Ne samo Abraham...............



 
Prav nekaj mi je manjkalo. Morala sem malo na Metuljčico in ravno sem prifrfotala iz Ustvarjalne skrinje, kjer je Vladka naredila čudovito voščilnico s Tininimi šablonami z napisom Hvala iz srca. Nedolgo tega sem dobila čudovito zahvalnico od Martine,  da ne govorim o krasnih voščilnicah,ki sem jih prejela od vas, drage ustvarjalne prijateljice.  Jaz bi se morala zahvaliti iz srca.......No pa saj to  ravnokar počenjam, ker vem da me toliko poznate, da veste, da cenim te božljajčke, ampak ta julij je zame tako pester, toliko lepih pozornosti in presenečenj sem doživela s strani dragih oseb, da bodo spomini spet živeli in ljubili dalje………..Nebi bila rada površna, preveč mi  pomenijo vsi, ki so se me »dotaknili« v mojem 50-em letu. Včasih je najlepše dobiti božljajček, ko ga sploh ne pričakuješ.
Moje praznovanje se je začelo s povabilom prijateljice Suzane na Rayherjev izlet, potem so mi omenjene punce pomagale pri izdelavi vabil, ki sem jih spesnila za svoje domače in ožje sorodnike. Te pomoči ne bom pozabila, tudi tega ne kako smo preizkušale  alkoholne tuše, kako smo barvale, naročevale material, si pisale sporočila, tuhtale…. Vam povem, brez te vspodbude moje praznovanje sploh nebi bilo to kar je bilo. Rabila sem vso to uverturo morske deklice in želvaka, ki me pri svojih 200-ih sprašuje, če sem res samo 50…..
V sredo so mi sodelavke naredile takšno presenečenje, da je bilo vse v balončkih, dobila sem lento, krono, toritico, cvetlice, na koncu pa še Kemala, ja, res. Sva zaplesala.  
No, končno sem prišla do bistva, kajti jaz sem mislila vse vaše voščilnice poslikat in naredit objavo, odpisat na sporočila in e pošto vsem, ki so se spomnili name, ampak  dan in noč sta bila prekratka. Se iskreno opravičujem, ni šlo, samo to sem poslušala……..; Moja boš……
  




Moram si zdaj malo oddahnit,  sem ga dala na izposojo k eni 40-letnici,  najprej sem ji zalila rožce, potem pa ji naredila še podopustniško rojstnodnevno presenečenje, Kemal jo je pričakal ob vstopu v stanovanje……

Če iskreno povem, še vedno žuram.  Prav zanimivo je vabiti ljudi, tako v manjšem številu, je bolj dolgo in večkrat luštno. No po Kemalu sem šla pa še na eno pivo, cvetje pa mi je prinesel Petar Grašo, res lep večer sem preživela tudi z mojimi dragimi Bistričankami. No potem pa vmes še lepa novica, da je prijateljica postala babica..........

Abraham je meni  super, med drugim tudi zato,  ker mi je privoščil  nove barvice, ja, tudi jaz sem okužena. Vsem je znano kako dolgo se barvajo motivi in jaz onih ta lepih Vladkinih in Martininih kar nisem morala dati od sebe,  posebno objavo si zaslužijo.  Ko se vse malce umiri in bom imela čas tudi kaj ustvarjat in komentirat.  

Tudi danes je bil lep dan, saj sva se dobili s Heleno  in pojedli eno tortico in prijetno poklepetali. Tako iskreno je rekla, da me pogreša na Metuljčici, da mi je dala motivacijo za to objavo.  
Naj zdaj še kaj prihranim za naslednjič.  Povem samo še to, da sem za svoje fante, starše, sestro in ostale spisala govor, kjer sem se jim zahvalila iz srca in ker vedo, da mi največ pomeni njihova bližina, je letošnji dopust  darilo mojega moža in najine mladine. Čisto nič mi nočejo izdat, ne kdaj, ne kam, samo govor jim bom morala še enkrat prebrat……..Malo smo jokali ob njem, a le od sreče. 
Tudi vam želim eno krasno poletje in veliko sreče.

