MIXED MEDIA


Rada prijateljujem, rada sem gostiteljica  in rada se družim s svojimi »cvetkami«.  Po čudovitem vikendu, kjer  se je združilo pozitivno in ustvarjalno, preprosto živim izpolnjeno življenje in ena lepa misel mi odzvanja v ušesih…..;
Prijatelj je naše polje, ki ga posejemo z ljubeznijo in požanjemo s hvaležnostjo. Z mešano tehniko sem ujela mačka v žakelj, ki se ga je razveselila ena izmed  mojih »alpskih cvetk«.






Komentarji

Oseba helena sporoča …
Vvauuuu, koliko vsega in kako lepo. Pogled preskakuje od enega izdelka do drugega in....... saj ne vem kaj naj rečem drugega kot enkratno. Gledam in gledam :)
Oseba Helena sporoča …
Oooo, fantazija in harmonija, izražena v barvah, dodatkih in postavitvi.
Oseba Klara sporoča …
Čudovite barve, dodatki in vse! Super izgleda!
Oseba oldpunca sporoča …
Kako je pa to lepo! Zmanjkalo mi je besed. Hvala, da sem si lahko napasla oči na tvojih čudovitih barvno usklajenih in estetskih izdelkih. :-)
Oseba Hali sporoča …
Uauu čudovito; barve dodatki, vse štima . Prelepo!
Oseba Valentina B sporoča …
Oooh ja takšni vikendi v prijetni družbi nas napolnijo z energijo, hvaležnostjo za cel teden in vse do prihodnjega srečanja. :) Prečudoviti izdelki so nastali na tvoji ustvarjalni mizi. Narejeno res z okusom, vsak detajl nosi svojo zgodbo in spomin ter lepe želje. Izjemno!
Oseba Valerija sporoča …
Uau, čudovito! Prava umetnica si!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Svetovno!!!!! Moj poklon, se šibam slinit najzaj, ker res nimam besed kako mi je to všeč :)
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
WAAAAW...saj vem, da si sposobna vse to naredit ampak priznam, da sem šla kar nekajkrat pogledat ali sem še na pravem blogu ali ne. Brez besed...umetnost, da ji ni para...
Oseba Majda sporoča …
Oooo, kako zelo očarljivo, srčno, navdihujoče - si mi za trenutek vzela sapo s svojimi mojstrovinami!
Hvala za čudovit navdih, Majda
Oseba Tina Z. sporoča …
kakšne umetnine, da bi samo gledala in gledala in občudovala ... kapo dol pred tabo, vsakič!
Oseba suzana sporoča …
Tako lepo si ujela vse barve, prava mojstrovina.
Oseba Ne-Ja sporoča …
OK tole je svetovno darilo z WAW efektnom :)! Kapo dol za idejo in izvedbo.
Oseba iris-irena sporoča …
wauuuu, tole je pa tako čudovito! Res, kapo dol!
lp