BOŽIČEK


Tako, drage moje ustvarjalke. Do konca leta lahko v galerijo pri Metuljčici lepite svoje izdelke, ki ustrezajo ključnim besedam zadnjih štirih objav.
Ta teden pa vam bom pokazala voščilnice, ki  so upam da že prispele do vas. Danes se Božiček počasi odpravlja domov in želim mu srečno pot. Vam pa želim lep preostanek božičnega večera in mirno spanje. Vem da ste bile pridne in da je bilo pod smrečico polno daril. No, o smrečici in darilih pa več v naslednji objavi.

Vedno zakompliciram, tudi ko se odločim narediti preprosto voščilnico.  Seveda je moralo biti vse 3d, pa zvezdice so morale imeti srebrno podlago, pa še uokviriti je bilo potrebno………
Lani mi je ostalo nekaj angelčkov in sem letos delala kombinacije, ker mi je resnično primanjkovalo voščilnic.
Seveda pa sodelujem tudi pri  ART MBR  kjer se še vedno dogaja čudovira adventna pravljica, spodnji voščilnici pa lepim tudi v galerijo Najlepšega para.


Komentarji

Oseba Valerija sporoča …
Mogoče si si res zakomplicirala izdelavo teh voščilnic, a ravno zato je končni rezultat tako fantastičen. Pri tebi je vedno vse tako popolno... Bravo!
Oseba Helena sporoča …
Draga Darja, hvaležna sem, ker je ena od tvojih čudovitih voščilnic iz doline prišla do mene v hribe :) Tvoje "preproste" voščilnice se vedno spremenijo v bogate in občudovanja vredne.
Lep prazničen dan in ne pozabi nazdraviti dragi Sloveniji!
Oseba leycika sporoča …
Voščilnice so res nekaj posebnega. Moja je na posebnem mestu :) Hvala, da vse ideje deliš z nami, ter da lahko sodelujemo tudi me. Lepe blagoslovljene praznike ti želim
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja ti ne kompliciraš, si samo perfekcionistka in mora biti vse tipi-topi. zato pa so tvoje voščilnice tako OH in SPLOH in WAW :). Z veseljem sodelujem v tvoji galeriji :).
Oseba ArtMBR sporoča …
Ta simpatična vprega je šla tudi mimo mojega izziva in pristala v mojem nabiralniku. Hvala za oboje in uživaj praznike s polno žlico, saj jih bo čisto prekmalu konec.
Oseba Moje drobtinice23 sporoča …
Se takoj podpišem pod Jernejin komentar! Res si perfekcionistka!
Vsa ta modrina na tvojih voščilnicah, pričara pravi pravljični pogled.
Oseba moi sporoča …
Krasne voščilnice si naredila in tukaj se ti zahvaljujem za svojo, ki krasi naš dom.
Oseba iris-irena sporoča …
Čudovite!