JESEN


 

V življenju se moramo rojevati vedno znova, da ohranjamo življenje v sebi živo.
Stiska, ki poruši vse, kar smo doslej zgradili, lahko postane priložnost za novo rojstvo.
Ogenj, v katerem se znajdemo, je lahko prispodoba za novo, ki se hoče roditi v nas.«
(Anselm Grün)

Po krasnem poletju, ko sem se prelevila v morsko deklico in ga preživela ob raznih presenečenjih in skupnem dopustovanju na morju, kjer so me razvajali moji ljubi,  nas zdaj razveseljuje krasna jesen, ki se je obarvala v čudovite jesenske barve ob katerih se umirjam. Rada pobegnem na gorenjsko, sploh kadar ni vse tako kot  mora bit in potem fotkam in se "hranim" z naravo........

i
Svoje občutke, tiste lepe, pa tudi manj lepe nekako spontano in nenačrtovano prenesem tudi v ustvarjanje, ki je ena krasna terapija za dušo in telo.
Po dolgem času sem obiskala svojo ustvarjalnico in ker v jesenskem času praznuje kar nekaj meni dragih "cvetk" sem se lotila rojstno dnevnic. 
Spodnja je romala k naši  Vladki.  Še sreča, da se  je tudi ona za nekaj časa prelevila v morsko deklico in ni opazila moje zamude......
Pokukala sem k Jennifer in ker sta bili Altenew stencil šabloni dobavljivi, sem poizkusila……..
Zdaj se javim prej, me je Martina, še prej pa seveda Tina okužila s palčki, pa tudi eno angelsko novico imam, zaradi katere sem spet tista stara Metuljčica, ki ima krila……….

Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Metuljčica, tokrat jesensko obarvana, dobrodošla nazaj na svojem blogu :)
Narava je sedaj res tako razkošno obarvana, da mi je žal vsakega dneva, ko se ne morem naužiti njene lepote in njenega bogastva. Hvala za čudoviti fotki tebi ljube pokrajine.
Prepričana sem, da si z zanimivo voščilnico, ogrela Vladko in v njen dom prinesla delček narave.
Oseba Natasa sporoča …
Zelo lepo si jesenske odtenke zajela v voščilnici. Čudovita je!
Oseba Ne-Ja sporoča …
Čudovito jesensno obarvana voščilnica je nastala v tvojem "brlogcu". Narava je vedno zdravilna za vse tegobe, sprošč , pomirja in pusti mislim da gredo svojo pot... lepe fotografije si posnela :).
Oseba ArtMBR sporoča …
Hvala Bogu se vedno znova in znova rojevajo letni časi, vsak prinese s sabo nekaj lepega. Tudi jesen. Lepo si posnela ognjene barve narave tudi na čestitki.
Oseba Renata sporoča …
Na morju so lepi sončni zahodi, v jeseni pa barve, ki nam jih pričara narava. Mislim lahko pustimo svojo pot. Barve si lepo umestila v voščilnico. Čudovita je.
Oseba oldpunca sporoča …
Lepo je pokukati k Metuljčici, odeti v jesenske barve. :-) Voščilnica za Vladko je čudovita v njenih barvah. Lepo si ujela jesen v fotoaparat. Komaj čakam angelskih novic. :-)