Mala šola prazničnega ustvarjanja - pisana ozadja in obeski


Ozadja, ki jih je možno narediti z alkoholnimi inki na yupo papirju so me vedno navduševala. Ko sem videla Vladkine snežinke, pa sem kar hitro naredila premik v ustvarjalnico.
Le kdo se nebi vpisal v tako dobro šolo.  Še k sreči, da učiteljici nista prestrogi.  Dajeta nam dovolj časa in ustvarjalno svobodo, pa še nagrajujeta.......

Na  veliki  Yupo papir sem nanesla inke v modrih in nekaj malega v zelenih odtenkih. Malo sem jih razpihala s slamico in nastali so luštni vzorčki.
Že takšne so bile lepe, končni izdelek pa lahko vidite  na zadnji  sliki te objave.
Snežinko sem najprej izrezala iz belega papirja in sicer tako, da sem pustila izreze v snežinki,  nato pa izrez ponovila še iz pobarvanega Yupo papirja in ravno zaradi spodnje beline so barve prav lepo zasijale.  Za piko na i, pa sem jih še poštempljala z  belo. Vmes sem dala peno. Z njimi bom zasnežila in zato so seveda obojestranske. 
Ker sem "notri padla" sem izdelala še snežinko v obratnem zaporedju, torej iz negativa.  Yupo delčke, ki so ostali od izreza sem prilepila na belo snežinko, ki sem jo predhodno poštemljala z modro.
Ste jo našle; na desni strani spodaj se skriva...........Saj bi še nastala kakšna, pa sta prišla vnučka in sem prav hitro pospravila, kajti prepričana sem, da bi inki navdušili tudi Nika………….. Ojoj, že sama sem bila čisto napacana………


Komentarji

Oseba Helena sporoča …
Ne no, zdaj si bom morala kupiti še alkoholne inke, ko vidim tvoje prečudovite snežinke :) Kapo dol za tako velik projekt in si že predstavljam, da bo vaš dom v prazničnih dneh čisto pravljično zasnežen.
Oseba ArtMBR sporoča …
Z alkoholnimi inki je kar nekaj dela, zato je prav, da porabiš vsak košček. To ti gre dobro od rok. Mene moraš pa naučiti tisto finto... da ostane notri v šabloni....
Oseba Valerija sporoča …
Uau, prečudovite snežinke...škoda, da nimam alkoholnih inkov, da bi preizkusila to tehniko in tudi sama naredila kak tako čudovit obesek...
Oseba moi sporoča …
Alkoholni inki te zasvojijo, pa ne zaradi alkohola :D
Krasno si ustvarjala z njimi, izbrala prave barve in dobila zelo lepe prelive.
Da o snežinkah ne govorim. Poštempljane so sploh čudovite.
Joj, si kar predstavljam kako bo pri vas spet noro dobro okrašeno.
Oseba oldpunca sporoča …
Fantastično si pobarvala papir. Z alkoholnimi inki je pravi užitek pacati. Meni je vedno škoda razrezati osnove, zato jih nalagam na kup in občudujem vzorce. :-) Mislim, da se bo treba odločiti in zarezati vanje.:-) Si me prepričala s tvojimi prelepimi snežinkami. :-)
Oseba Ne-Ja sporoča …
Ti res obvladaš ozadja in te snežinke so dih jemajoče. Tudi tista bela je čudovita. Pokukaj k meni - se sladjamo :).
Oseba Majda sporoča …
:-) hi, hi ... te kar vidim, kako hitiš s pospravljanjem ;-)
Tvoje snežinke so ... dih jemajoče!!! Sama alkoholnih inkov še nimam, se trudim z vsem ostalim oz. upoštevam Tinin nasvet - uporabi, kar imaš doma ... a če me premami njihov nakup, vedi, da bo to zaradi tvoji snežink ;-)
Pošiljam objem, Majda
Oseba suzana sporoča …
O kako lepo bo pri vas zasneženo, prav navdušena sem. Čeprav ne bom snežila in se mi zdijo malce velike snežinke, pa se sedaj navdušujem in ne vem, če je ne bom kupila tudi jaz..... Hvala ti za deljenje.
Oseba Tina Z. sporoča …
Res so prava paša za oči, ta lepa modrina...