VESELE PRAZNIKE

Tako drage moje, leto se počasi poslavlja, in res se vam že zdaj iz srca zahvaljujem za sodelovanje v letošnjem veselo decembrskem izzivu. Tudi letos vam bom poslala božljajček kot zahvalo za sodelovanje na izzivu, a z zamikom,  kot mi je danes sporočil dobavitelj. Bo pa oni dober filing, ko misliš da je konec, pa še ni..........Tudi letos sem uživala, ko sem odpirala galerijo, ki ste jo tako lepo polnile. Nekatere ste se tolikokrat odzvale, vam še poseben hvala.


Najrajši ustvarjam za svoja dva vnučka. To so Nikove najljubše barve. Živahne, kot sta živahna naša dva škratka.  Tudi letos  sem se najbolj razpisala v objavah, ki so bile povezane z njima.  Mi imamo tudi smrečico,  joj kako smo čakali in kukali, pa smo  le dočakali darila, jupiiiiiiiiiiii.


Letos sem začela veselo decembrski izziv  z božično 
zvezdo na venčku, končujem pa z božičnimi zvezdami  na voščilnici.

Tokrat sodelujem na : 

- izzivu pri  ART MBR  kjer se dogaja adventna pravljica in pri Tini v Najlepšem paru.


Vesela bom, če prilepite še kakšno vašo ustvarjalno zamisel, saj je čas zanje do konca leta. 

Vesele praznike in na snidenje v veselo decemberskem izzivu 2020.



Komentarji

Oseba Ustvarjalni utrinki Tamara P. sporoča …
Metuljčica pri tebi je pa cvetoče. Lepo! Vesele praznike!
Vse dobro iz srca
Tamara
Oseba ArtMBR sporoča …
Srečni vnuki, ki doživljajo tako barvite in čarobne praznike. Tvoje božične zvezde se kar kosajo z ostalimi dodatki oz. sestavnimi deli voščilnice. Bogato cvetijo na razkošnih podlagah, kot se za praznike spodobi. Zelo lepo objavo si nam pripravila.
Oseba Helena sporoča …
Draga Darja, na barvit način si zaključila svoje letošnje ustvarjanje. Še posebej lepo je videti tvoje ideje in zamisli za Jaka in Nika.
Vesel zadnji letošnji dan in veliko ustvarjalnih idej v novem letu!
Oseba moi sporoča …
Srečno in srčno tudi tebi in tvojim. Vnučka pa naj te še naprej navdihujeta v ustvarjanju. Čudovite stvari delaš za njiju in tudi za nas. ♥
Oseba Valerija sporoča …
Še ena čudovita objava, kot so čudovite tvoje voščilnice z božičnimi zvezdami. Hvala, da ena teh lepotičk krasi in bogati tudi naš dom.
Vse dobro v novem letu!