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
No, sem prav vesela, ker sem te spodbudila k objavi na blogu. Res sem te tudi tako pogrešala. Verjamem, da se ti polno vsega dogaja. Prav je tako. Ko pa boš na dopustu, si boš privoščila malo počitka in miru :)
Uh, kako krasno ste z Martino in Vladko združile moči pri morskih deklicah. Se vam je še sanjalo o njih, kajne? Same lepotičke.
No, pa si še ti med okuženimi s suhimi barvicami in barvanjem. Ta virus se kar lepo širi po naših ustvarjalnih blogih.
Draga Metuljčica Darja, še naprej lepo praznuj in ostani vesela in ljubeča.
Oseba suzana sporoča …
Vesela sem, da ti je uspelo vse tako izpeljati, kot si si želela in, da si se tu in tam prepustila. Vabila pa si itak zakon. Uživaj še na polno in lepo praznuj še naprej, cartaj se in privošči sebi nekaj posebnega, pusti se še naprej razvajati, saj sedaj si zaslužiš poseben tretma. Vse lepo in dobro želim še naprej.
Oseba iris-irena sporoča …
Krasno je!
lp
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudoivto si izpeljala tale vabila. In zelooo domisleno si jih anreidla- tole foro z želvico si sznam kdaj spososditi :). Ti se kar lepo umiri in praznuj vsak dan po malo in sproti, važno da so ti bila naša voščila všeč in da so ti pobažaal dušo :).
Oseba Vladuška sporoča …
Kako je super znova videt ta vabila. Toliko lepega privre na plano ob pogledu na njih. Fino smo se zabavale in podružile in vesela sem, da sem lahko bila del tvojih priprav na abrahama in del tvojega praznovanja. Tako lepo je vse to brati in tvoja dobrosrčnost se kaže sedaj v vseh teh božljajčkih, ki jih prejemaš od drugih. Zelo lepo od tvojih najbližjih, da te bodo popeljali še v neznano. Uživaj na dopustu in se imej skrajno lepo.
Oseba moi sporoča …
Kako si vsi spomini privreli na plan in spet smo skupaj barvale. Krasna vabila si sestavila in fora z želvakom je super. Prav privoščim ti tole dooooolgo praznovanje in uživanje v dobri družbi tebi dragih ljudi. Firbec, kam te bodo odpeljali, pa je tudi prisoten. Torej čakamo nadaljevanje ;)
Oseba Tina Z. sporoča …
kakšen krasen zapis je tole in praznuj še dolgoooo! vabila pa naravnost fantastična!
Oseba oldpunca sporoča …
Draga Metuljčica, hvala za čudovit prispevek, ki ga berem z veliko zamudo. Verjamem pa, da še vedno uživaš na polno. Morske deklice so prekrasne. :-) Si vas kar predstavljam, ko ste ustvarjale. <3
Oseba Majda sporoča …
Kako lepo ... hvala za tvoj božljajček, hvala, ker si svoje praznovanje delila z nami - kot vidiš ga berem z zamikom, a srčni zapisi ne poznajo časa :)
Še sama se veselim vseh tvojih presenečenj. Naj ti zaupam, da nisem imela pojma, da v tem letu obe praznujeva tako pomemben rojstni dan. Tudi sama sem podoživljala pretekla leta, hvaležna za vse srčne ljudi, nepozabne dogodke ...
Praznuj še v naprej draga Darja srčno in živo, kot si tudi sama! Tvoja vabila pa - prava mojstrovina. Jih pridem pogledat še in še, Majda
Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Cudovito! 10 let sva narazen,a kaj bo to,to so le številke. Vse najboljše in vse dobro iz ♥ Tamara