VESELO DECEMBRSKI IZZIV ČETRTIČ - KLJUČNA BESEDA: ČAROBNI PRAZNIKI


ČETRTA KLJUČNA BESEDA – ČAROBNI PRAZNIKI

Vse kar se vam zdi čarobnega in je delo vaših rok, ustreza četrti ključni besedi. 
Malo miru, eno prosto nedeljo sem si želela, da bi v miru napisala tekst za voščila, ga prilepila,  pripravila kuverte in napisala naslove.  To je meni tako krasno praznično opravilo. Božična glasba,  vmes se lahko vrti edino (pocukrani) božični film,  na mizi so lahko samo voščilnice. To so moje sanje........ Vam se lahko potožim. Nobeno leto ni po moje, vedno vse tik pred zdajci v tem norem tempu, pa potem ni vse tako kot bi moralo biti,  ko človek hiti….. Sem pa zdaj kljub vsemu vse postorila, pa tudi objavljala bom večkrat v tem prazničnem tednu.
Že v jesenskem času je Vladka predstavila  Carrotcake barvne spreje. Njen izdelek me je seveda navdušil in tudi sama sem kupila osnovne barve, ki sem jih uporabila  posebej, še bolj pa sem bila navdušena, ko sem jih pomešala med seboj. Tako je nastala spodnja voščilnica.
Zelo všeč mi je bilo tudi spodnje zeleno ozadje in kar žal mi je bilo, da sem naredila tresočko. No, k sreči se vseeno vidi vzorec, ki je nastal med prelivanjem zelenega svetlega in temnega spreja.
  
Za konec pa še dve čarobni,  da vam zaželim čarobne praznike. 
Se vam pa toplo zahvaljujem za lepe komentarje, ki ste jih pustile pod prejšnjo objavo. V tem je veliko čarobnosti, kot tudi v voščilnicah, ki jih prebiram v teh dneh in jih stiskam k srcu. Hvala vam.
Kot že veste; vaše čarobnosti lahko lepite v metuljčasto galerijo  do konca leta.
 

Tokrat sodelujem na : 


- izzivu pri  ART MBR  kjer se dogaja adventna pravljica,
-  izzivu pri VESELI HIŠKI, kjer je čudovito praznično vzdušje.

Komentarji

Oseba Tina Z. sporoča …
Res, kako so krasne barve, zadnji dve sta res čisto čarobni.
Jaz tudi v zadnjem momentu oddajam na pošto čisto vsako leto. Vsaj navadila sem se delati voščilnice čez leto.
Oseba Ne-Ja sporoča …
Darja, mislim da vsaka od nas sanja kako bo to naredila v miru in vendo je tako da loviš poštarja ali pošto tik pred zdajci... Tvoje voščilnice so res dih jemajoče in zadnji dve kar kličet apo čarobnosti. Z veselejm bom prilepila še kaj v tvojo galerijo, samo čas za pisanje objave je potrebno najti :).
Oseba ArtMBR sporoča …
Tale štampiljka Čarobni prazniki je pa tebi pisana na kožo. Ne vem, če se še kdo tako zelo trudi opravičiti njen pomen, kot ravno ti. Pa kako ti to tudi uspeva. Nič hudega, če kdaj malo z zamudo in ne s tako veliko žlico, kot bi si ti želela. Saj prihaja čarobno leto 2020, recimo, da bo celo leto tako ustvarjalno. Tele tvoje voščilnice so zame pravzaprav novost, čisto si spremenila svoj slog. Napoveduješ torej barvitost, živahnost. Všeč mi je.
Oseba oldpunca sporoča …
Tudi mene je Vladka navdušila s spreji.:-) Čarobna ozadja si ustvarila, voščilnice pa so čudovite. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški. :-)
Oseba Helena sporoča …
Draga Darja, ti prazniki imajo v sebi res čar, skrivnost, ki nas navdaja z veseljem. Iz tvojih objav se vidi, da ti veliko pomeni in daš sebe v pripravo ...
Krasna ozadja in čudovite voščilnice.
Oseba MOJCA BOŽIČ sporoča …
Pa saj je vse čudovito, kar nastane izpod tvojih rok....Mislit si ne moreš, kako mi je hudo, ko letošnji izzivi minevajo brez mene..še posebno tvoj in od Tine.....Pa novorojeni izzivi.....Ojoj punce....upam....res srčno upam, da bo leto, ki prihaja bolj prijazno do mene, do tebe...do vseh.....
Oseba VEANA R. sporoča …
Ne samo čudovite, tokrat so tvoje voščilnice tudi čudežno čarobne. Kar nagledati se jih ne morem... Krasna ozadja, praznični izrezi in fantastične barve ! A žal moramo tvoj prispevek v naši Veseli hiški izbrisati, saj je to tvoja 4 prijava. Joj, joj, žal so le 3 izdelki lahko v igri. No, bliža se januar in nov Izziv. Verjamem, da nas spet obiščeš, draga Metuljčica. Lepe praznike ti želim. Veana R.-DT
Oseba Valerija sporoča …
Kako čarobne in čudovite so vse. Fantastična ozadja si naredila.
Želim ti, da čimbolj čarobno in čudovito preživiš praznike, ki so pred nami.
Oseba moi sporoča …
Čudovita ozadja si našprejala in tvoje voščilnice so zmeraj tako bogate. Hvala za lepe želje, ki so prispele v naš dom.
Oseba Metuljčica sporoča …
Mojca ti imaš opravičeno, saj si bila prejšnja leta tako zelo pridna, da si že nadoknadila za letošnji izziv. Res srčno upam, da bo leto ki prihaja bolj prijazno.....
Oseba Metuljčica sporoča …
Ups, nič hudega, štetje mi ni nikoli šlo dobro od rok. Sorry. Najbolj sem vesela, da ti je voščilnica všeč.