SVETI KRST

Ko združita moči snaha in tašča..., seveda nisem pozabila tudi na vse ostale družinske člane, predvsem ne smem pozabiti na botrco ………….
Krstna vabila v obliki kartice, čipka se je ponovila tudi na vazicah, ki so jo krasile prelepe modre hortenzije in beli šlajer.
Zahvalnice, na vseh 20-ih je Natalija ročno zapisala lepo misel in zahvalo.  
Spredaj pa seveda Nikov obraz. Zdaj  se že tako luštno pači. Ko smo dekorirali prostor in mizo je prav užival ob modrih in belih balončkih in nam delil čudovite nasmeške. Tudi prtički so bili seveda usklajeni, a žal nimam nobene primerne slike pogrinjka in vazice.
Darilca za goste;  nekaj čeveljčkov je zapolnil bonbonček, nekaj pa meni tako ljuba sivka.
Naj za konec pokažem še čudovito in zelo dobro krstno torto.
Tudi sama sem imela tortico in to rojstnodnevno, pa tudi moja snaha je rakica in bo v kratkem upihnila svečko. Se mi zdi, da je naš skupni prelep dogodek še bolj povezal obe družini in prav ponosna sem na sina in snaho, da sta tako lepo izpeljala slovesnost krsta in nadaljevanje prelepega dogodka. Joj, to vam še moram povedati, pa seveda poslikati in pokazativ prihodnje. Obe babici sva za pomoč pri krstu dobili tako lepo in izvirno darilo in sicer odtis rokice in nogice našega sončka. Sem bila prav ganjena.............


Drage moje ustvarjalke, vsem ki ste mi poslale tako lepe božljaje preko čudovitih voščilnic, ki so mi polepšale rojstni dan, se resnično zahvaljujem, vsaki posebej in vsem skupaj en velik hvala. Julij je res en lep mesec………..

Komentarji

Oseba Hali sporoča …
Uauu Darja res ste se vsi skupaj potrudili in pričarali krasen dogodek...čudovito in vse lepo...
Oseba Helena sporoča …
Že sam dogodek je nekaj posebnega, če je še "začinjen" s tako ljubkimi vabili, darili, torto in še in še, pa je nepozaben. Kako zelo sta se potrudili, da vaju moram kar občudovat. Mislim, da se snaha uči pri najboljši učiteljici :)
Oseba moi sporoča …
Res ste se vsi skupaj tako potrudili in tako vabila kot zahvale so čudovita. DA o malih čeveljčkih ne govorim (vem kako jih je težko delat). Pa slastna torta. Res ste se morali imeti čudovito.
Oseba Tina Z. sporoča …
ja, res prava paša za oči, v taki lepi modri barvi, cartkana vabila, še posebej pa darilca v obliki čevljčkov ...
Oseba oldpunca sporoča …
O, kako lepo sta združili moči! Sicer imam občutek, da je tašča prevzela glavnino organizacije nase. :-)) Copatki so mi noro všečč. Tudi krstna vabila so čudovita. Vesela sem zate, da imaš tako krasno družino. Uživaj v "tvojem" mesecu!
Oseba Damjana sporoča …
Ooooo, koliko čeveljčkov in vsega luštnega na kupu. Res lep dogodek in iskrene čestitke...tudi za rojstni dan (še enkrat) Voščilnica je verjetno že prispela, a ne ;)
Oseba Vladuška sporoča …
oooo, kakšne lepote si znova pripravila. Neverjetno kako znaš ti to narediti vse tako skladno in lepo. Res paša za oči.
Oseba Renata sporoča …
Krasno vse po vrsti. Pridni ste.
Oseba Janja sporoča …
Izredno lepa vabila, zahvalnice in ti mali copatki so res čudoviti. Lp
Oseba suzana sporoča …
Življenje nam je darovano, zaslužimo ga s tem, da ga sami darujemo. Življenje pa je tudi vedno bogatejše zavoljo našega molka. Kako lepo in čudovito, zagotovo znajo mladi ceniti tako bogastvo, ki ga daruješ, ko z vso ljubeznijo pripravljaš taka lepa presenečenja vsem vpletenim. Krst je tisto prvo, ko otrok povezuje dve družini bolj pristno. O izdelkih samo VAUUUUU. Vem koliko ljubezni je bilo vlito v izdelke. Čestitke!