da je vnuk lahko prespal pri vama in verjamem, da je en bolj užival kot drugi :))Krasno si spekla torte, take in drugačne in lepo uporabila tudi ostanke. Krstna voščilnica je zelo lepa.
Oseba Janja sporoča …
Krasno torto si pripravila slavljencema, čestitam.
Z veseljem bom sestavila košček, ki bo prispel na moj naslov :). Krstna voščilnica je krasna. Lp
Oseba suzana sporoča …
Oooooo, tole pa je bilo užitek, vnuček na obisku. Pravo navdušenje in veselje, vaju z dedkom kar vidim. Čestitke slavljencema. Torta, pa kako čudovito pričaraš vedno pravo in tisto iz papirja. Verjamem, če bi še fimala zraven, da bi bili namesto rožic gor tudi orehi. Pa punca, KDAJ TI NAJDEŠ ČAS ZA VSE? Neverjetna si, super babica.
Oseba Andreja sporoča …
Uf kako krasne torte, tako tista ta prava kot tista iz papirja :-)) Zelo lepo si jo sestavila.
Oseba Andreja sporoča …
Uf kako krasne torte, tako tista ta prava kot tista iz papirja :-)) Zelo lepo si jo sestavila.