CRAFTALNICA - #211 - TIC-TAC-TOE

Najprej naj se zahvalim za vse vaše kometarje in čestitke ob gostovanju na Craftalnici. Lepo je sodelovati z ustvarjalnim timom.  Čudovito in v velikem številu ste se poigravale s toplotnim embosiranjem, kar me resnično veseli. Z veseljem sem vas spremljala in komentirala.


Tokrat vas  izzivamo, kot si je zamislila Andreja, ki je zapisala takole:  Na svojem izdelku uporabi 3 elemente iz razpredelnice (vodoravno, navpično ali poševno) in navedi katere 3 si uporabila. Pazi, da so res samo trije! Zlata sredina, sem si dejala in izbrala srednjo vrstico;  
ROŽE, RDEČA, OBLETNICA
 
Letos mi je rdeča kot ena uvertura v poletje. Jao, obletnica, kar ne morem verjeti da bom počasi vabila na 50-ko...
Takole sem si zamislila svoje vabilo, zdaj pa me prav zanima kako so ustvarjale Lili, Andreja L. in Andreja M.  Tudi sponzor meseca maja Pink and  Paper  je pripravil čudovita izdelka. Vabljene/i .

Komentarji

Oseba oldpunca sporoča …
To ni več samo vabilo, ampak prava mala mojstrovina za v okvir in na steno. Čudovit izdelek. Veliko dela si nakopala sama sebi. :-)
Oseba Helena sporoča …
Strinjam se s Sonjo - vabilo je pravi projekt in res mojstrovina. Zelo lepa postavitev in razvrstitev posameznih elementov ter bogata in močna barva. Krasno.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudovito vabilo si si naredila. A veš da ne dojamem, da jih imaš, pardon boš imela, 50...
Oseba Tina Z. sporoča …
paša za oči, tako dodelano in lepe, močne barve ter vsi ti dodatki ...
in lepo, da sva se spet videli!
Oseba Valerija sporoča …
Prekrasno vabilo, tako lepo dodelano in v čudovitih barvah.
Oseba moi sporoča …
Krasno vabilo.
Oseba helena sporoča …
Uh, s tem pa ni bilo malo dela, kajne? Čudovito je in tako zelo, zelo bogato.
Oseba Marija sporoča …
Vabilo je več kot prekrasno. Lepa izbira barve, ki se prav poda k ženski ter letom...Srebrna pa bordo rdečo še poudari in naredi elegantno. Super.
Oseba Majda sporoča …
Strastno, srčno in elegantno vabilo - kot ti :-) Čisto si me navdušila!
Naj bo - kot tvoje vabilo, tvoj prihajajoči vikend, Majda
Oseba Janja sporoča …
Kako lepe barve si izbrala. Zelo lepo. Lp
Oseba suzana sporoča …
čudovita rdeča, naj bo resnično letos bleščeča in praznovanje čez vse leto, da bi bilo dolgo lepo.