6. KREATIVNI TEDEN


Tako kot moja sestrična, sem si tudi sama nadela Art-ov predpasnik in takoj po službi odhitela na prvo delavnico z Agneszko Cebula, ki se je dogajala v okviru 6. Europarkovega kreativnega tedna. Kljub marčevskemu pestremu tempu  tega res nisem želela zamuditi. Uživala sem v dobrem vodenju, v dobri družbi Martine in Magde in bila res navdušena.  Predvsem  sem navdušena nad rožicami iz foamiran pene za toplotno obdelavo.
Naslednji dan sem obiskala  tudi delavnico z UrsuloLanghammer kjer smo izdelali škatlico za kinder jajčko, ki je  bila nadvse všeč našemu Niku, škatlico za rafaelote pa mi je zaplenil sin.   Samo njami sem še slišala………….Krasni ideji za darilo.  Tudi Urši hvala.
En največji hvala pa seveda Mihaeli, Primožu in ostalim Art-ovcem, ki so spet pripravili nepozaben ustvarjalni teden. En velik poklon.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Super, ker si se imela tako fajn na posameznih delavnicah kreativnega tedna. Ob dobri družbi, odlični organizaciji, veščih voditeljih, enkratnih izdelkih ..., ti je čas hitro minil. Album in obe škatlici sta vrhunski!
Prijeten zimski teden :)
Oseba Valerija sporoča …
Krasni izdelki. Album je svetoven, škatlice pa kot praviš, super ideje za lično zapakirana darilca.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Tudi tvoj album je čudovito opremljen. Rožice si vrhunsko izdelala.
Škatlici s posladkom sta super ideja za obdarovanje.
Oseba ArtMBR sporoča …
Tale album je nastal pol metra stran od mene in ker sm bila tako zavzeta z izdelovanjem svojega, sploh nisem utegnila pogledati tvoje detajle. Prekrasne pastelne barve si uporabila in zložila, kot je treba. Res je bilo čudovito ustvarjti v tako dobri družbi in pod mentorstvom strokovnjakinje, le tako hitro je minilo.
Tudi pri Ursuli si lepo ustvarjala, res uporabno za darila in za presenečenja.
Oseba Nella sporoča …
Krasni izdelki, škatlice pa res super ideja za podarit male sladke pozornosti :)
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Wauuu
vse mi je nadvse všeč. Pozdravček Tamara
Oseba oldpunca sporoča …
Čudovito si ustvarjala. Album je prelepo okrašen. Tudi škatlici sta lušni in super uporabni. Pridna, ker nadgrajuješ svoje znanje na delavnicah. :-)
Oseba Tina Z. sporoča …
vau, album je prava mojstrovina in tako lepih barv!
tale škatlice pa super uporabne in zelo cart!
Oseba Vladuška sporoča …
Kako lepo in vesela sem, da ste se imele lepo in se družile.
Oseba moi sporoča …
Res je bilo lušno in v taki družbi še bolj. Krasen album. Škatlice pa so šle služit svojemu namenu ;)
Oseba suzana sporoča …
O tudi tole je čudovito,prav fletno ste izdelale in uživale, bravo.