BONBONČEK

Se mi zdi, da so vsepovsod praznični medvedki . Res so lubani.
Seveda sem tudi sama zapravljala pri Tini. Sem pa imela srečo tudi pri žrebu.
Ker pa  sem bila deležna toliko lepih božljajčkov k ozdravitvi z vaše strani, vam bom svoj Hvala podala preko bonbončka in sicer bom podelila štampiljko Prazničnih medvedkov iz Najlepšega para.

 Takole sem čajčkala in se ustvarjalno ozdravljala.

Čez 14 dni bom objavila katera je dobitnica bonbončka.

 

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
Ob tako ljubkih medvedkih res lahko ozdraviš. :-) Lepo si ju postavila na voščilnici in zaposlila s čajčkom in sladkarijami. :-)
Vesela sem zate, da so božljajčki in dobre misli pripomogli k ozdravitvi. Štampiljko pa prepuščam tisti, ki je še nima. :-)))
Oseba Helena sporoča …
Ooo, kakšni dobri tresočki. Topli in prikupni. Prav gotovo so tudi novi pripomočki pomagali k okrevanju :)
Tudi sama odstopim štampljke tisti, ki jih še nima, zato me lahko izpustiš iz žreba. Moje (+šablone) so ravno na poti k meni :)
Oseba Snezinka_1 sporoča …
Oh, kako ljubko!!! Saj štampiljka je lepa, ampak voščilnica!!! Vabi k topli odeji ob kaminu in skodelici vročega kakava. Priznam, da me drugače štampiljka ne bi privabila v nakup, ampak, ko vidim tole voščilnico pa vidim, da se da z njo ustvariti nekaj čudovitega (če znaš, seveda).
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Lušni pivski tresočki z medvedki sta nastali. Tako so cart ti medvedki, da je joj. Hvala za bonbonček, ker pa že imam cel komplet, me pri žrebanju prosim kar izpusti, tako da bo več šans za tiste, ki ga še nimajo, ker tega medveda....preprosto ga moraš imet!!!!!
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Res so prikupni tile medvedki, tudi jaz sem se z njimi pozabavala med smrkanjem :) Kdo ve, morda so pa ravno oni pripomogli k boljšemu počutju :)
Krasni tresočki si naredila.
Tudi sama odstopam nagrado kateri drugi, jaz jih že imam in veselo ustvarjam z njimi.
Lp, Danica
Oseba Klara sporoča …
Joooj, teli medvedki so res luštni, na tresočkah pa še bolj... Mislim, da bi za ustvarjanje lahko tudi rekli, da odganja bacile in slabo voljo... :)
Oseba Majda sporoča …
Ooooo kako je oh in sploh cart tvoja praznično čajčkasto (kofetarsko- zame) medvedja scena ...
Upam, da si bolje, da si pregnala bacilčke - če se še potikajo kje naokoli, me pokliči, da jih preženem za ... vedno!
Hvala za bonbonček, ga pa tudi sama že imam - z veseljem prepuščam morebitno srečo tisti, ki ga še nima. Hvala pa vseeno za čudovito gesto - en velik objem od Majdice
Oseba Anonimni sporoča …
Zelo, zelo sta mi všeč, joj, barve, pa postavitev, pa tresička.... Kakšen odtis bova pa skupaj naredili, kajne, tako, da tudi mene lahko izvzameš iz žrebanja.
Oseba Maja sporoča …
Ti medvedki so res top in ti si jih tako lepo uporabila na tresočkah.
Oseba Tina sporoča …
Jej, kako zelo lepi so medvedki pri tebi...čudovito mi je, kako si vse odtisnila na natur papir...pa tiste sladke paličice za ozadje...krasno!!!!
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Prav pred dnevi sem razmišljala, da bi jih dala v rjavo barvo in glej Metuljčica mi jih pokaže. Super so.
lp Tamara
Oseba Valerija sporoča …
Jej, kako luškani sta tvoji tresočki. Zelo lepi. Tile medvedki so tako ljubki, sem se na prvi pogled zaljubila vanje, ko jih je Tina predstavila, vendar si jih še nisem uspela privoščiti, tako, da bi jih bila vesela...pa še moji punci zraven mene!
Lp
Oseba Cvetoči travnik sporoča …
Ob medvedji nežnosti in dobrem čajčku je ozdravitev res hitrejša. Sem vesela, da so ti pomagale dobre želje in pa seveda je k vsemu pripomogla tudi sreča pri žrebu - ob velikem veselju človek res ne more biti dolgo bolan:). Medvedke imam v planu in upam, da bodo kmalu tudi pri meni našli domovanje, težko se jim bo upreti:). Lep pozdrav, Andreja
Oseba Vladuška sporoča …
Tresočki sta krasni in tvoj prehod v naravne tone me je povsem navdušil. In kako prijazno od tebe, da boš podelila ta nadvse ljubki set štampiljk.
Oseba Tina Z. sporoča …
oo, tudi tvoji so prekrasni in obožujem natur barve ... krasno, krasno in hvala, ker si tako darežljiva!
Oseba moi sporoča …
Res so krasni tile medvedki in tudi ti si jih krasno uporabila. Res super ideja s temi odtisi za ozadje ;) Tudi sama prepuščam medvedke tisti, ki jih še nima ;)
Oseba Valentina B sporoča …
Zelo ljubka in simpatična polarna medvedka ter sladki voščilnici. Všeč so mi naravni toni, ki si jih uporabila. Sreča je prišla ravno ob pravem času. Verjamem, da je ustvarjanje pregnalo vse nagajive bacile in da si že popolnoma ozdravela. ;) Zelo lepa gesta, da svojo srečo deliš tudi z nami. Hvala, ker boš nekomu polepšala jesenske in tudi praznične dni. Lep večer